Sonda lambda, a tryb awaryjny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr mar 06, 2013 21:09
Sonda lambda, a tryb awaryjny
Witam. Jakiś czas temu odstawiłem samochód na parking na 30 min. Po powrocie nie chciał odpalić, ale w końcu załapał. Pojechałem do najbliższego mechanika. Po podłączeniu do kompa stwierdził, że uszkodzona jest sonda. Dawała za dużą dawkę paliwa i się świece zalały, ale przełączył samochód w tryb awaryjny i można jeździć tylko, że będzie więcej palił. Czy jest możliwe, żeby mechanik przez komputer wyłączył sonde? Samochod to Vw Polo 6n 1999r 1,0. Faktycznie palił więcej, więc kupiłem sondę, zamontowałem, ale różnicy nie widzę. I tu moje pytanie czy po podłączeniu trzeba coś zrobić? np. czytałem, że należy odpiąć akumulator na parę minut. Tak zrobiłem, ale nawet radio się nie zresetowało. Jest konieczne podłączenie jeszcze raz do komputera? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Sonda lambda, a tryb awaryjny
Po podłączeniu nowej sondy należy skasować jej błąd z pamięci sterownika. Sondy nie da się wyłączyć. W przypadku braku odczytów z sondy sterownik dobiera wartości średnie domyślne mieszanki i dlatego więcej pali. Skasuj błąd i będzie dobrze pod warunkiem ze nowa sonda działa jak należy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr mar 06, 2013 21:09
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Sonda lambda, a tryb awaryjny
Odłącz aku na noc rano podłącz i odpal niech sobie chwile pochodzi i powinno być ok.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Sonda lambda, a tryb awaryjny
pewnie tak, ale takich osób szukaj tutaj viewforum.php?f=124" onclick="window.open(this.href);return false;mariano851 pisze:A czy ma może ktoś z okolic Radomia kabel i program ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr mar 06, 2013 21:09
Sonda lambda, a tryb awaryjny
Nie będę zakładał nowego tematu. Chciałem zapytać jak się mierzy napięcie sondy miernikiem to z wyjętą wtyczką czy nie?
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Re: Sonda lambda, a tryb awaryjny
Może być z wyjętą ale silnik i układ wydechowy musi być rozgrzany.mariano851 pisze:Nie będę zakładał nowego tematu. Chciałem zapytać jak się mierzy napięcie sondy miernikiem to z wyjętą wtyczką czy nie?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości