1.8 pf digifant , komputer
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 pf digifant , komputer
witam swapowalem silnik mam problem z brakiem iskry lecz wtryski i pompy chodza, mialem nie przykrecona mase do komputera czy moglo to spowodowac spalenie komputera? i w efekcie brak iskry? moduł podmienialem i nic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
MOJ GOLFIK
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 1.8 pf digifant , komputer
okrągłąchris4286 pisze:masz cewke zwykła okragłą? czy moduł?
--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8 pf digifant , komputer
Tak brak masy może spowodowac usterkę sterownika. Ale sprawdź jeszcze czy czujnik halla jest zasilany i działa
opisy na forum
opisy na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
1.8 pf digifant , komputer
dodam ze chodzi o mase przykrecana do metalowej obudowy do ktorej jest przykrecony sterownik i modol
--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8 pf digifant , komputer
to trochę bardzie wątpliwe żeby od tego padł, sprawdzaj resztę sterownik na końcu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.8 pf digifant , komputer
oryginalnie w PF masa sterownika jest przykręcona do głowicy do śruby M6 przy króćcu wodnym a masa modułu zapłonu jest przykręcona bezpośrednio do akumulatora
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości