Brak tzn. Odcinki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Brak tzn. Odcinki :)
Przekaźnik nie ma nic do rzeczy, odcinka jest zrobiona w module zapłonowym.
Nie za bardzo rozumiem,co to znaczy brak odcinki - wskazówka idzie poza skale na obrotku, czy jak?
Nie za bardzo rozumiem,co to znaczy brak odcinki - wskazówka idzie poza skale na obrotku, czy jak?
Re: Brak tzn. Odcinki :)
Ciekawe ?, to weź mi wytłumacz dlaczego przekaźnik pomp paliwa nazywany jest przez firmę która robi zamiennik ogranicznikiem obrotów ?. Na dodatek w specyfikacji podana jest wartość obrotów przy której jest odcięcie.Lipek81 pisze:
Przekaźnik nie ma nic do rzeczy, odcinka jest zrobiona w module zapłonowym.
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... renzer.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Brak tzn. Odcinki :)
Pogrzebałem, sprawa wygląda następująco:
- była opcja, że w niektórych silnikach z mechanicznym wtryskiem była odcinka na przekaźniku;
- większość silników nie ma odcinki w przekaźniku tylko w module zapłonowym (ewentualnie w elektronice sterującej silnikiem) - np. gaźnikowce nie mają przekaźnika pompy paliwa, ani elektroniki sterującej, jedynie moduł zapłonowy;
Nie mam schematów do GX, nie wiem, jak dokładnie tam jest zrobione.
Znalazłem jakieś schematy, do wtrysku KE-Jetronic, gdzie faktycznie odcięcie jest na przekaźniku pompy.
spirit77, dałeś odpowiedź o przekaźniku zanim davka podał jaki to silnik, więc jeżeli info się sprawdzi, to trafiłeś przypadkiem w prawidłową odpowiedź;
davka, napisz, czy masz sondę lambda w tym silniku.
Przekaźnik w pozycji 2 jeżeli stara skrzynka przekaźników, w pozycji 12 jeżeli nowa skrzynka.
- była opcja, że w niektórych silnikach z mechanicznym wtryskiem była odcinka na przekaźniku;
- większość silników nie ma odcinki w przekaźniku tylko w module zapłonowym (ewentualnie w elektronice sterującej silnikiem) - np. gaźnikowce nie mają przekaźnika pompy paliwa, ani elektroniki sterującej, jedynie moduł zapłonowy;
Nie mam schematów do GX, nie wiem, jak dokładnie tam jest zrobione.
Znalazłem jakieś schematy, do wtrysku KE-Jetronic, gdzie faktycznie odcięcie jest na przekaźniku pompy.
spirit77, dałeś odpowiedź o przekaźniku zanim davka podał jaki to silnik, więc jeżeli info się sprawdzi, to trafiłeś przypadkiem w prawidłową odpowiedź;
davka, napisz, czy masz sondę lambda w tym silniku.
Przekaźnik w pozycji 2 jeżeli stara skrzynka przekaźników, w pozycji 12 jeżeli nowa skrzynka.
Re: Brak tzn. Odcinki :)
Ma podane w profilu jaki ma silnik, więc wiedziałem że ma mechaniczny wtrysk. Etka podaje numer części przekaźnika, z kolei firma produkująca zamiennik ma katalog po którym można go dobrać według numeru części.Lipek81 pisze:
spirit77, dałeś odpowiedź o przekaźniku zanim davka podał jaki to silnik, więc jeżeli info się sprawdzi, to trafiłeś przypadkiem w prawidłową odpowiedź;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Brak tzn. Odcinki :)
Sprawdziłem, faktycznie jest tak, jak spirit77 pisze. Heh - człowiek uczy się całe życie. Przekaźnik taki było stosowany chyba tylko w dwóch czy trzech rodzajach silników i to jeszcze tylko jeden (GX) jest w miarę popularny. W pozycji 2 (lub 12) powinieneś mieć przekaźnik 65.
Inne silniki miały jeszcze przekaźnik 62 - odcinka przy innych obrotach.
Inne silniki miały jeszcze przekaźnik 62 - odcinka przy innych obrotach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości