16v digifant 1, jakiś dobry schemat podłączenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
16v digifant 1, jakiś dobry schemat podłączenia
Witam, spinam bardzo powolnym tempem 16v na digi 1, no i okazało się, ze kupiłem wiązkę digi 1 kompletną aż do skrzynki bezpieczników, i taka zamontowałem, no i podczas spinania, sugerując się opisami z internetu jakie znalazłem widzę, ze pod "kleme 1" na cewce mam zielony kabel idący do kompa, ale brakuje czerwonego, rozprułem całą instalację z koszulek w poszukiwaniu brakującego kabla, no bo w końcu musi być ten drugi brakujący, no i skoro go tam nie ma, to pytanie czy były takie wersje g60 w którym na cewce pod kleme 1 wchodził tylko jeden zielony kabel? Poza tym, wszystkie wiązki jakie widziałem w necie są "podzielne", czyli wiązkę typowo spod komputera można odłączyć od wiązki spod skrzynki bezpieczników poprzez rozłączenie dwóch gniazd oznaczanych jako "t4e" oraz "t3c", u mnie wszystkie 7 kabli jest w całości i nie wygląda to na jakąś przeróbkę, chociaż gdy wiązkę kupiłem to była cala w taśmie parcianej, a nie w tych koszulkach fabrycznych...
Pytanie drugie, na niemieckim forum znalazłem kilka "how to" i tam pisali, ze w 3 gnieździe skrzynki bezpieczników muszę zainstalować przekaźnik nr 30, czy bez tego nie odpali?
*3 Po wypruciu instalacji silnika fabrycznej został mi przekaźnik "dwieście ileś", taki szeroki duży i wisi tylko na jednym czarnym kablu, a reszta była podpięta pod wtyczki starej instalacji, co z nim zrobić? Jeśli będzie to konieczne to popstrykam fotki, tylko napiszcie mi dokładnie co mam sfotografować
Pytanie drugie, na niemieckim forum znalazłem kilka "how to" i tam pisali, ze w 3 gnieździe skrzynki bezpieczników muszę zainstalować przekaźnik nr 30, czy bez tego nie odpali?
*3 Po wypruciu instalacji silnika fabrycznej został mi przekaźnik "dwieście ileś", taki szeroki duży i wisi tylko na jednym czarnym kablu, a reszta była podpięta pod wtyczki starej instalacji, co z nim zrobić? Jeśli będzie to konieczne to popstrykam fotki, tylko napiszcie mi dokładnie co mam sfotografować
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2013 02:12 przez djleo2201, łącznie zmieniany 1 raz.
16v digifant 1, jakis dobry schemat albo ktos obeznany :)
Dołączył(a): 27 wrz 2009 Ech...
No... to skoro na końcu stwierdziłeś... to popraw: nazwę tematu i polskie znaki, czas do jutra!
Dwa to szukaj-ka...
No... to skoro na końcu stwierdziłeś... to popraw: nazwę tematu i polskie znaki, czas do jutra!
Dwa to szukaj-ka...
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
16v digifant 1, jakiś dobry schemat podłączenia
Specjalnie dla Ciebie musiałem naprawiać laptopa, aby to poprawić, więc proszę Czy jeszcze coś poprawić?
Re: 16v digifant 1, jakiś dobry schemat podłączenia
Dla Siebie i potomnych kolegodjleo2201 pisze:Specjalnie dla Ciebie musiałem naprawiać laptopa, aby to poprawić, więc proszę
Nikt wróżką nie jest i bez zdjęć oraz na podstawie zwrotu "przekaźnik dwieście ileś" raczej odpowiedzi Tobie nie udzielidjleo2201 pisze:Czy jeszcze coś poprawić?
Prosiłem już byś użył szukajki....
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
16v digifant 1, jakiś dobry schemat podłączenia
W G60 na cewkę zapłonową przychodzą tylko 2 przewody czarny plus po zapłonie i gruby zielony co do dużego przekaźnika o którym piszesz to daruj go sobie bo nie jest potrzebny a Jeśli chodzi o przekaźnik do ECU to warto go założyć bo załącza zasilanie ECU i tez czujnik krokowy Przekaźnik oryginalny do ECU ma 5 nóżek 30 stały plus 86 plus po zapłonie 85 masa 85A sygnał z komputera z pinu 23 87 wyjście plusa na ECU na pin 14 oraz na zasilanie czujnika krokowego
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
16v digifant 1, jakiś dobry schemat podłączenia
Załączam zdjęcia, dzięki za pomoc
Na pierwszym zdjęciu nic nie brakuje w takim wypadku, te łączenia instalacji są fabryczne z drugiego zdjęcia, duży przekaźnik mogę spokojnie wyciąć mimo tego jednego czarnego oznaczonego przewodu? A w trzecim miejscu oznaczonym na ostatnim zdjęciu muszę zainstalować jeszcze ten przekaźnik z numerem 30? czy tak jak jest będzie chodzić?
Na pierwszym zdjęciu nic nie brakuje w takim wypadku, te łączenia instalacji są fabryczne z drugiego zdjęcia, duży przekaźnik mogę spokojnie wyciąć mimo tego jednego czarnego oznaczonego przewodu? A w trzecim miejscu oznaczonym na ostatnim zdjęciu muszę zainstalować jeszcze ten przekaźnik z numerem 30? czy tak jak jest będzie chodzić?
16v digifant 1, jakiś dobry schemat podłączenia
1 foto możesz włożyć w ta kostkę obok przewód do obrotomierza 2 foto tak jak pisałem przekaźnik jest ci nie potrzebny ogólnie ten przekaźnik jest od KR Foto 3 musisz sprawdzić czy masz w tym gnieździe plus po zapłonie czyli 86 oraz masę i stały plus jeżeli tak będziesz miał to przekaźnik włóż i powinno działać
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości