[Fabia II] plus po zapłonie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Fabia II] plus po zapłonie
Lukasz_mk2, a czemu nie chcesz się podpiąć pod skrzynkę z bezpiecznikami przecież tam szybciej znajdziesz plus po zapłonie który nie zanika
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
[Fabia II] plus po zapłonie
bo do włącznika jest lepszy dostęp, w ogóle to nie wiem kto to auto zaprojektował, jak mam coś przy niej robić to mnie trzęsie. W fabi 1 bezpieczniki były po lewej stronie deski rozdzielczej i był do nich dobry dostęp, a w fabii 2 bezpieczniki są zaraz nad nogami kierowcy obudowane dookoła deską rozdzielczą. Mocowałem się z nimi chyba z pół godziny i udało mi się je wyciągnąć z deski, ale nie na tyle wystarczający by cokolwiek przy nich zrobić. No chyba że ktoś dysponuje jakimś opisem z elsy jak można się do tego dobrać, bo mi już ręce opadają. Zabieram się za założenie tego bluetooth'a chyba od 3 tygodni.
[Fabia II] plus po zapłonie
tak to fakt dostęp jest makabryczny ale musisz się poświecić żeby mieć ten plus
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
[Fabia II] plus po zapłonie
dałem sobie spokój z zakładaniem tego ustrojstwa i umówiłem się w środę z firmą co mi go sprzedali i za 200zł mogą założyć.
[Fabia II] plus po zapłonie
tylko zakładać zestawy za 200 zł
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
[Fabia II] plus po zapłonie
Lukasz_mk2, załóż tam tempomat lub halogeny to pogadamy. To co miałeś robić to nie wyzwanie
Ja po ostatnim weekendzie z montażem wiązki halogenów czułem się jak zbity pies. Do tego dobrze jest potrenować najpierw jogę
Ja po ostatnim weekendzie z montażem wiązki halogenów czułem się jak zbity pies. Do tego dobrze jest potrenować najpierw jogę
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
[Fabia II] plus po zapłonie
ta skoda to jakaś porażka, czytałem o zakładaniu tempomatu na forum skody
U siebie w audi dokładałem oryginalnego bluetooth'a, oryginalny tempomat i rezałem część pakietu oświetlenia wewnątrz (podświetlanie na nogi, kratki nawiewów, podświetlanie spodów drzwi) - wszystko zgodnie ze schematami wg oryginału i co?? Poprostu poezja
Ale tutaj wychodzi cięcie kosztów w różnych markach grupy VAG. Np. aby w audi dołożyć moduł bluetooth do istniejącego zestawu handfree należy kupić tylko sam moduł BT i wszystko działa (mikrofon jest już w aucie i cała reszta też), aby podświetlić kratki nawiewów musiałem je tylko wyciągnąć i podłączyć + i -, kratki mają wyprowadzone już kable do podłączenia. Aby dołożyć podświetlenie nóg należy kupić same lampki i podpiąć to wszystko do modułu komfortu (4 kable plusowe - po jednym od każdej lampki). Tempomat to też tylko kupno manetki za 50zł (oryginał używany z allegro) i obsadzenie jej w module przy kierownicy. Na końcu tylko podpięcie VAG'a i odpowiednie kodowanie dołożonego wyposażenia - DZIAŁA
A w skodzie każdy nawet mały mod ciągnie za sobą kupę kosztów i jeszcze więcej pracy.
U siebie w audi dokładałem oryginalnego bluetooth'a, oryginalny tempomat i rezałem część pakietu oświetlenia wewnątrz (podświetlanie na nogi, kratki nawiewów, podświetlanie spodów drzwi) - wszystko zgodnie ze schematami wg oryginału i co?? Poprostu poezja
Ale tutaj wychodzi cięcie kosztów w różnych markach grupy VAG. Np. aby w audi dołożyć moduł bluetooth do istniejącego zestawu handfree należy kupić tylko sam moduł BT i wszystko działa (mikrofon jest już w aucie i cała reszta też), aby podświetlić kratki nawiewów musiałem je tylko wyciągnąć i podłączyć + i -, kratki mają wyprowadzone już kable do podłączenia. Aby dołożyć podświetlenie nóg należy kupić same lampki i podpiąć to wszystko do modułu komfortu (4 kable plusowe - po jednym od każdej lampki). Tempomat to też tylko kupno manetki za 50zł (oryginał używany z allegro) i obsadzenie jej w module przy kierownicy. Na końcu tylko podpięcie VAG'a i odpowiednie kodowanie dołożonego wyposażenia - DZIAŁA
A w skodzie każdy nawet mały mod ciągnie za sobą kupę kosztów i jeszcze więcej pracy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości