Padł Immobilaizer?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Padł Immobilaizer?
Witam Serdecznie,
Pisze ponieważ Rok 2013 nie zaczyna się dla mnie miło:( Mianowicie serce mojego GOLFA nie chce zabić przez Immobilaizer. Po przekręceniu kluczyka rozlega się sygnał dźwiękowy mruga kontrolka auta z kluczykiem a na wyświetlaczu komputera napis immobilaizer aktywny. Auto odpala ale po sekundzie gaśnie. Sytuacja powtarza się również na drugim kluczyku (oba scyzoryki) dodam że w obu baterie są nowe. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji? Dodam że odłączyłem na godz. akumulator i nic nie pomogło. Auto stoi unieruchomione pod domem i zastanawiam się czy można jakoś ominąć fabryczny immo? bo chce uniknąć holowania ponieważ to automat. Prosze wszystkich o podanie przyczyny takiej awarii oraz cenne wskazówki jak ją usunąć. Życze Wszystkim w tym 2013 bezusterkowości:)
Pisze ponieważ Rok 2013 nie zaczyna się dla mnie miło:( Mianowicie serce mojego GOLFA nie chce zabić przez Immobilaizer. Po przekręceniu kluczyka rozlega się sygnał dźwiękowy mruga kontrolka auta z kluczykiem a na wyświetlaczu komputera napis immobilaizer aktywny. Auto odpala ale po sekundzie gaśnie. Sytuacja powtarza się również na drugim kluczyku (oba scyzoryki) dodam że w obu baterie są nowe. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji? Dodam że odłączyłem na godz. akumulator i nic nie pomogło. Auto stoi unieruchomione pod domem i zastanawiam się czy można jakoś ominąć fabryczny immo? bo chce uniknąć holowania ponieważ to automat. Prosze wszystkich o podanie przyczyny takiej awarii oraz cenne wskazówki jak ją usunąć. Życze Wszystkim w tym 2013 bezusterkowości:)
Padł Immobilaizer?
VCDS i zobaczyć co go boli. Zdarza się, że zgubi zapisane klucze, ale to bardzo rzadko. Prędzej coś w cewką przy stacyjce bądź jej okablowaniu. Sam nie ominiesz immo w tym silniku.
Padł Immobilaizer?
Mi się to na przykład zdarzyło ;]TheBiSHoP pisze:Zdarza się, że zgubi zapisane klucze, ale to bardzo rzadko
FanGolfa, masz kod pin do zegarów? generalnie to musisz zacząć od kogoś z vag'iem żeby Cię podłączył
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Padł Immobilaizer?
Witam,
Niestety nie posiadam kodu Pin do zegarów. Autko kupiłem w Niemczech ale nie było go w komplecie kluczyków. Chyba bez serwisu VW się nie obędzie
Niestety nie posiadam kodu Pin do zegarów. Autko kupiłem w Niemczech ale nie było go w komplecie kluczyków. Chyba bez serwisu VW się nie obędzie
Padł Immobilaizer?
FanGolfa, gdzie mieszkasz - czy tak trudno napisać?? Serwis = holowanie + kasa + czas. Warunek jeden - nikt nie wymieniał licznika i licznik nie padł. Jak padł - serwis za nowy licznik krzyknie ok 4500zł... skoro takiś bogaty to ok
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Padł Immobilaizer?
Jestem ze Szczecina. Nie wiem dziś nowe objawy. po przekręceniu stacyjni sytuacja ta sama z tym że autko nie odpala, nawet rozrusznik nie kręci. Słychać tylko odgłos (jakby przewijanie starej kasety) z licznika. Po kilku próbach coś się też odzywa spod kolumny kierownicy. Nie wiem z autem przez 7 lat się nic nie dzialo. Jestem 2 właścicielem w całej jego historii kupiłem go jako 5 latka. Jedno jest pewne nikt nie dotykał licznika.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Padł Immobilaizer?
nowe objawy to objawy słabego akumulatora, co do immo...dopóki nie masz dostępu do kompa, możesz spróbować odłączyć i ponownie podłączyć licznik...obadać kable od immo przy stacyjce
Padł Immobilaizer?
Najgorszy z możliwych pomysłów, i pod względem finansowym i logicznymFanGolfa pisze:Chyba bez serwisu VW się nie obędzie
Shmatan pisze:generalnie to musisz zacząć od kogoś z vag'iem żeby Cię podłączył
Padł Immobilaizer?
Witam,
Usterka stwierdzona i usunięta. Mianowice chodzi o cewke która zczytuje sygnał z kluczyka a umieszczona jest w stacyjce. Wymienione, auto sprawne i gotowe tylko jeszcze akumulator się ładuje jutro odbiór. Dziękuje za wszystkie wskazowki. Smutny widok jak Twojego GOLFIKA zabiera laweta ale wszystko dobre co się dobrze kończy.
Usterka stwierdzona i usunięta. Mianowice chodzi o cewke która zczytuje sygnał z kluczyka a umieszczona jest w stacyjce. Wymienione, auto sprawne i gotowe tylko jeszcze akumulator się ładuje jutro odbiór. Dziękuje za wszystkie wskazowki. Smutny widok jak Twojego GOLFIKA zabiera laweta ale wszystko dobre co się dobrze kończy.
Padł Immobilaizer?
no toFanGolfa pisze:Mianowice chodzi o cewke która zczytuje sygnał z kluczyka a umieszczona jest w stacyjce
miał racjęQto pisze:obadać kable od immo przy stacyjce
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Padł Immobilaizer?
FanGolfa, moim zdaniem twoja stara cewka była dobra założyli nową ponieważ nowa cewka ma dobre przejście na kostce tak jak Qto, pisał słaby styk przejścia ale ważne ze auto masz sprawne
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości