Padł Immobilaizer?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

FanGolfa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 31, 2012 23:03

Padł Immobilaizer?

Post autor: FanGolfa » wt sty 01, 2013 00:23

Witam Serdecznie,

Pisze ponieważ Rok 2013 nie zaczyna się dla mnie miło:( Mianowicie serce mojego GOLFA nie chce zabić przez Immobilaizer. Po przekręceniu kluczyka rozlega się sygnał dźwiękowy mruga kontrolka auta z kluczykiem a na wyświetlaczu komputera napis immobilaizer aktywny. Auto odpala ale po sekundzie gaśnie. Sytuacja powtarza się również na drugim kluczyku (oba scyzoryki) dodam że w obu baterie są nowe. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji? Dodam że odłączyłem na godz. akumulator i nic nie pomogło. Auto stoi unieruchomione pod domem i zastanawiam się czy można jakoś ominąć fabryczny immo? bo chce uniknąć holowania ponieważ to automat. Prosze wszystkich o podanie przyczyny takiej awarii oraz cenne wskazówki jak ją usunąć. Życze Wszystkim w tym 2013 bezusterkowości:)



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Padł Immobilaizer?

Post autor: TheBiSHoP » wt sty 01, 2013 01:34

VCDS i zobaczyć co go boli. Zdarza się, że zgubi zapisane klucze, ale to bardzo rzadko. Prędzej coś w cewką przy stacyjce bądź jej okablowaniu. Sam nie ominiesz immo w tym silniku.


Obrazek Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Padł Immobilaizer?

Post autor: Shmatan » wt sty 01, 2013 13:05

TheBiSHoP pisze:Zdarza się, że zgubi zapisane klucze, ale to bardzo rzadko
Mi się to na przykład zdarzyło ;]

FanGolfa, masz kod pin do zegarów? generalnie to musisz zacząć od kogoś z vag'iem żeby Cię podłączył



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Padł Immobilaizer?

Post autor: agrala » wt sty 01, 2013 13:48

Napisz skad jestes to moze ktos z okolic Ci pomoze.



FanGolfa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 31, 2012 23:03

Padł Immobilaizer?

Post autor: FanGolfa » wt sty 01, 2013 14:15

Witam,

Niestety nie posiadam kodu Pin do zegarów. Autko kupiłem w Niemczech ale nie było go w komplecie kluczyków. Chyba bez serwisu VW się nie obędzie :(



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Padł Immobilaizer?

Post autor: grg474 » wt sty 01, 2013 14:40

FanGolfa, gdzie mieszkasz - czy tak trudno napisać?? Serwis = holowanie + kasa + czas. Warunek jeden - nikt nie wymieniał licznika i licznik nie padł. Jak padł - serwis za nowy licznik krzyknie ok 4500zł... skoro takiś bogaty to ok


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

FanGolfa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 31, 2012 23:03

Padł Immobilaizer?

Post autor: FanGolfa » wt sty 01, 2013 15:42

Jestem ze Szczecina. Nie wiem dziś nowe objawy. po przekręceniu stacyjni sytuacja ta sama z tym że autko nie odpala, nawet rozrusznik nie kręci. Słychać tylko odgłos (jakby przewijanie starej kasety) z licznika. Po kilku próbach coś się też odzywa spod kolumny kierownicy. Nie wiem z autem przez 7 lat się nic nie dzialo. Jestem 2 właścicielem w całej jego historii kupiłem go jako 5 latka. Jedno jest pewne nikt nie dotykał licznika.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Padł Immobilaizer?

Post autor: Qto » wt sty 01, 2013 18:45

nowe objawy to objawy słabego akumulatora, co do immo...dopóki nie masz dostępu do kompa, możesz spróbować odłączyć i ponownie podłączyć licznik...obadać kable od immo przy stacyjce



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Padł Immobilaizer?

Post autor: Shmatan » śr sty 02, 2013 11:15

FanGolfa pisze:Chyba bez serwisu VW się nie obędzie
Najgorszy z możliwych pomysłów, i pod względem finansowym i logicznym
Shmatan pisze:generalnie to musisz zacząć od kogoś z vag'iem żeby Cię podłączył



FanGolfa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 31, 2012 23:03

Padł Immobilaizer?

Post autor: FanGolfa » śr sty 02, 2013 14:46

Witam
Auto oddane do warsztatu. Czekam na diagnoze i ewentualne koszty.



FanGolfa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 31, 2012 23:03

Padł Immobilaizer?

Post autor: FanGolfa » śr sty 02, 2013 18:16

Witam,

Usterka stwierdzona i usunięta. Mianowice chodzi o cewke która zczytuje sygnał z kluczyka a umieszczona jest w stacyjce. Wymienione, :D auto sprawne i gotowe tylko jeszcze akumulator się ładuje jutro odbiór. Dziękuje za wszystkie wskazowki. Smutny widok jak Twojego GOLFIKA zabiera laweta :rozpacz: ale wszystko dobre co się dobrze kończy.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Padł Immobilaizer?

Post autor: grg474 » śr sty 02, 2013 19:14

FanGolfa pisze:Mianowice chodzi o cewke która zczytuje sygnał z kluczyka a umieszczona jest w stacyjce
no to
Qto pisze:obadać kable od immo przy stacyjce
miał rację :pub:


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Padł Immobilaizer?

Post autor: jeryk10 » śr sty 02, 2013 22:07

FanGolfa, moim zdaniem twoja stara cewka była dobra założyli nową ponieważ nowa cewka ma dobre przejście na kostce tak jak Qto, pisał słaby styk przejścia ale ważne ze auto masz sprawne


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości