Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
Witam.
Stworzyłem osobny temat ,nie podpinając się pod pozostałe zw.z montażem MFA,ponieważ potrzebuję szybko znaleźć w czym tkwi problem.
Jestem w trakcie montażu komp.pokładowego.
Narazie podłączyłem już czujnik temp zewnętrznej,wiązkę licznika,manetki,zmieniłem licznik .Została tylko kwestia komputera i czujnika temp.Oleju
Tak więc ,nie mam już zielonego pojęcia jak podłączyć komputer z mfa,tak żeby wykazywał spalanie i inne przypisane mu funkcje.
Wiązka oczywiście od licznika mfa,nie zwykłego. Pociągnąłem kabel z 26 styku,(który łączy się z wiązką licznika) do pustego ,zaślepionego zatyczką pinu nr 27 w moim komputerze i niestety ale nic się nie zmieniło.Nie działa.Nawet na odpalonym silniku. Dzwoniłem do znajomego,który ma pewne schematy od golfow/vento.Mówił,żebym spróbował jeszcze na pinie nr 10 znajdującym się w komputerze.To samo.
Mój komputer to siemens. silnik 1.6 aft z 1996roku.
Czy ktoś może mi pomóc ?
Stworzyłem osobny temat ,nie podpinając się pod pozostałe zw.z montażem MFA,ponieważ potrzebuję szybko znaleźć w czym tkwi problem.
Jestem w trakcie montażu komp.pokładowego.
Narazie podłączyłem już czujnik temp zewnętrznej,wiązkę licznika,manetki,zmieniłem licznik .Została tylko kwestia komputera i czujnika temp.Oleju
Tak więc ,nie mam już zielonego pojęcia jak podłączyć komputer z mfa,tak żeby wykazywał spalanie i inne przypisane mu funkcje.
Wiązka oczywiście od licznika mfa,nie zwykłego. Pociągnąłem kabel z 26 styku,(który łączy się z wiązką licznika) do pustego ,zaślepionego zatyczką pinu nr 27 w moim komputerze i niestety ale nic się nie zmieniło.Nie działa.Nawet na odpalonym silniku. Dzwoniłem do znajomego,który ma pewne schematy od golfow/vento.Mówił,żebym spróbował jeszcze na pinie nr 10 znajdującym się w komputerze.To samo.
Mój komputer to siemens. silnik 1.6 aft z 1996roku.
Czy ktoś może mi pomóc ?
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
pin 26 w zegarach to sygnał spalania pin 10 w sterowniku silnika to sygnał spalania ogólnie wartości na manetce możesz zmieniać
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
Rozumiem,przecież zdaje sobię z tego sprawę.Chodzi o to,że po podłączeniu pinu 26 w zegarach do pinu 10 w komputerze nadal wykazuje wartosci "--" nawet gdy silnik pracuje..
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
Wg schematu który jest w Info-techu pin 19 z ECU, patrzę tylko na schemat nie wiem praktycznie ale możesz tak spróbować
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
Oczywiście,sprobóuję. Nie mam innego wyjścia. Dam znać jak sprawdzę pin 19.Pozdrawiam.
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
montowałem dawno temu w swoim AFT MFA , mogę sprawdzić do jakiego pinu podpiąć jeśli się nie uporasz
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
kolego norek111,
potrzebuję pomocy.Jeszcze raz sprawdziłem całe połączenie.Kabelek wpięty jest w pin numer 10.Żaden inny. Dla jasności.Poprowadzony jest do pustego slotu we wtyczce łączącej się z wiązką licznika.
Moj komputer to Siemens 5wp4 206, numer koputera :037 906 025 J
Dokładnie zapoznałem się ze wszystkimi poradnikami na forum. Nie wiem co może być nie tak.
potrzebuję pomocy.Jeszcze raz sprawdziłem całe połączenie.Kabelek wpięty jest w pin numer 10.Żaden inny. Dla jasności.Poprowadzony jest do pustego slotu we wtyczce łączącej się z wiązką licznika.
Moj komputer to Siemens 5wp4 206, numer koputera :037 906 025 J
Dokładnie zapoznałem się ze wszystkimi poradnikami na forum. Nie wiem co może być nie tak.
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
Problem rozwiązany. Kabel w tym silniku należy podpiąć pod pin nr 10 do komputera. Średnie spalanie dopiero zaczęło wykazywać po przejechaniu jakiś 2km..
Z czujnikiem temp oleju,także dałem radę.Wszystko gro.
W każdym bądź razie dzięki za porady.
Pozdrawiam.
Z czujnikiem temp oleju,także dałem radę.Wszystko gro.
W każdym bądź razie dzięki za porady.
Pozdrawiam.
Problem z podłączeniem mfa do komputera silnika
przecież pisałem ci ze pod pin 10 i tak długo z tym czekałeś
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości