Witam. Zauważyłem dzisiaj w moim golfie problem. Ustawiłem w climatronicu kanał 23 (temp. cieczy chłodzącej). Po odpaleniu silnika i chwili jazdy temperatura rośnie... Raczej normalne . Gdy climatronic pokazuje temperaturę ok 55*C to na szafie wskazówka jest na trzeciej kresce. Wszystko ok. Problem zaczyna się gdy po dalszej jeździe temperatura na liczniku wzrasta normalnie do 90*C a na climatronicu jest maksymalnie 60; waha się między 57-60. Zauważyłem to w czasie jazdy na mieście, nawet gdy poruszam się w korku to temp. na climatroniku nie wskazuje więcej niż 60*C.
Tak powinno być czy może czujnik temp. silnika lub termostat nie domaga??
Temp. cieczy chłodzącej w climatronicu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Temp. cieczy chłodzącej w climatronicu
Wskazania temp na blacie różnią się nieco do tych z np.vag`a czy climatronika tak po prosty napisano wsad do proca zegarów(gdyby na blacie pokazywana była "realna" to wszyscy by pytali czemu im ciągle temp. skacze ).
U mnie gdy na silniku jest gdzieś ~70-75 to na blacie jest 90Stopni, u ciebie wydaje mi się za niska.
Najlepiej sprawdź temp. przed odpaleniem po długim postoju czy mniej więcej się zgadza z tą na zewnątrz.Dodatkowo możesz dać mu trochę w "palnik" i zobaczyć czy się rozgrzeje bo może coś z termostatem masz lub coś innego.
U mnie gdy na silniku jest gdzieś ~70-75 to na blacie jest 90Stopni, u ciebie wydaje mi się za niska.
Najlepiej sprawdź temp. przed odpaleniem po długim postoju czy mniej więcej się zgadza z tą na zewnątrz.Dodatkowo możesz dać mu trochę w "palnik" i zobaczyć czy się rozgrzeje bo może coś z termostatem masz lub coś innego.
- bruzdi29
- Gadatliwa bestia
- Posty: 596
- Rejestracja: pn wrz 06, 2010 21:58
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Skoda Superb 2010 combi PLATINUM
- Silnik: CFGB
Temp. cieczy chłodzącej w climatronicu
A tak z ciekawości to jak się włącza tę funkcje , nawet nie wiedziałem ze tak można ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=400126" onclick="window.open(this.href);return false; TEMAT AKTUALIZOWANY ! 09.08.2013 !
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM na eibach-ach
Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM na eibach-ach
Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;
Temp. cieczy chłodzącej w climatronicu
http://www.climatronic.pl/vw-passat-b5- ... serwisowe/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu jest opis kanałów i instrukcja jak włączyć tryb serwisowy.
Tu jest opis kanałów i instrukcja jak włączyć tryb serwisowy.
Temp. cieczy chłodzącej w climatronicu
Koledzy, czy występowały różne wersje climatroniców, tzn z różnym układem kanałów, bo coś nie wydaje mi się że na 23 kanale jest temp silnika. Podczas jazdy pokazuje 60*C i gdy wyłączę tryb serwisowy i zmniejszę temp. na LOW to po ponownym włączeniu trybu serwisowego temp spada bardzo szybko do ok 18-20 stopni i tak się utrzymuje. Wygląda mi to raczej na temp. jakiegoś nadmuchu. I jeszcze jedno: gdy wyłączę nadmuch na szybę to temp. na climatronicu powoli zaczyna rosnąć. Możliwe jest że kanał 23 pokazuje temperaturę z okolicy szyby??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości