Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Witam, ostatio pojawił się problem z Climatronic pacjent to golf MKIV 1.9 AJM. Silnik normalnie sie rozgrzewa do 90 stopni, a z nawiewu leci raz zimne razciepłe powietrze, niezależnie czy jest na AUTO czy ręcznie. Na Vagu żadnych błędów, zastanawiają mnie tylko wskazania temp z czujnika G192 które znacznie różnią się od G56. czujnik do wymiany?
http://vaglog.rtnet.pl/manior15_107555.html
http://vaglog.rtnet.pl/manior15_107555.html
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Nikt nic nie podpowie? ostatnio zauważyłem że w czasie jazdy grzeje jak by normalnie, a na postoju leci zimne..
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Jak sytuacja wygląda gdy wejdziesz w tryb ECON ... pytam o jazdę - postój ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
to raczej szukaj przyczyny w pompie wody skoro słabo grzeje na wolnych obrotachmanior15 pisze: ostatnio zauważyłem że w czasie jazdy grzeje jak by normalnie, a na postoju leci zimne..
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
ok bawiłem się funkcjami servisowymi w panelu climatronic w kanale 07 pokazuje temp. powietrza na nogi i tak: na wolnych obrotach (silnik 90stopni) temp kolo 10 stopni, po dodaniu gazy do 2tyś obrotów temp odrazu rosła do nawet 60stopni i faktycznie walilo gorące..nasuwa mi się myśl czy może to nagrzewnica by była niedrożna? a jeśli tak to jak to sprawdzić i czy da się ewentualnie jakieś płukanie zrobić? co wy na to?
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Równie dobrze może być to co napisał kolega grg474,
Płukanie na niewiele się zda ,,, bo jeśli obrosła kamieniem to nie pozbędziesz się go płukając układ ... a równie dobrze możesz pogorszyć drożność węży oraz chłodnicy ...
Dobrą metodą byłoby wyciągniecie nagrzewnicy z auta i płukanka poza autkiem specyfikami od kamienia etc ... ale często i w tym przypadku nagrzewnica lubi się rozszczelnić
Płukanie na niewiele się zda ,,, bo jeśli obrosła kamieniem to nie pozbędziesz się go płukając układ ... a równie dobrze możesz pogorszyć drożność węży oraz chłodnicy ...
Dobrą metodą byłoby wyciągniecie nagrzewnicy z auta i płukanka poza autkiem specyfikami od kamienia etc ... ale często i w tym przypadku nagrzewnica lubi się rozszczelnić
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Pompę wodną można sprawdzić bardzo prosto wystarczy zobaczyć czy cienkim wężem do zbiorniczka leci płyn jeżeli tak to pompa jest dobra Pewnie chłodniczka jest zawalona na amen
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
dziś sprawdziłem pompe, małym wężykiem płyn leci normalnie..a co do nagrzewiny, który wąż to dopływ a który odpływ?
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Jak dobrze kojarzę - lewy dopływ - prawy odpływ
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Climatronic, raz grzeje, a raz nie
Troche stare ale dla potomnych.. winna była uszczelka pod głowica, olej w płyne zawalił całą nagrzewnicę, po wyjęciu silnika przepłukałem nagrzewnice i jest lala dzięki za pomoc
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości