Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: manior15 » wt gru 11, 2012 21:22

Witam, ostatio pojawił się problem z Climatronic pacjent to golf MKIV 1.9 AJM. Silnik normalnie sie rozgrzewa do 90 stopni, a z nawiewu leci raz zimne razciepłe powietrze, niezależnie czy jest na AUTO czy ręcznie. Na Vagu żadnych błędów, zastanawiają mnie tylko wskazania temp z czujnika G192 które znacznie różnią się od G56. czujnik do wymiany?
http://vaglog.rtnet.pl/manior15_107555.html


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: manior15 » czw gru 13, 2012 09:59

Nikt nic nie podpowie? ostatnio zauważyłem że w czasie jazdy grzeje jak by normalnie, a na postoju leci zimne..


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: Haki » czw gru 13, 2012 10:56

Jak sytuacja wygląda gdy wejdziesz w tryb ECON ... pytam o jazdę - postój ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: grg474 » czw gru 13, 2012 13:59

manior15 pisze: ostatnio zauważyłem że w czasie jazdy grzeje jak by normalnie, a na postoju leci zimne..
to raczej szukaj przyczyny w pompie wody skoro słabo grzeje na wolnych obrotach


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: manior15 » sob gru 15, 2012 15:42

ok bawiłem się funkcjami servisowymi w panelu climatronic w kanale 07 pokazuje temp. powietrza na nogi i tak: na wolnych obrotach (silnik 90stopni) temp kolo 10 stopni, po dodaniu gazy do 2tyś obrotów temp odrazu rosła do nawet 60stopni i faktycznie walilo gorące..nasuwa mi się myśl czy może to nagrzewnica by była niedrożna? a jeśli tak to jak to sprawdzić i czy da się ewentualnie jakieś płukanie zrobić? co wy na to?


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: Haki » sob gru 15, 2012 17:54

Równie dobrze może być to co napisał kolega grg474,

Płukanie na niewiele się zda ,,, bo jeśli obrosła kamieniem to nie pozbędziesz się go płukając układ ... a równie dobrze możesz pogorszyć drożność węży oraz chłodnicy ...
Dobrą metodą byłoby wyciągniecie nagrzewnicy z auta i płukanka poza autkiem specyfikami od kamienia etc ... ale często i w tym przypadku nagrzewnica lubi się rozszczelnić


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: jeryk10 » sob gru 15, 2012 19:20

Pompę wodną można sprawdzić bardzo prosto wystarczy zobaczyć czy cienkim wężem do zbiorniczka leci płyn jeżeli tak to pompa jest dobra Pewnie chłodniczka jest zawalona na amen


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: manior15 » pn gru 17, 2012 17:09

dziś sprawdziłem pompe, małym wężykiem płyn leci normalnie..a co do nagrzewiny, który wąż to dopływ a który odpływ?


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: Haki » pn gru 17, 2012 22:09

Jak dobrze kojarzę - lewy dopływ - prawy odpływ


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Climatronic, raz grzeje, a raz nie

Post autor: manior15 » ndz sie 18, 2013 20:41

Troche stare ale dla potomnych.. winna była uszczelka pod głowica, olej w płyne zawalił całą nagrzewnicę, po wyjęciu silnika przepłukałem nagrzewnice i jest lala :) dzięki za pomoc :bigok:


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości