połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
Głupie pytanie ale na chlopski rozum , potrzebuje odpowiedz tak lub nie schemat łopatologiczny ( nie pamietalem tylko jak jest po zewnetrznych ktory + a ktory - , ale nie o to chodzi , chodzi o to czy dobrze polaczone ) wrzucam 1.8 AAM na miejsce AAZ i potrzebuje podlaczyc tylko i wylacznie zaplon , bo narazie bedzie latal tylko na lpg , na wiosne wpadnie ori wiazka . a drugie to jaki pobor pradu ma cewka zaplonowa ? jaki bezpiecznik na to dac ? z gory dzieki
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
Mała uwaga. W AAM hall jest podpięty do ECU, a z ECU idą impulsy do cewkomodułu. Jeżeli nawet uda ci się podpiąć halla do cewkomodułu i żaden z tych elementów się nie uszkodzi, to nie będziesz mieć regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli latać to za specjalnie pewnie nie będzie. W cewkomodule 3- +. 2- impulsy, 1- masa. W hallu tak samo. W ori schemacie nie widze bezpiecznika wogóle, ale może jest zły. + jest po kluczyku.
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
nabazgralem cos takiego a zapomnialem wrzucic
a jaka jest opcja zeby ogarnac zaplon bez kompa ?
a jaka jest opcja zeby ogarnac zaplon bez kompa ?
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2012 00:38 przez KurierOPL, łącznie zmieniany 1 raz.
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
a jaka jest opcja zeby ogarnac zaplon bez kompa ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
1 masa 3 plus sa numerki.
Jak ogarnąć? Aleś ty oszczędny W prosty sposób, np. montujesz układ od 1.6 lub 1.8 na gaźniku z mk2, czyli aparat zapłonowy z siłownikiem podciśnieniowym regulujacym kąt wyprzedzenia zapłonu, cewkę i moduł wzmocnienia od mk2. Taniej się nieda, bez regulacji kąta będzie pod obciążeniem słaby jak G. Podejrzewam natomiast że modułocewkę od aam podepniesz pod halla bez kłopotu i zagrożenia dla tych elementów, ale pewien nie jestem nie robiłem tego. Siłownik podepniesz byle gdzie poniżej przepsustnicy do wtrysku, ostatecznie nawet do weza serwa. Tylko nie bardzo cie rozumiem bo sterownik silnika pewnie za stówkę kupisz, a wiązki pewnie masz skoro wziąłes silnik na swap.
Jak ogarnąć? Aleś ty oszczędny W prosty sposób, np. montujesz układ od 1.6 lub 1.8 na gaźniku z mk2, czyli aparat zapłonowy z siłownikiem podciśnieniowym regulujacym kąt wyprzedzenia zapłonu, cewkę i moduł wzmocnienia od mk2. Taniej się nieda, bez regulacji kąta będzie pod obciążeniem słaby jak G. Podejrzewam natomiast że modułocewkę od aam podepniesz pod halla bez kłopotu i zagrożenia dla tych elementów, ale pewien nie jestem nie robiłem tego. Siłownik podepniesz byle gdzie poniżej przepsustnicy do wtrysku, ostatecznie nawet do weza serwa. Tylko nie bardzo cie rozumiem bo sterownik silnika pewnie za stówkę kupisz, a wiązki pewnie masz skoro wziąłes silnik na swap.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
wlasnie szukam wiazki i kompa , a teraz chce go puscic na samym gazie " na krotko" , bo do konca tygodnia musi byc gotowy , a potem bede robil tak jak ma byc
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
jestem na etapie ogarnietej wiazki wg "schematu" narazie na plaku kicha prycha , jutro moze zdarze zalozyc reszte bo jeszcze nie ma wydechow i lpg
podlaczylem , na krotko , odpalil chodzix ok 5 minut, na wolnych obrotach mial duze wypadanie zaplonu , wkrecal sie normalnie/prawidlowo na obroty , po 5 minutach cewka poszla sie je**c
podlaczylem , na krotko , odpalil chodzix ok 5 minut, na wolnych obrotach mial duze wypadanie zaplonu , wkrecal sie normalnie/prawidlowo na obroty , po 5 minutach cewka poszla sie je**c
połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla
sprawe zalatwil modul zaplonowy i cewka z mk2 , czyli tak jak kolega pisal tez wczesniej , dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości