Witam,
Golf 3, 1996, klima manual.
Poszperałem trochę na forum i na razie nie widzę podobnego przypadku (oczywiście może się zdarzyć, że coś przeoczyłem):
Włączam zapłon - klapka nawiewu otwarta
Odpalam silnik - klapka się zamyka i niezależnie od wszystkiego zostaje zamknięta (ciągnie tylko z wewnątrz, szyby parują itd...), klikanie przyciskiem nawiew wewn/zewn nic nie zmienia.
Jak ktoś wie jak można to ugryźć to z góry dziękuję za podpowiedź.
Golf 3 -> Nawiew -> Obieg Wewnętrzny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:12
Golf 3 -> Nawiew -> Obieg Wewnętrzny
w sumie to tam nie ma nic skomplikowanego przełącznik obiegu wewnętrznego jest zasilany z bezpiecznika F6 (30A)
masz tu schemacik wiec musisz iść po kablach i sprawa się wyjaśni
drugi kabel od silniczka obiegu wewnętrznego jest podpięty bezpośrednio do masy (kolor brązowo-biały lub brązowo-zielony )
masz tu schemacik wiec musisz iść po kablach i sprawa się wyjaśni
drugi kabel od silniczka obiegu wewnętrznego jest podpięty bezpośrednio do masy (kolor brązowo-biały lub brązowo-zielony )
Jadę powoli... Ale przed Tobą :D
Golf 3 -> Nawiew -> Obieg Wewnętrzny
peja2000, jakiego silniczka obiegu wewnętrznego???? widziałeś kiedyś klimę w mkIII obojętnie czy manual czy climatronic???
ten przycisk jest od elektro-zaworku który otwiera dopływ podciśnienia lub nie.
możliwe że masz gdzieś zwarcie bo tak jakby dostaje sygnał zamknięcia.
proponuje wyjąć filtr pyłkowy (ładnie widać) lub pod nogami pasażera jest kratka i wsadzić palca(nie urwie ;P) to czuć gąbkę i sprawdzić stan na włączonym silniku i i wyłączonym.
generalnie obieg wewnętrzny w mk III działa tak
zapłon przekręcony lub nie to kratka zawsze będzie OTWARTA tzn obieg z zewnątrz. w momencie odpalenia auta w układzie robi się podciśnienie i wtedy działa załączanie przyciskiem.
w Twoim przypadku pewnie gdzieś jest zwarcie lub celowe działanie gdzieś na przewodach- tylko po co? wcześniej działało??
wyjmij przycisk od klimy i zobacz czy zamyka klapkę po odpaleniu, jak tak to masz gdzieś połączenie w instalacji (kostkę od pieca w która wchodzi kostka przyciska znajdziesz po prawej stronie w nogach na piecu)
jeżeli klapka zostanie otwarta to przycisk walnięty.
BTW. jak chcesz żeby była zawsze otwarta to weź wypnij wężyk w komorze silnika pomiędzy rurkami z nagrzewnicy, wtedy na pewno będziesz miał otwarta kratkę zawsze
ten przycisk jest od elektro-zaworku który otwiera dopływ podciśnienia lub nie.
możliwe że masz gdzieś zwarcie bo tak jakby dostaje sygnał zamknięcia.
proponuje wyjąć filtr pyłkowy (ładnie widać) lub pod nogami pasażera jest kratka i wsadzić palca(nie urwie ;P) to czuć gąbkę i sprawdzić stan na włączonym silniku i i wyłączonym.
generalnie obieg wewnętrzny w mk III działa tak
zapłon przekręcony lub nie to kratka zawsze będzie OTWARTA tzn obieg z zewnątrz. w momencie odpalenia auta w układzie robi się podciśnienie i wtedy działa załączanie przyciskiem.
w Twoim przypadku pewnie gdzieś jest zwarcie lub celowe działanie gdzieś na przewodach- tylko po co? wcześniej działało??
wyjmij przycisk od klimy i zobacz czy zamyka klapkę po odpaleniu, jak tak to masz gdzieś połączenie w instalacji (kostkę od pieca w która wchodzi kostka przyciska znajdziesz po prawej stronie w nogach na piecu)
jeżeli klapka zostanie otwarta to przycisk walnięty.
BTW. jak chcesz żeby była zawsze otwarta to weź wypnij wężyk w komorze silnika pomiędzy rurkami z nagrzewnicy, wtedy na pewno będziesz miał otwarta kratkę zawsze
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości