Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: ozik » czw gru 06, 2012 19:01

Problem polega na tym " onclick="window.open(this.href);return false;

silnik ABF

auto odpala i gasnie, jak trzymie gaz no to wejdzie na obroty jak przy koncu filmiku i tyle, tak za kazdym razem,
przed awaria wymienialem w aucie przewody na beru, palec beru, kopulka eps, dzialalo wszystko pieknie, az kilka dni przed awaria cos zaczelo sie dziac tak jak by znow przewody byly zuzyte czyli lekkie przerywanie do 2tys obr, jak lalo to strzaly,

no i w koncu pewnego pieknego dnia do auta odpalam i mam to o czym pisze i co jest na filmiku,

dalej, jak juz tak przestal odpalac zaczalem czytac itp, na pierwszy strzal poszedl czujnik walu korbowego, nic nie dalo kompletnie, ok przy wymianie chlopaki dostrzegli brak iskry ok, wymienilem dzis cewke dalej lipa,

zalamka totalna brak auta w moim przypadku to jak brak nog a pomysly sie skonczyly :/


brak podpisu

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: rysiektr » pt gru 07, 2012 15:39

Masz immo ?? Bo wygląda jakby Ci immo odcinało zapłon


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: jeryk10 » pt gru 07, 2012 16:55

podłącz vag pod adres 25 i będziesz wiedział co go boli


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: ozik » pt gru 07, 2012 17:32

immo chyba jest ale nie jestem pewien


brak podpisu

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: rysiektr » pt gru 07, 2012 22:00

zrób tak jak pisze jeryk10, sczytaj błędy z ecu i z immo i zobacz co go boli, jeśli ma immo to czasem w puszce immo pojawiają się zimne luty które skutkują unieruchomieniem samochodu jak u Ciebie, ale najpierw podłącz do VAGa potem będziemy myśleć.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: norek111 » ndz gru 09, 2012 11:37

immobiliser blokuje


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: ozik » ndz gru 09, 2012 13:36

to co ja mam z tym immo zrobic?

je*** dziadostwo auto z zeszlej epoki stoi i nie ma w ogolicy madrego co by cos poradzic mogl... waszyscy by chcieli zebym auto przywozil i pewno 1000zl od razu by by mi pol auta wymienili skoro taki powazny poblem heh masakra


brak podpisu

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: norek111 » ndz gru 09, 2012 16:50

ozik, bez emocji bo nikt nie pomoże
szukaj usterki w immo,przez pisanie nikt usterki nie zlokalizuje i palcem nie pokarze


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: ozik » ndz gru 09, 2012 17:49

emocje sa nieuniknione skoro na kazdym kroku chca z twojej niewiedzy zrobic interes, nie mowiac juz o wladowanych bez sensu pieniadzach przez super wszech wiedzacych mechanikow w swoich pieknych warsztatach,

to pierwsze a drugie to to ze spoko czy ja tu mam do kogos jakies ale ? zle to chyba odebrales tak to juz bywa nerwy i emocjonowanie to naturalna ludzka reakcja


brak podpisu

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Wymieniony czujnik walu, cewka, dalej nie odpala

Post autor: rysiektr » ndz gru 09, 2012 18:06

ozik, powiedzieliśmy Ci co masz sprawdzić, aby można było rozwiązać Twój problem. To, że mechanicy nie prawidłowo diagnozowali i wymieniali jak leci wszystko to nie nasza wina. Można się wkurzyć - wiadomo. Ale przyczyną Twoich problemów jest na 99% immobiliser. Tego nie naprawi Ci pierwszy lepszy wymieniacz bo nie wie o co chodzi. Jeśli potrafisz naprawić to sam - rób, jeśli nie niestety musisz zapłacić komuś kto Ci to naprawi. Dla pewności podłącz komputer do auta przez OBD za pomocą kabelka VAG i zobacz czy nie masz komunikatu błędu związanych z immobiliserem. Jeśli nie masz takiego kabelka/programu/umiejętności poszukaj kogoś w Twojej okolicy z forum (grupa regionalna) kto w ramach przysługi lub za małe mocne polskie sczyta Ci błędy. Jeśli okaże się że to immo to niestety musisz szukać przyczyny, bo albo jest brak komunikacji pętla immo -> puszka immo, albo puszka immo -> komp albo np: zimne luty w puszce immo - co się czasem zdarza albo np: złamany przewód przy wtyczce ECU (czego osobiście doświadczyłem w swoim mk3). Tego na odległość nikt Ci nie powie bo trzeba to posprawdzać po kolei.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości