Tykajaca wtyczka, Slabo odpala .

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kostex9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 02, 2011 23:51

Tykajaca wtyczka, Slabo odpala .

Post autor: kostex9 » sob gru 01, 2012 11:58

Witam . Przeczytałem mnóstwo tematów ale co opinia to kazda inna wiec jesli temat byl i byl rozwiazany to poprosze o linka i z góry przepraszam - przeoczyłem .
Moj problem wyglada tak , latem golf odpala dobrze , nie jest to na dotyk ale zakreci ładnie 2-4 razy i odpala . Jest to 90 konny TDI AGR bez modyfikacji . zawsze jak zaczyna sie robic zimno a on postoi dzien,dwa to trzeba grzac swiece kilka razy az laskawie odpali ( dławi sie tj. bardzo slabo kreci rozrusznik jak jest zimno ale udaje sie ) . Dzis tylko lekko bylo słychac ze cos sie dzieje tak jakby lekko zakrecil i wyzerowały sie zegary , i padł ) nie bylo sensu go znowu odpalac bo i tak by nie ruszył (zeszłej zimy na koniec bylo to samo ). Napiecie bez kluczyka - 12,4-12,5v , po przekreceniu kluczyka wylaczeniu radia , nawiewów bylo 12,1V . Bardzo sie zastanawiam jakie powinno byc napiecie i co bedzie przczyna - aku , alternator czy swiece . Akumulator ma 71Ah , 720A 12v . Dodam ze jak odpali i pojezdze po trojmiescie 80 km z 5 postojami , co 15km to kreci juz ok .

Pod maska jest taka wtyczka- kostka ktora mi tyka jak zegarek tylko szybciej . Nie wiem co to jest , jestem nowym szperaczem jesli chodzi o mechanike . Ponizej zdjecie - Co to ? PO CO ? i czy ma tykać ? Po odpieciu jej tykanie ustaje , akumulator pokzuje nadal 12,4-12,5 v.
http://postimage.org/image/xlhxkyjyz/



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Tykajaca wtyczka, Slabo odpala .

Post autor: wojtas46 » sob gru 01, 2012 17:26

Podładuj aku , sprawdż świece żarowe



Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Tykajaca wtyczka, Slabo odpala .

Post autor: Aligator30 » sob gru 01, 2012 17:37

miernik i sprawdz napięcie ładowania i podjedz gdzie sprzedają aku i daj sprawdzic go opornićą z woltomierzem
http://zregeneruj-akumulator.pl/wszystk ... atora.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kostex9 pisze: Pod maska jest taka wtyczka- kostka ktora mi tyka jak zegarek tylko szybciej . Nie wiem co to jest
zawór n75
temat do poczytania (http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=396157" onclick="window.open(this.href);return false; )
viewtopic.php?f=35&t=318191&start=15



kostex9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 02, 2011 23:51

Tykajaca wtyczka, Slabo odpala .

Post autor: kostex9 » pn gru 03, 2012 12:41

Po naladowaniu aku , zakrecil 4 razy i odpalil. Chcialbym zeby na dotyk odpalal i nie wiem co posprawdzac , spawdzilem porbor pradu ' najpierw pokaazal cos 0,23 na ulamek sekundy po czym spadl na 0 ,00 i nie ruszyl , kolejne proby pokazywaly 0,00 czyto realne ? Centralny zamek bez alarmu i zegary to jedyne co moze pobierac . Dziwne jest to ze jak postoi 2 dni to ledwo raz zakreci , zeruja sie zegary i pada . Nie jestem pewien czy dobrze zmierzylem pobor pradu jesli dobrze to chyba wina aku ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 22 gości