Witam.
Jednak okazało się, że nie popsuł mi się buczek lecz kostka stacyjki. Posiadam Borę 1.9 (2000r). Piszę tu bo w internecie na temat wymiany kostki nie ma nic odnośnie bory, a zero konkretów na temat innych podobnych aut.
Związku z tym czy ktoś kto już to robił mógłby mi napisać jak się zabrać do wymiany kostki w Borze, ewentualnie w mk4, lub Passacie B5 (podobne rozwiązania i wnętrze auta). Najbardziej mnie interesuje czy koniecznie jest wyciąganie poduszki i ściąganie kierownicy.
Wymiana kostki stacyjki BORA/mk4/passat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana kostki stacyjki BORA/mk4/passat
jak masz ESP to takin2dex pisze:Najbardziej mnie interesuje czy koniecznie jest wyciąganie poduszki i ściąganie kierownicy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Wymiana kostki stacyjki BORA/mk4/passat
Odkrecasz obudowe kolumny kierownicy (chyba 2 wkrety)
Sciagasz ja i juz widzisz kostke stacyjki.
Wypinasz wtyczke od niej, odkrecasz malym plaskim srubokretem 2 male srubki (jezeli kostaka jest oryginalna to srubki sa zklejone czerwonym klejem) i wyciagasz kostke.
Sciagasz ja i juz widzisz kostke stacyjki.
Wypinasz wtyczke od niej, odkrecasz malym plaskim srubokretem 2 male srubki (jezeli kostaka jest oryginalna to srubki sa zklejone czerwonym klejem) i wyciagasz kostke.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości