przepływomierz powietrza 2,0 8v gti
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam
nie jestem elektrykiem sorry za nie fachowy opis:
mam taki problem przypadkowo zrobiłem zwarcie na kablu do przepływomierza (przepływomierz był odłączony od kostki) gdy kable się zwarły lekko zaiskrzyło, silnik zgasł od tego momentu jak się silnik zagrzeje to na wolnych obrotach gaśnie (problematyczne szczególnie na skrzyżowaniach- muszę ciągle gazować) dodam że jak teraz połącze te kable to już wogóle nie iskrzy.byłem u mechanika po podłączeniu do kompa stwierdził że to przeplywomierz i prawdopodobnie czujnik halla. czujnik halla wymieniłem na używke i dalej bez zmian.przepływomierza nie wymieniam bo jeśli nie ma żadnego napięcia na kablach to i tak to nic nie da. proszę o info co to może być czy to uszkodzony komputer czy jakiś bezpiecznik albo przekaźnik. z góry dzięki za info. pozdro
nie jestem elektrykiem sorry za nie fachowy opis:
mam taki problem przypadkowo zrobiłem zwarcie na kablu do przepływomierza (przepływomierz był odłączony od kostki) gdy kable się zwarły lekko zaiskrzyło, silnik zgasł od tego momentu jak się silnik zagrzeje to na wolnych obrotach gaśnie (problematyczne szczególnie na skrzyżowaniach- muszę ciągle gazować) dodam że jak teraz połącze te kable to już wogóle nie iskrzy.byłem u mechanika po podłączeniu do kompa stwierdził że to przeplywomierz i prawdopodobnie czujnik halla. czujnik halla wymieniłem na używke i dalej bez zmian.przepływomierza nie wymieniam bo jeśli nie ma żadnego napięcia na kablach to i tak to nic nie da. proszę o info co to może być czy to uszkodzony komputer czy jakiś bezpiecznik albo przekaźnik. z góry dzięki za info. pozdro
ale jaki silnik agg. 2e, ady ??? więcej danych
Jadę powoli... Ale przed Tobą :D
nie do końca. miernik masy powietrza jest zasilany przez przekaźnik sterownika silnikiem, pomiędzy zaciskami 2 i 3 od strony wiązki powinno być co najmniej 11V (po zapłonie)