Magicar Safe Car 440 - problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
Witam, chciałbym się wesprzeć fachową radą. Dziś zacząłem podłączać alarm i zatrzymałem się na paru przewodach. Czy byłby ktoś w stanie opisać dokładnie gdzie (najlepiej w które kolory) się wpiąć z przewodami zaznaczonymi na rysunku?
Golf IV 1999 rok benzyna
Golf IV 1999 rok benzyna
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
...
Magicar Safe Car 440 - problem
Jeżeli jest tylko opcja zamknięcia tego alarmu na taki siłownik to nie podłączysz go do oryginalnego zamka w mk4 Chyba ze ten alarm ma więcej polaryzacji zamknięcia zamka centralnego a potrzebujesz polaryzacje zamknięcia minusem sprawdź to
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
W tym problem, że dostałem instrukcję w formie opisu funkcji oraz ten schemat. Poczekam na odzew "allegrowicza" który mi to sprzedał. Miał dołączyć schemat pod konkretne auto dla ułatwienia ale tego nie zrobił. Ja zaś nie jestem omnibusem i wszystkiego nie wiem
Jak coś więcej dostanę to dam znać. Jak na razie dziękuję.
Jak coś więcej dostanę to dam znać. Jak na razie dziękuję.
...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
Z kolka na gorze podlacz tylko drzwi (mozesz pod lampke podsufitce), reszte odpusc.
2 i 3 kanal do niczego raczej Ci sie nie przyda a stop sluzy do zamykania auta po nacisnieniu stopu - dla mnie funkcja bez sensu, lepiejj chyba wykorzystac fabryczna funkcje zamykania po przekroczeniu 15km/h.
Z kolka na dole musisz inaczej podlaczyc.
Czarny i bialy zostawiasz niepodlaczone, pomaranczowy i rozowy spinasz razem i podlaczasz je na stale do masy auta.
Zostaje niebieski i zielony ktore podlaczasz do sterowania centyralnym zamkiem w aucie.
Niebieski otwiera, zielony zamyka.
Gdzie podlaczyc te przewody - wiazka w drzwiach kierowcy-zolto-niebieski - zamykanie, zielono-czerwony - otwieranie.
2 i 3 kanal do niczego raczej Ci sie nie przyda a stop sluzy do zamykania auta po nacisnieniu stopu - dla mnie funkcja bez sensu, lepiejj chyba wykorzystac fabryczna funkcje zamykania po przekroczeniu 15km/h.
Z kolka na dole musisz inaczej podlaczyc.
Czarny i bialy zostawiasz niepodlaczone, pomaranczowy i rozowy spinasz razem i podlaczasz je na stale do masy auta.
Zostaje niebieski i zielony ktore podlaczasz do sterowania centyralnym zamkiem w aucie.
Niebieski otwiera, zielony zamyka.
Gdzie podlaczyc te przewody - wiazka w drzwiach kierowcy-zolto-niebieski - zamykanie, zielono-czerwony - otwieranie.
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
Drugi kanał mogę wykorzystać na klapę bagażnika? Pilot typowy scyzoryk i chciałbym żeby naciskając środkowy przycisk otwierać bagażnik bez potrzeby wyłączania alarmu. Czy dać sobie z tym spokój. Jak na razie muszę również się uporać z brakiem reakcji na otwarcie lub przekręcenie kluczykiem drzwi kierowcy. Zapewne mikrostyk w zamku. Dzięki kolego za wskazówki.
...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
Jak wyobrazasz sobie otwarcie klapy bez wylaczna alarmu? Alarm sie wlaczy jak klapa sie otworzy bo alarm zobaczy ze auto jest otwarte.
Zeby zrobic otwieranie klapy z pilota to musilbys dolozyc jeszcze silownik w klapie ktory otwieralby zamek.
Zeby zrobic otwieranie klapy z pilota to musilbys dolozyc jeszcze silownik w klapie ktory otwieralby zamek.
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
Porównuję fabryczny alarm jaki jest montowany w vw gdzie mamy do dyspozycji trzy przyciski na pilocie. Otwierając środkowym otwieramy tylko bagażnik, a reszta drzwi pozostaje zamknięta. Tutaj mam podobny kluczyk i ponoś też funkcję do otwierania bagażnika osobnym przyciskiem. W klapie siłownik już mam - działa on razem z fabrycznym centralnym. Jak sobie to wyobrażam? Nie wiem - po prostu pytam czy jest taka opcja.
Albo w takim razie czemu ma służyć drugi i trzeci kanał? Jak podłączyć domykanie szyb? Ta funkcja też jest ponoć w tym alarmie.
Albo w takim razie czemu ma służyć drugi i trzeci kanał? Jak podłączyć domykanie szyb? Ta funkcja też jest ponoć w tym alarmie.
...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Magicar Safe Car 440 - problem
pinstonvw, chodziło chyba koledze wyżej nie o sam siłownik do otwarcia zamka tylko o siłownik powodujący odskoczenie klapy jak się montuje czasem, ale bez przesady palca też można użyć żeby bagażnik otworzyć po zwolnieniu zamka.
Do klapy używasz 3 kanał do domykania 3 kanał po wcześniejszym ustawieniu w opcjach alarmu impulsu na domykanie (komfort) na 30s. Znajdź sobie w necie pełną istrukcję alarmu schemat ci nie starczy
Niebieskiego kabla użyj do zabezpieczenia klap
Przetłumacz sobie to :
SPECIFIC VEHICLE ALARM FITTING INSTRUCTIONS REV. 00
http://www.cobra.it" onclick="window.open(this.href);return false;
Note: This information is not binding, therefore it must be considered only an example for installation purposes that must be executed
as per the instructions given on the product installation manual.
vogol98gbb.doc
MAKE VOLKSWAGEN MOD. GOLF 4 YEAR 98 ® PETROL
DIESEL
ALARM/SIREN
POSITION
Position the modular system and the siren in the engine compartment, on the
bulkhead between the engine compartment and the cabin. Run the cables
through the available rubber plug located under the brake fluid reservoir.
CENTRAL UNIT POSITION Position the modular systems and the modules under the dashboard on the
driver’s side. Alternatively, behind the left-side bulkhead on the driver’s side.
POWER SUPPLY + 30: connect with an eyelet terminal to the pin marked “+30” of the terminal strip
located on the lower part of the fuse box.
- 31: connect with an eyelet terminal on the grounding shunt up on the left of the
fuse box.
IGNITION WIRE Connect to the 2 mm2 BLACK wire in the central area of the fuse box located on
the left-side bulkhead on the driver’s side.
DIRECTION INDICATORS Connect to the 1 mm2 BLACK/WHITE and BLACK/GREEN wires in the wiring
harness from the connector of the turn indicator switch.
ELECTRIC WINDOWS For total window roll up time set the alarm unit roll-up pulse to 24s.
CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE lock wire and GREEN/RED unlock wire
in the wiring harness that runs from the push-button panel to the switch inside the
driver’s door.
IMMOBILISATION POINT 1 Cut the 1 mm2 BLUE/YELLOW wire in the wiring harness that comes out of the 6
way light brown connector located on the connector plate under the dashboard on
the driver’s side.
IMMOBILISATION POINT 2 Cut the 1 mm2 RED/VIOLET wire that comes off the fuse marked nr. 32 at the
fuse box above the left lateral bulkhead on the driver’s side.
BONNET SWITCH Install an additional switch on the headlamp support grill, up on the left of the
headlamp on the driver’s side.
DOORS SWITCH Connect to the 1 mm2 GREY/BLUE wire at position nr. 16 at the connector that
comes out of the central lock unit located under the dashboard on the driver’s
side.
BOOT SWITCH Connect to the 1mm2 BROWN/BLACK wire in the wiring harness of the driver’s
floor trim.
X
Do klapy używasz 3 kanał do domykania 3 kanał po wcześniejszym ustawieniu w opcjach alarmu impulsu na domykanie (komfort) na 30s. Znajdź sobie w necie pełną istrukcję alarmu schemat ci nie starczy
Niebieskiego kabla użyj do zabezpieczenia klap
Przetłumacz sobie to :
SPECIFIC VEHICLE ALARM FITTING INSTRUCTIONS REV. 00
http://www.cobra.it" onclick="window.open(this.href);return false;
Note: This information is not binding, therefore it must be considered only an example for installation purposes that must be executed
as per the instructions given on the product installation manual.
vogol98gbb.doc
MAKE VOLKSWAGEN MOD. GOLF 4 YEAR 98 ® PETROL
DIESEL
ALARM/SIREN
POSITION
Position the modular system and the siren in the engine compartment, on the
bulkhead between the engine compartment and the cabin. Run the cables
through the available rubber plug located under the brake fluid reservoir.
CENTRAL UNIT POSITION Position the modular systems and the modules under the dashboard on the
driver’s side. Alternatively, behind the left-side bulkhead on the driver’s side.
POWER SUPPLY + 30: connect with an eyelet terminal to the pin marked “+30” of the terminal strip
located on the lower part of the fuse box.
- 31: connect with an eyelet terminal on the grounding shunt up on the left of the
fuse box.
IGNITION WIRE Connect to the 2 mm2 BLACK wire in the central area of the fuse box located on
the left-side bulkhead on the driver’s side.
DIRECTION INDICATORS Connect to the 1 mm2 BLACK/WHITE and BLACK/GREEN wires in the wiring
harness from the connector of the turn indicator switch.
ELECTRIC WINDOWS For total window roll up time set the alarm unit roll-up pulse to 24s.
CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE lock wire and GREEN/RED unlock wire
in the wiring harness that runs from the push-button panel to the switch inside the
driver’s door.
IMMOBILISATION POINT 1 Cut the 1 mm2 BLUE/YELLOW wire in the wiring harness that comes out of the 6
way light brown connector located on the connector plate under the dashboard on
the driver’s side.
IMMOBILISATION POINT 2 Cut the 1 mm2 RED/VIOLET wire that comes off the fuse marked nr. 32 at the
fuse box above the left lateral bulkhead on the driver’s side.
BONNET SWITCH Install an additional switch on the headlamp support grill, up on the left of the
headlamp on the driver’s side.
DOORS SWITCH Connect to the 1 mm2 GREY/BLUE wire at position nr. 16 at the connector that
comes out of the central lock unit located under the dashboard on the driver’s
side.
BOOT SWITCH Connect to the 1mm2 BROWN/BLACK wire in the wiring harness of the driver’s
floor trim.
X
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
Właśnie rozchodzi się tylko o możliwość otwarcia klapy ręcznie klamką bez potrzeby rozbrajania całego alarmu (co w sumie chyba jest mało przydatne) - ale skoro taka funkcja jest to ją wykorzystam. Dostałem dziś od sprzedawcy jakieś schematy z których muszę sobie chyba powybierać co mi się podoba. Jak na razie pozbieram informacje i zadziałam z tym dopiero za dwa tygodnie bo teraz nie mam warunków do pracy. Paweł Marek dziękuję za fatygę - przetłumaczę sobie i skorzystam. Instrukcję programowania funkcji również mam więc pozostaje tylko podłączyć to ustrojstwo.
...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Magicar Safe Car 440 - problem
Nie ma takiej mozliwosci bo po otwarciu klapy do alarmu zostanie podany sygnal z czujnika w zamku ze klapa jest otwarta i zacznie wyc syrena.pinstonvw pisze:Właśnie rozchodzi się tylko o możliwość otwarcia klapy ręcznie klamką bez potrzeby rozbrajania całego alarmu.
Chyba ze nie podlaczysz sygnalu z klapy do alarmu ale jak dla mnie to jest wtedy alarm bez sensu.
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Magicar Safe Car 440 - problem
Ostatnie pytanie. W jaki sposób mam interpretować środkowy przycisk na scyzoryku?
Może jednak uda mi się wszystko podłączyć pod blokiem w miarę możliwości i wtedy zdam relację. Dziękuję za podpowiedzi.
Może jednak uda mi się wszystko podłączyć pod blokiem w miarę możliwości i wtedy zdam relację. Dziękuję za podpowiedzi.
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości