ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
Witam.Czy duży będzie problem z podłączeniem instalacji ABSu z Passata B3 Syncro G60 do licznika z Golfa IV?(który siedzi w Golfie 2 - swap 1.8T)??Czy lepiej dopasować instalację elektryczną ABSu z Golfa IV pod elementy ABSu z Passata B3 Syncro G60??Pozdr.
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
powiem tak - osobiście wolałbym wrzucić pompę abs z golfa 4 bo mniejsze problemy. Teraz zakładam ze masz licznik bez can? jeśli tak to pompę polecam też bez can (jak coś to leży chyba taka u nie na strychu)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
No właśnie Panowie??Golfika mam angilka z 2001 roku.Szczerze to nie sprawdzałem,czy tam jest szyna CAM.To jak robić??Ktoś mi mówił,żeby od razu walić ABS cały z Golfa 4 z podzespołami Ale czy to będzie pasować...??Chyba trudno będzie dopasować instalację z Passata B3 pod ten licznik Golfa 4
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
can to tylko kwestia kontrolki abs,zrobisz żeźbę licznika i też będzie działać.
Więc myslę z B3 łatwiejsze do ogarnięcia.
Więc myslę z B3 łatwiejsze do ogarnięcia.
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
zaraz czy będzie robił abs z b3 czy golfa to samo rozwiązanie czujników mu się nie zmieni, dostępność części elektroniki b3 i golfa 4 pomijam - znajomy już 3cią pompę dobiera i każda inaczej wygląda / wiązki również - więc kwestia czy wydłubie sam z auta czy będzie dokładał w częściach.
Taka jest moja opinia. Jak zrobi jego sprawa
Taka jest moja opinia. Jak zrobi jego sprawa
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
Panowie,bo się chyba nie zrozumieliśmy i dyskusja trwa o to,czy mam dostępne te części.Mam całego Golfa IV 1.8T 150km i Passata B3 G60 Syncro - obie fury całe przeznaczone na części.Ideę miałem taką,żeby przełożyć cały "dół" z Passata do mojego Golfa, bo chciałem mieć ABSy z pseudo kontrolą trakcji i tarczówki z tyłu.I teraz stanąłem na kwestii elektroniki,bo doszedł swap 1.8T i się zastanawiam,co łatwiej zrobić.
Więc nie będę miał problemu z podłączeniem czujników z Passata do licznika z Golfa IV??Czy elektronikę ABSu z Golfa IV dopasować do czujników ABSu z Passata??
Odnośnie pompy,to chciałem ją przełożyć z Passata.Mówicie,że lepiej zostawić oryginalną z Golfa IV??
Licznik chyba będę rzeźbił do deski z Golfa III,bo tam chyba jest mniej roboty,niż w przypadku deski z Golfa II.
Więc nie będę miał problemu z podłączeniem czujników z Passata do licznika z Golfa IV??Czy elektronikę ABSu z Golfa IV dopasować do czujników ABSu z Passata??
Odnośnie pompy,to chciałem ją przełożyć z Passata.Mówicie,że lepiej zostawić oryginalną z Golfa IV??
Licznik chyba będę rzeźbił do deski z Golfa III,bo tam chyba jest mniej roboty,niż w przypadku deski z Golfa II.
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
Miałem abs starego typu i to porażka . Tylko i wyłącznie nowy typ. czyli ok 95 w góre.stare połączone z serwem to raczej gorsze są i zabierają wiecej miejsca, są cięższe i kłopotliwe w przypadku awarii.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
SwIaDeK, masz golfa, masz wiązkę , masz pompę abs ze sterownikiem i wiązkę, ciągniesz aż do czujników (skoro zwrotnice dasz z passata z czujnikami), do tego pompa hamulcowa z serwem - ja bym postarał się zamontowąć golfowską i tyle. Im wiecej dasz z jednego auta tym łatwiej ci będzie to wszystko elektrycznie czyli wiązkami ogarnąć
Każdy robi według własnego uznania
Każdy robi według własnego uznania
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
W wersji Passata B3 G60 Syncro nie ma serwa.Więc przypasi ta pompa do silnika 1.8T?? Jak ogarnąć to połączenie Passat B3 z Golfem IV i Golfem II??
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
To tym bardziej tego badziewia nie zakładaj. elektryczna pompa nie warto, fakt jeździłem na niej troszku ale poza hamulcem na zgaszonym silniku nic nie oferuje a na nowym masz mozłiwosć diagnozy i podglądu w dane z kompa.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4
I tak zrobię.Kwestia podłączenia tych czujników od Passata pod instalację ABSu z Golfa IV.Bo z Passata biorę zwrotnice,ośki,wahacze,tylne zaciski,tarcze,most i skrzynię.Miałem brać też pompę wraz z instalacją elektryczną,ale jak radzicie,żeby tego nie wkładać,to nie włożę Zobaczymy co z tego wyjdziegrg474 pisze:SwIaDeK, masz golfa, masz wiązkę , masz pompę abs ze sterownikiem i wiązkę, ciągniesz aż do czujników (skoro zwrotnice dasz z passata z czujnikami), do tego pompa hamulcowa z serwem - ja bym postarał się zamontowąć golfowską i tyle. Im wiecej dasz z jednego auta tym łatwiej ci będzie to wszystko elektrycznie czyli wiązkami ogarnąć
Każdy robi według własnego uznania
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości