przez xenon kłamie obrotomierz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
przez xenon kłamie obrotomierz
Witam.. w golfie mam xenon od dawna i nie było problemu. teraz nagle po odpaleniu silnika wszystko jest ładnie, po zapaleniu postojówek jest ładnie a gdy zapele xenon to momentalnie obrotomierz obniza sie o 500obr i kłamie w całym zakresie.. czasami kłamie o 500 za dużo i ze spokojem zamykam 7tysięcy obr.. czemu tak sie dzieje! grr gdy zagaszę auto i odpale jeszcze raz to sytuacja albo się powtórzy albo za kolejnym odpaleniem jest już okej..
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
przez xenon kłamie obrotomierz
po prostu masz zakłócenia xenon made in china potrafi tak zakłócić ze silnik diesla zgaśnie benzyna także
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
przez xenon kłamie obrotomierz
Wywalić xena i wrócić do żarówki lub nie skąpić i kupić markowe przetwornice i przerobić je pod chińskie palniki (złącza) lub szukać nowych przetwornic wyższej klasy (loteria).
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
przez xenon kłamie obrotomierz
jakieś filtry? osłony? masy? nie zainwestuje w xena bo mieć go w mk2 to loteria i nie wiem kiedy mnie zwiną wiec bez sensu.. przetwornice nie są przykręcone do kasty.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
przez xenon kłamie obrotomierz
Przetwornice tego typu sieją i po eterze (działają jak nadajniki) oraz po kablach. Jedyne co możesz zrobić to:
1-skrócić przewody idące do palnika do granic możliwości
2-przewody ekranować i podłączyć grubym kablem do masy
3-skrócić przewody idące do zasilania przetwornicy i ekranować
4-założyć pierścienie ferrytowe + ewentualne układy filtrujące na bazie kondensatorów i cewek (na necie pisze o tym sporo)
5-jeśli przetwornica ma obudowę w pełni z metalu, koniecznie przykręcić ją do karoserii
U siebie mam w przeciwmgielnych xenon, przetwornice siedzą w przedniej belce zderzaka. Co ciekawe przetwornice działają prawidłowo, radio też, CB również. Mam też slimy z xenonowe.pl za które płaciłem 459 zł - po włączeniu świateł liczniki odrazu szły na max wychylenie...
1-skrócić przewody idące do palnika do granic możliwości
2-przewody ekranować i podłączyć grubym kablem do masy
3-skrócić przewody idące do zasilania przetwornicy i ekranować
4-założyć pierścienie ferrytowe + ewentualne układy filtrujące na bazie kondensatorów i cewek (na necie pisze o tym sporo)
5-jeśli przetwornica ma obudowę w pełni z metalu, koniecznie przykręcić ją do karoserii
U siebie mam w przeciwmgielnych xenon, przetwornice siedzą w przedniej belce zderzaka. Co ciekawe przetwornice działają prawidłowo, radio też, CB również. Mam też slimy z xenonowe.pl za które płaciłem 459 zł - po włączeniu świateł liczniki odrazu szły na max wychylenie...
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
przez xenon kłamie obrotomierz
bede tak próbował zrobic. dzieki!
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości