błąd p2004
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
błąd p2004
Bardzo proszę o jakies porady odnosnie błędu p2004 (klapa w kolektorze ssącym sterowanie strumieniem powietrza:rząd 1 zablokowane w położeniu otwartym)w VW scirocco 2,0 tsi. Auto wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 4tys. obrotów.Wyczyściłem klapy w kolektorze ssącym( i tak nic sie nie zacinało w nich), wymieniłem czujnik położenia klap i nic poprawy!Dalej to samo!Jedno co mnie zastanawia to że pokazuje ciśnienie żądane ok.300kPa natomiast ciśnienie aktualne pokazuje ok.900kPa nie wiem czy ma to jakis związek z moim problemem juz mnie cos trafia z ta naprawą!
błąd p2004
Teraz dodatkowo pojawił sie błąd P2015(czujnik położ.klapy w kolekt.ssącym/sterow.strum.powietrza ,niewiarygodny sygnał).Zauważyłem że nie można aktywować tego sensora co wymieniłem(czujnik położenia klap), podjechałem do VW i tam specjaliści sprawdzili auto i tez nie mogli zaadoptować tego sensora.Ta sztanga co ciągnie klapy chodzi i działa prawidłowo ale tego sensora tak jakby komputer w aucie nie akceptował(sensor juz drugi i orginalny kupiony w VW).Auto przyspiesza i jeździ bez jakiś wiekszych zmian tylko ta kontrolka od silnika zapala sie i wyskakuja te błedy.Ręce opadają!Chyba się poddam i oddam go do serwisu VW.
błąd p2004
Witam wszystkich!Po wielu trudach zrozumiałem działanie tych klap i auto śmiga a kontrolka zgasła.Wczoraj wyczułem że z prawej strony na osi zamontowanych klap silnik ciągnie lewe powietrze ,więc zapytałem specjalistów z VW czy to normalne(auto ma tylko 3 lata) a oni że nie jest to aż takie ważne bo taki ubytek powietrza nie jest przyczyną braku akceptacji tego sensora.Podjechałem do innego VW i inne mechanik powiedział że nie ma prawa tamtędy silnik ciągnąć powietrze(potwierdzając moje przypuszczenia że tu jest wada).Wymontowałem kolektor i dodatkowo zobaczyłem że klapy nie były sztywno związane z ośką tylko miały niewielki luz(czyli podczas pracy silnika drgały a tak nie może być!).Kupiłem kolektor nowy za 250eu. i wymieniłem go sam(w VW taka praca kosztuje 700eu.)Koszt wyszedł nie mały i ciekawe co maja do powiedzenia inżynierowie z VW że ich auto roku 2009(VW scirocco 2,0 TSI) po przejechaniu niecałych 70tys.km popsuło się!W VW przy kupowaniu tego kolektora zaproponowali mi żebym spróbował oddać to na usługę pogwarancyjną (rękojmia)bo bardzo dużo waśnie po przejechaniu 70.000km aut miało ten problem niby wada materiału.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości