brak iskry po przekladce

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

artur910711
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 21, 2012 21:49

brak iskry po przekladce

Post autor: artur910711 » sob wrz 22, 2012 15:56

witam
jestem tu nowy i mam problem z moim golfikiem a wiec

robiłem przekładkę silnika z 1.6d 55KM na 1.8 gti bylo 112KM teraz 140KM i nie mam iskry mechanik szukał przez miesiąc i się poddał

mam silnik z komputerem GM (bosch) 0280000304 90122322
przepustnica podwójna 026133223c
cewka bodajże z opla
moduł nowy zamiennik

moje pytanie czy ktoś mógł by mi podać jakiś schemat jak podłączyć elektrykę albo co mam zrobić żeby była iskra



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

brak iskry po przekladce

Post autor: jeryk10 » sob wrz 22, 2012 19:58

pisz jaśniej bo z tego co rozumiem to masz silnik opla czy silnik VW a instalacja z komputerem z opla


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

artur910711
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 21, 2012 21:49

brak iskry po przekladce

Post autor: artur910711 » ndz wrz 23, 2012 00:12

silnik byl vw 1.6d i teraz tez jest vw 1.8 gti tylko ze przepustnica prawdopodobnie z audi a komp z opla i cewka tez chyba z opla a nie mam sie jak dowiedziec dokladniej wszystkiego bo mechanik co mi to robil nie zyje i teraz sam siedze nad elektryka



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

brak iskry po przekladce

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 23, 2012 12:12

To Ci powiem tak iskry nie będziesz miał ponieważ za iskrę w tym modelu instalacji odpowiada czujnik indukcyjny na kole pasowym nie czujnik halla w aparacie zapłonowym powiedz czemu ten ktoś włożył instalacje z kompem z opla


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

artur910711
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 21, 2012 21:49

brak iskry po przekladce

Post autor: artur910711 » ndz wrz 23, 2012 14:03

nie wiem wlasnie a powiedz mi czy jak wlozysz komp z golfa to da rade iskre znalesc?

a elektryk mi to ogladal to jak osobno podpinal osprzet pod aku to mu wszystko dzialalo a przy silniku raz iskra kopla i nic wiecej
to powiedz mi co mam zrobic teraz zeby miec iskre i zeby to uruchomic



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

brak iskry po przekladce

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 23, 2012 14:31

jak najbardziej jak założysz instalacje typowa pod ten silnik to będziesz miał iskrę


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

artur910711
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 21, 2012 21:49

brak iskry po przekladce

Post autor: artur910711 » ndz wrz 23, 2012 15:00

aha czyli komp instalacja i cewka do golfa? tak? a modol sterujacy tez musze wymienic tak?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości