Powrót do ori przełącznika, brak przednich świateł
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Powrót do ori przełącznika, brak przednich świateł
Jak w temacie... przywracam wygląd deski rozdzielczej do oryginału i min na mojej drodze stoi przełącznik świateł z Poloneza... zdobyłem ori przełącznik z kostka i kablami, w moim samochodzie też zostały oryginalne kable, więc po wyrzuceniu kostki FSO sprawa powinna być banalna, bo ilość i kolory się zgadzały, a rocznik i wersja dawcy oraz biorcy identyczne... jednak nie nie mogę znaleźć świateł z przodu... nie ma pozycji oraz mijania... czyli z przodu totalny trup... do przełączniki z Poloneza podłączone było 6 kabli, do ori przełączniki dochodzi łącznie 10... jedna dodatkowa masa z boku, oraz 3 przewody w kostce które są podłączone do potencjometru przy przełączniku... chyba regulacja mocy świecenia, ale nie jestem pewien... i właśnie z tym potencjometrem jest też problem, bo po podłączeniu wszystkiego bardzo się grzeje i plastik zaczyna śmierdzieć... tył działa bez zarzutów, dodam że to wersja USA, więc ma dodatkowe światła obrysowe, ale to raczej żadna różnica... a co do tego przodu to podejrzewam jakąś rzeźbę w instalacji... jakieś przekaźniki? Naprowadźcie mnie czego szukać, bo elektryk ze mnie marny
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Powrót do ori przełącznika, brak przednich świateł
W golfie amerykańskim jest troszkę inaczej jak w Golfach 2 lub 3.
Czarno-żółty ze stacyjki zasila styk "X" w wyłączniku; jest on tylko dla reflektorów i wyjście z niego jest przewodem biało-czarnym "56" na manetki (ta część jak inne VW).
Natomiast pozycyjne zasilane czerwonym "prosto" z akumulatora na 30 a wychodzą wspólnym szaro-zielonym na bezpieczniki, gdzie rozdzielają się na szaro-czarne (bezp. 7 lewe) i szaro-czerwone (bezp. 8 prawe) i nie ma świateł postojowych: strony są galwanicznie połączone, odmiennie od wersji europejskich.
58b to wyjście "po ściemniaczu" na różnego rodzaju podświetlenia - tylko więc małe żaróweczki, powinny być zdublowane dwa - szaro-niebieski z szaro-czerwonym.
Nie ukrywam, ze piszę to z materiałów, nie z życia - bo obecnie ciężko o Golfa 1 i to wersję USA... Być może jednak uwagi te na coś się przydadzą.
Czarno-żółty ze stacyjki zasila styk "X" w wyłączniku; jest on tylko dla reflektorów i wyjście z niego jest przewodem biało-czarnym "56" na manetki (ta część jak inne VW).
Natomiast pozycyjne zasilane czerwonym "prosto" z akumulatora na 30 a wychodzą wspólnym szaro-zielonym na bezpieczniki, gdzie rozdzielają się na szaro-czarne (bezp. 7 lewe) i szaro-czerwone (bezp. 8 prawe) i nie ma świateł postojowych: strony są galwanicznie połączone, odmiennie od wersji europejskich.
58b to wyjście "po ściemniaczu" na różnego rodzaju podświetlenia - tylko więc małe żaróweczki, powinny być zdublowane dwa - szaro-niebieski z szaro-czerwonym.
Nie ukrywam, ze piszę to z materiałów, nie z życia - bo obecnie ciężko o Golfa 1 i to wersję USA... Być może jednak uwagi te na coś się przydadzą.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Powrót do ori przełącznika, brak przednich świateł
Na pewno się przyda.. zaraz idę dalej nad tym pracować
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Powrót do ori przełącznika, brak przednich świateł
Ehh, gdyby głupota umiała latać to bym nie musiał chodzić wyjmując deskę wykręciłem też manetki... reszta możecie dopowiedzieć sobie sami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości