1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa

Post autor: klintonMK2 » śr sie 29, 2012 01:02

witam. tak jak w temacie. auto miało gaz i nie chodziło na benzynie, były padnięte obie pompy paliwa. pompy zostały wymienione obie, na sprawne używane. i teraz po włączeniu zapłonu pompy ciągle pracują (nie wyłączają się po 5 sekundach). auto odpala i chodzi normalnie. gdzie szukać przyczyny, a raczej od razu które kable przy ECU sprawdzać? bo rozumiem, że pompa jest sterowana z ECU i skoro działa w ogóle, to przekaźnik można wykluczyć...



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa

Post autor: grandi » śr sie 29, 2012 08:13

podmien przekaznik


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa

Post autor: jeryk10 » śr sie 29, 2012 09:45

ECU pin 3 przewód kolor czerwono żółty sterowanie na przekaźnik pompy paliwa Najprościej odepnij kostkę na podszybiu tą 5 przewodową i zobacz czy dalej pompy będą pracować jak nie to coś ze sterownikiem silnika jest


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa

Post autor: Paweł Marek » pt sie 31, 2012 12:00

może być też zrobione przez poprzedniego właściela albo gazownika osobne zasilanie na pomy, tak wykonane żeby nie działał gdy auto jedzie na LPG ale nie "puszczone" bezpośrednio na pompy jak powinno być tylko na kabel z ECU do przekaźnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Re: 1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa

Post autor: klintonMK2 » sob wrz 01, 2012 10:28

Paweł Marek pisze:może być też zrobione przez poprzedniego właściela albo gazownika osobne zasilanie na pomy, tak wykonane żeby nie działał gdy auto jedzie na LPG ale nie "puszczone" bezpośrednio na pompy jak powinno być tylko na kabel z ECU do przekaźnika
też myślałem, że są porobione jakieś takie dziwne kombinacje. no trudno, na razie pracują ciągle obie.. autko w ogóle nie miało napięcia na pompach. pół godziny grzebania w instalacji i znalazłem łącznie 3(!) przełączniki odcinające prąd na pompę. wszystkie wyrzuciłem i polutowałem tak jak fabryka nakazała i pompy zaczęły pracować. jest to na bank wina instalacji, a nie ECU, bo odpinałem 5-pinową wtyczkę, tak jak kolega wyżej radził i pompy dalej pracowały. przeglądałem okablowanie za skrzynką bezpieczników i żadnych "wpinek" gazowników nie znalazłem. na podszybiu też nie widać ingerencji w czerwono żółty kabel... przekaźnik też podmieniany na mój ze sprawnego auta i to samo.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 01, 2012 21:16

po prosty pompy muszą dostawać plus zawsze po włączeniu zapłonu: czyli prawdopodobnie zasilanie leci na pompę bezpośrednio z kabli czarnych po zapłonie. Dotknij palcem przekaźnika pompy i włącz zapłon to wyczujesz czy cyknie i za sekundę "odcyknie" będzie wiadomo czy sam przekaźnik jest sterowany z ECU jak w oryginale czy posunęli się do tego że na jego kabel sterujący z ECU założyli te kombinacje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości