Cewka zapłonowa VR6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cewka zapłonowa VR6
Witam. Robiłem swap silnika w swoim mk3 z 1.4 na 2.8 VR6. Wczoraj próbowałem odpalić juz fałerke w swojej budzie i niestety podczas krecenia silnikiem z komory wydobył mi sie biały dym, a dokładnie z cewki zaplonowej (silnik na aparacie nie na module), pożniej licznik wariował tzn gasła godzina przebieg i jakieś "chinskie " znaki sie ukazywały (podejrzewam zwarcie). Dziś przejrzałem wiązke i było wszystko ok. Od kumpla porzyczyłem cewke z silnika 2E (były identyczne) podłączyłem na nowo aku było ok licznik nie wariował. Zakręcił 2 razy i to samo tylko teraz obyło sie bez dymku. Oglądnołem i przy wtyczce (3piny) wchodzącej do cewki kabelek brązowy sie wypalił trochę no i w cewce wtyk równiez sie przetopił.Aku rozładowany do połowy. Czy ktoś miał podobne problemy? Co może być przyczyną? Panowiez góey dzieki za każde info.
Cewka zapłonowa VR6
miałem ale w innym silnikiem, upalił się brązowy kabel od cewki, przyczyna słaba masa pomiędzy akumulatorem a silnikiem, przykręć masę do skrzyni
Jadę powoli... Ale przed Tobą :D
Re: Cewka zapłonowa VR6
Problem rozwiązany... Słaba masa na silniku. Teraz jest juz ok. Natomiast po spaleniu cewki siadła pompa paliwa. Wcześniej w dawcy działała... Ma ktoś jakieś pomysły? Jutro podłącze na "krótko" pompe do aku i zobacze czy działa. Po przekręceniu kluczyka słychać ruch pompy ale nie trwa nawet pół sekundy po czym sie wyłancza, silnik oczywiście nie pali.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości