Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
Witam
Na dniach udało mi się zdobyć oryginalny centralny zamek z golfa II gt. Wyciągnąłem tyle ile w nim jeszcze było(samochód stał na szrocie) czyli 4 pneumatyczne siłowniki drzwi(3 do drzwi jeden do klapki wlewu paliwa) i jeden elektryczny. Przeglądałem tematy szukając odpowiedzi na swoje pytania jednak niewiele mi to dało. Wszystkie tematy które znalazłem opisują jak założyć centralny zamek z allegro a nie oryginalny.. Dlatego zwracam się z prośbą do was drodzy koledzy
1. Jaka pompka pasuje do tego zestawu,w rozbieranym samochodzie już jej nie było? Czy musi to byc oryginał czy np podejdzie z innego samochodu jeśli tak to czy np z golfa III albo passata b3? Dodam że golfa mam w wersji 5d
2. O co chodzi z tym elektrycznym siłownikiem? Wyciągnąłem go z drzwi kierowcy więc rozumiem że jest on jakby głównym sterującym ale jak go zgrać z całą resztą?
3. Czy potrzebny jest jeszcze jakiś moduł?
Z góry dzięki za odpowiedź
Na dniach udało mi się zdobyć oryginalny centralny zamek z golfa II gt. Wyciągnąłem tyle ile w nim jeszcze było(samochód stał na szrocie) czyli 4 pneumatyczne siłowniki drzwi(3 do drzwi jeden do klapki wlewu paliwa) i jeden elektryczny. Przeglądałem tematy szukając odpowiedzi na swoje pytania jednak niewiele mi to dało. Wszystkie tematy które znalazłem opisują jak założyć centralny zamek z allegro a nie oryginalny.. Dlatego zwracam się z prośbą do was drodzy koledzy
1. Jaka pompka pasuje do tego zestawu,w rozbieranym samochodzie już jej nie było? Czy musi to byc oryginał czy np podejdzie z innego samochodu jeśli tak to czy np z golfa III albo passata b3? Dodam że golfa mam w wersji 5d
2. O co chodzi z tym elektrycznym siłownikiem? Wyciągnąłem go z drzwi kierowcy więc rozumiem że jest on jakby głównym sterującym ale jak go zgrać z całą resztą?
3. Czy potrzebny jest jeszcze jakiś moduł?
Z góry dzięki za odpowiedź
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
1. Pompka, najlepiej jakby była z mk2, jetty też - na upartego może też być z golfa mk3, czy passata, ale wtedy trzeba będzie trochę porzeźbić z kabelkami i jakoś to sensownie zamontować.
2. To nie jest siłownik, tylko włącznik. Daje sygnał do pompki, aby ta zamknęła/otworzyła pozostałe drzwi. Tym samym wychodzi na to, że zamek centralny działa tylko i wyłącznie z drzwi kierowcy, bo tam tak na prawdę nie ma siłownika - kierowca własnoręcznie zamyka/otwiera drzwi, tak, jakby nie było centralnego zamka. Podpięty pod zamek włącznik, który z wyglądu podobny jest do siłownika steruje pompką, która otwiera/zamyka pozostałe drzwi.
3. Nie.
2. To nie jest siłownik, tylko włącznik. Daje sygnał do pompki, aby ta zamknęła/otworzyła pozostałe drzwi. Tym samym wychodzi na to, że zamek centralny działa tylko i wyłącznie z drzwi kierowcy, bo tam tak na prawdę nie ma siłownika - kierowca własnoręcznie zamyka/otwiera drzwi, tak, jakby nie było centralnego zamka. Podpięty pod zamek włącznik, który z wyglądu podobny jest do siłownika steruje pompką, która otwiera/zamyka pozostałe drzwi.
3. Nie.
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
Super Już jest dużo jaśniej ale mam jeszcze ostatnie pytanie. Czy ma duże znaczenie czy pompka jest z wersji 3d czy 5d? Patrząc na obie wyglądają niemal identycznie ale czy jest jakaś duża różnica wydajności? Z wersji 3d jest 3 razy tańsza Ale jeśli droższa ma być lepsza to nie będę oszczędzał.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
To są identyczne pompki, nie ma znaczenia która wybierzesz. Dobrze by było, jakbyś razem z pompka dostał gąbke, w której schowana jest pompka i gumowy pasek, którym pompka przyczepiona jest do nadwozia.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
jeśli nie jesteś pewien co było w drzwiach kierowcy to daj foto, niewykluczone że ktoś do nich samodzielnie wmontował siłownik elektryczny żeby potem przerobić ten zamek na pilota - o tym na forum jest dużo.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
pompki mk2 nie dzialają z modułem pilota. Jeżeli chcesz pakować pilota to musisz mieć pompke mk3. Pompka mk2 podczas wykonywania swojej pracy otwierania lub zamykania musi dostać na chwile impuls 12V na przeciwny przewód czyli na zamykanie. otwieranie takiego samochodu bedzie wyglądało tak... otwórz zamknij otwórz. a zamykanie: zamknij otwórz zamknij. Jak masz pompke mk3 to wszystko pasuje, ucinasz kabelki i łączysz tylko cztery kable. Mase, otwieranie, zamykanie i 12V. Gdy chcesz mieć tylko centralny z kluczyka to. Pompka mk2 wymaga trzymani kluczyka w pozycji zamknij do pełnego zamkniecia się auta i w pozycji otwórz do pełnego otwarcia sie. Pompka mk3 wystarczy że zrobisz cyk...i wyjmujesz kluczyk a pompka sama zamyka auto.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
Nie trzeba zmieniać pompki centralnego, żeby zrobić zamek na pilota. Najprostsze wyjście jest, tak, jak Paweł Marek pisał - do drzwi kierowcy wstawić siłownik master (i tak trzeba go wstawić, bo nie ma tam, żadnego siłownika) i do tego siłownika podpiąć sterowanie centralnym zamkiem na pilota. Nie trzeba rozwalać starej instalacji, ciąć kabelków itp. - instalacja na pilota będzie zupełnie niezależna od oryginalnej instalacji centralnego zamka, wszystko będzie ze sobą połączone tylko mechanicznie.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
Tak, to jest rozwiązanie. Tylko że ja chciałem mieć wszystko pneumatyczne, zero elektryki. Siłowniki elektryczne sa podatne na czynniki atmosferyczne a w penaumatyczne jak jest szczelnie to jest dobrze. Mam 4 siłoniki pneumatyczne dzwi klapa wlew paliwa do tego pompka mk3 i sterownik do pilota. Wydaje mi sie ze to najlblizsze rozwiązanie orginałowi
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
A jak otwierasz auto z kluczyka to centralny też działa? Jak tam w mk3 jest rozwiązana kwestia przełącznika w drzwiach - jest w siłowniku, czy jak?
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
No dobra ale co to jest w takim razie? Co prawda nie było to przykręcone jak pozostałe 4ry(tamte są niebieskie i pneumatyczne). Wyglądają jak te http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_pomp ... 234147.jpg
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
To jest siłownik centralnego zamka, ale nie jest to oryginalny siłownik montowany przez VW. Ktoś go zamontował dodatkowo.
Problem z montażem oryginalnego centralnego zamka
Ok ale czy mogę go zgrać z oryginalną pompką ? Bo rozumiem że dwa przewody idą do zasilania a reszta do pompki?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości