Problem z ładowaniem mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Krzychu1510
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt gru 20, 2011 18:05
- Lokalizacja: BaszeVWice/Gryfice
Problem z ładowaniem mk2
Ściema Panowie, od dłuższego czasu mam problem z moim golfem. Przy zakupie gofra we wrzesniu ubiegłego roku poprzedni właściciel mówił mi że autko ma dwuletni akumulator więc pod tym wzgledem nie miałem zastrzeżeń. Pewnego zimowego dnia po tym kiedy golf nie chciał zakręcić postanowiłem jednak go wymienić na nowy. Na jakiś czas to pomogło (na jakiś czas) po kilku miesiącach sprawdziłem ładowanie woltomierzem i nie było zbyt ciekawie, 11,5V na 3 tys obrotów, dzisiaj wymieniłem na używane lecz sprawdzone alternator i rozrusznik. Rozrusznik dlatego że czasami nawet na naładowanym akumulatorze miał ciężko do zakręcenia. Problem polega na tym że po naładowaniu akumulatora na max i przejechaniu 15 km na prostowniku pokazuje połowę skali do tego masa przy skrzyni przy kręceniu nagrzewa się do czerwoności...
Problem z ładowaniem mk2
Posprawdzaj wszystkie kable idące od aku pod kątem ich dobrego połączenia , wskazane przeczyszczenie miejsc połączeń i ich porządne dokręcenie
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z ładowaniem mk2
Sprawdź też czy plus idący z aku na rozrusznik i z rozrusznika do alternatora. Chodzi mi o to miejsce na elektrowłączniku rozrusznika gdzie łączą się przewody.
Jak masz miernik to odpal samochód, podłącz plus miernika na gruby czerwony wychodzący z alternatora a minus na masę i zobacz jakie jest napięcie. Jak będzie dużo mniej niż 14V to regulator napięcia poszedł się jeb...ć. Jak na alternatorze będziesz miał 14V a na klemach aku wspomniane wcześniej 11.5V to znaczy, że gdzieś na kablach coś nie łączy.
Jak masz miernik to odpal samochód, podłącz plus miernika na gruby czerwony wychodzący z alternatora a minus na masę i zobacz jakie jest napięcie. Jak będzie dużo mniej niż 14V to regulator napięcia poszedł się jeb...ć. Jak na alternatorze będziesz miał 14V a na klemach aku wspomniane wcześniej 11.5V to znaczy, że gdzieś na kablach coś nie łączy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Problem z ładowaniem mk2
Dlatego że jest uszkodzony ,zaśniedziały w zaciskach .Krzychu1510 pisze: masa przy skrzyni przy kręceniu nagrzewa się do czerwoności...
Spotkałem się kiedyś z podobnym przypadkiem , po sprawdzeniu i naprawie wszystkich punktów /jak Koledzy wyżej piszą/ dalej słabo kręcił i był to 1,3 ,ale tylko z kluczyka . Po zamontowaniu oddzielnego włącznika /do rozruchu/problem zniknoł .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Krzychu1510
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: wt gru 20, 2011 18:05
- Lokalizacja: BaszeVWice/Gryfice
Problem z ładowaniem mk2
Wyczyszczenie miejsca styku tego kabla masowego który się przegrzewał pomogło. Co prawda nie przykręciłem kabla w to samo miejsce bo śruba się ukręciła ale za to śruba mocowania łapy do skrzyni po oczyszczeniu jak najbardziej się do tego nadała. Najważniejsze że pomogło, dzięki za pomoc Panowie!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości