Witam
Mam taki problem jednego dnia auto pali, innego nie diagnoza brak napięcia na silniczku krokowym, kilku krotne odłączenie plusowej klemy aku pomaga ale nie zawsze, ECU zmieniałem na inne, jaki może być powód takich braków zasilania? jakiś czujnik??
W czym jeszcze może być problem? miał ktoś coś podobnego??
silnik krokowy w g60
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik krokowy w g60
Sprawdź napięcie na zaworze na jednym pinie masz mieć napięcie a na drugim masę wysterowana ze sterownika
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
silnik krokowy w g60
LukiMK2., ten zawór tylko podaje dodatkowe powietrze żeby trzymac wolne obroty, więc zastępujesz jego działanie lekko wciskając gaz. Jeśli i wówczas nie pali to on nie jest winien
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
silnik krokowy w g60
Paweł Marek, krokowiec jest sprawny na 100% , tylko gubi sie napięcie jest połączony z pinem 14 do ECU z tego wyszło ze komp też nie dostawał., puki co zmieniłem główny przekaźnik i śmiga mam nadzieje ze to było to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości