Climatronic, MK4

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Climatronic, MK4

Post autor: matisim » sob maja 18, 2013 21:47

arek607 pisze:Jakie 4 mm?? Nowy elektromagnes ma 103mm, stary 96.
nie doczytałem :)mój błąd
arek607 pisze:matisim, czy po odkręceniu nakrętki na wałku sprężarki tarcza sprzegła schodzi normalnie czy trzeba jakiś specjalny ściągacz mieć do tego??

zależy jak masz, czy na klinie czy na frezach. podejrzewam, że na frezach więc jest łatwiej. nie pamiętam jak to tam było po kolei ale musisz też wyjąć pierścień zabezpieczający też. Możesz to młotkiem i jakimś śrubokrętem wyjąć albo 3 śrubki m6 wkręcasz i one ściągają to sprzęgiełko- tylko równo wkręcaj jak masz taki typ :)

kolejność jest taka: pierw demontujesz to sprzęgiełko, potem koło pasowe a na końcu cewka- przykręcana na śrubki do obudowy.



Awatar użytkownika
arek607
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw lip 12, 2012 17:09
Lokalizacja: Hrubieszów/Rzeszów

Climatronic, MK4

Post autor: arek607 » sob maja 18, 2013 22:23

Te 3 otworki w sprzęgiełku są gwintowane???
Jeśli tak to można je wkręcać na tyle, żeby oparły się o koło i dalej dokręcać żeby sprzęgło spadło?? Czy można np ściągaczem złapać za koło pasowe i za nie pociągnąć razem ze sprzęgłem (koło nie jest przykręcone śrubą tylko nakrętką)


VW Golf 1.9 TDI AJM 115KM LINK

Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Climatronic, MK4

Post autor: matisim » sob maja 18, 2013 22:39

ale koła pasowego nie zdejmiesz jak nie wyjmiesz sprzęgiełka bo pod sprzęgiełkiem jest pierścień który trzeba wyjąć :) w te trzy otworki wkręcasz śrubki i musi iśc... bynajmniej u mnie tak było w jednej sprężarce



Awatar użytkownika
arek607
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw lip 12, 2012 17:09
Lokalizacja: Hrubieszów/Rzeszów

Climatronic, MK4

Post autor: arek607 » sob maja 18, 2013 22:51

matisim pisze:pod sprzęgiełkiem jest pierścień który trzeba wyjąć
Aaa, taaaaka zamiana :hmm:

A jak się zdejmuje koło to łożysko schodzi razem z nim czy zostaje przy sprężarce??


VW Golf 1.9 TDI AJM 115KM LINK

Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Climatronic, MK4

Post autor: matisim » sob maja 18, 2013 22:56

u mnie zostawało w kole :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości