hej
Pewnie wiele osób miało styczność z tym immo bo to chyba jakiś immo na dopłatą był do golfa. Po oznaczeniach widać że był w aucie od początku.
A więc do rzeczy:
Immo nigdy nie działało. Przed jak i po zmianie silnika. Pewnie było rozbrojone już kiedyś. Nigdy nie potrzebowałem kluczyka do niego.
Wywaliłem te 2 rzeczy które widać na zdjęciach. Oraz wiązki do tych rzeczy.
Zostały mi 3 grube czarne kable które gdzieś są wpięte w skrzynce bezpieczników i z tymi jest tylko problem bo:
1) przeciąłem jeden z tych czarnych kabli - 0 reakcji, auto działa normalnie - widocznie wcześniej zdezaktywowany
2) 2gi czarny kabel po przecięciu - odcięte zasilanie od pompy - więc trzeba by było zrobić by przywrócić seryjne zasilanie do pompy a nie przez ten kabel
3) 3ci czarny kabel - odcięty zapłon - analogicznie jak podłączyć by zapłon był bez tego kabla?
No i na koniec pytanie co robi immo w aucie prócz odcięcia zapłonu i pompy paliwa? Pytam bo nie wiem co robił kiedyś pierwszy przecięty kabel.
Dzięki chociaż za jakieś podpowiedzi jak podłączyć zasilanie do pompy i zapłon żeby było dobrze. Domyślam się że ludzie nie są telepatami i nie wiedzą jak mam w skrzynce podłączone to ale wiedzę na temat tego jak powinno być seryjnie pewnie ktoś ma. Na razie kable nr 2 i 3 podłączyłem jak były. Nr 1 zostawiłem przecięty. Auto pali i działa OK.
odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu
z tyłu skrzynki bezpiecznikowej masz 3 białe kostki i tam najprawdopodobniej są podłączone przewody od tego immo jeszcze może być przez to immo odcięty rozruch na rozrusznik a przecięty kabel to może być zasilanie tego immo lub masa
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu
zasilanie odciąłem wyjmując główny bezpiecznik tego immo. Tak więc te kable chyba zastąpiły kable zasilające do zapłonu i pompy tylko.jeryk10 pisze:z tyłu skrzynki bezpiecznikowej masz 3 białe kostki i tam najprawdopodobniej są podłączone przewody od tego immo jeszcze może być przez to immo odcięty rozruch na rozrusznik a przecięty kabel to może być zasilanie tego immo lub masa
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Re: odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu
siemajeryk10 pisze:z tyłu skrzynki bezpiecznikowej masz 3 białe kostki i tam najprawdopodobniej są podłączone przewody od tego immo jeszcze może być przez to immo odcięty rozruch na rozrusznik a przecięty kabel to może być zasilanie tego immo lub masa
już wiem czemu immo był nieaktywny.
Przewód nr 1 wgl nie był podpięty. 2 i 3 łączyły bezpośrednio pompę paliwa i zapłon. Nie szły po drodze do centralki alarmu. Tak więc ktoś w ten sposób immo rozbroił. Jedyne co zrobiłem to skróciłem kable od zapłonu i pompy co by były długości oryginalnych. Nie dało rady połączyć oryginalnie kabli pompy i zapłonu ze względu na brak miejsca. Teraz jak widzę z jaką łatwością taki immo został rozłączony to pewnie sam bym go rozbroił. Nawet napięcia nie trzeba od takiego immo odłączać. Do wczoraj jeszcze było w nim +12 Dzisiaj nie został nawet 1 kabelek
dzięki za próbę pomocy, pzdr.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości