odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu

Post autor: killah » ndz lip 08, 2012 18:26

hej

Pewnie wiele osób miało styczność z tym immo bo to chyba jakiś immo na dopłatą był do golfa. Po oznaczeniach widać że był w aucie od początku.

Obrazek
Obrazek

A więc do rzeczy:

Immo nigdy nie działało. Przed jak i po zmianie silnika. Pewnie było rozbrojone już kiedyś. Nigdy nie potrzebowałem kluczyka do niego.

Wywaliłem te 2 rzeczy które widać na zdjęciach. Oraz wiązki do tych rzeczy.

Zostały mi 3 grube czarne kable które gdzieś są wpięte w skrzynce bezpieczników i z tymi jest tylko problem bo:

1) przeciąłem jeden z tych czarnych kabli - 0 reakcji, auto działa normalnie - widocznie wcześniej zdezaktywowany

2) 2gi czarny kabel po przecięciu - odcięte zasilanie od pompy - więc trzeba by było zrobić by przywrócić seryjne zasilanie do pompy a nie przez ten kabel

3) 3ci czarny kabel - odcięty zapłon - analogicznie jak podłączyć by zapłon był bez tego kabla?

No i na koniec pytanie co robi immo w aucie prócz odcięcia zapłonu i pompy paliwa? Pytam bo nie wiem co robił kiedyś pierwszy przecięty kabel.

Dzięki chociaż za jakieś podpowiedzi jak podłączyć zasilanie do pompy i zapłon żeby było dobrze. Domyślam się że ludzie nie są telepatami i nie wiedzą jak mam w skrzynce podłączone to ale wiedzę na temat tego jak powinno być seryjnie pewnie ktoś ma. Na razie kable nr 2 i 3 podłączyłem jak były. Nr 1 zostawiłem przecięty. Auto pali i działa OK.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu

Post autor: jeryk10 » ndz lip 08, 2012 19:18

z tyłu skrzynki bezpiecznikowej masz 3 białe kostki i tam najprawdopodobniej są podłączone przewody od tego immo jeszcze może być przez to immo odcięty rozruch na rozrusznik a przecięty kabel to może być zasilanie tego immo lub masa


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu

Post autor: killah » ndz lip 08, 2012 20:03

jeryk10 pisze:z tyłu skrzynki bezpiecznikowej masz 3 białe kostki i tam najprawdopodobniej są podłączone przewody od tego immo jeszcze może być przez to immo odcięty rozruch na rozrusznik a przecięty kabel to może być zasilanie tego immo lub masa
zasilanie odciąłem wyjmując główny bezpiecznik tego immo. Tak więc te kable chyba zastąpiły kable zasilające do zapłonu i pompy tylko.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: odłączanie immobilizera orvel - kable od pompy i zapłonu

Post autor: killah » pn lip 09, 2012 18:45

jeryk10 pisze:z tyłu skrzynki bezpiecznikowej masz 3 białe kostki i tam najprawdopodobniej są podłączone przewody od tego immo jeszcze może być przez to immo odcięty rozruch na rozrusznik a przecięty kabel to może być zasilanie tego immo lub masa
siema

już wiem czemu immo był nieaktywny.

Przewód nr 1 wgl nie był podpięty. 2 i 3 łączyły bezpośrednio pompę paliwa i zapłon. Nie szły po drodze do centralki alarmu. Tak więc ktoś w ten sposób immo rozbroił. Jedyne co zrobiłem to skróciłem kable od zapłonu i pompy co by były długości oryginalnych. Nie dało rady połączyć oryginalnie kabli pompy i zapłonu ze względu na brak miejsca. Teraz jak widzę z jaką łatwością taki immo został rozłączony to pewnie sam bym go rozbroił. Nawet napięcia nie trzeba od takiego immo odłączać. Do wczoraj jeszcze było w nim +12 :D Dzisiaj nie został nawet 1 kabelek

dzięki za próbę pomocy, pzdr.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości