Montaz zamka centralnego

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Montaz zamka centralnego

Post autor: kakaii » sob lip 07, 2012 18:21

Witam

Mam problem ze schematem w instrukcji nie potrafię ich rozczytywać

Obrazek


1.Chce wybrać sposób "sterowanie plusem" gdzie podłączyć kable : Pomarańczowy i pomarańczowo - czarny?
2. Czy kable żółty i żółto-czarny mam ze sobą połączyć ? i gdzie podpiąć do zasilania 12v ?


3.Gdybym wybrał sposób "sterowanie minusem " to w tym wypadku kable żółty i żółto-czarny łącze razem i wtedy pełnią funkcje uziemienie? ( te oznaczenie "grot") , gdzie sie je podłącza?


z góry dzięki za pomoc



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Montaz zamka centralnego

Post autor: jeryk10 » sob lip 07, 2012 18:58

no tak podłącz żółty i żółto czarny razem do plusa do kabla który podłączasz zasilanie centralki i masz sterowanie plusem biały przewód podłącz pod szary przewód biało czarny podłącz pod zielony przewód te przewody znajdziesz w lewym słupku od strony kierowcy Ten sposób podłączenia jest dla zamka pneumatycznego


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Montaz zamka centralnego

Post autor: kakaii » sob lip 07, 2012 19:53

Dzieki za pomoc

Jak chcialbym "sterować minusem' to wtedy gdzie podłączyć kable żółty i żółto-czarny?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Montaz zamka centralnego

Post autor: jeryk10 » ndz lip 08, 2012 11:15

Minusem to podłączasz żółty i żółto czarny do przewodu minusowego centralki czarnego


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Montaz zamka centralnego

Post autor: kakaii » ndz lip 08, 2012 13:23

Myślałem ze w przypadku "minusa" inaczej bo na schemacie kabel żółty i żółto-czarny ma symbol "grota" jakby uziemienie?



kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Montaz zamka centralnego

Post autor: kakaii » ndz lip 08, 2012 17:27

w siłowniku sa dwa kable niebieski i zielony który kabel otwiera?

czekam na szybka odpoiwedz



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Montaz zamka centralnego

Post autor: jeryk10 » ndz lip 08, 2012 18:10

żaden :D widzisz założyłeś post a nie przedstawiłeś jaki masz central więc potrzebujesz podłączenia pomarańczowy i pomarańczowo czarny do minusa a żółty i żółto czarny do plusa i dopiero ci zadziałają siłowniki


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Montaz zamka centralnego

Post autor: kakaii » ndz lip 08, 2012 19:06

Gdzie mam podłączyć silownik do kabla białego i czarno białego ?
Zielony i niebieski kabelek od siłownika do jakiego kabla podłączyć centralki obojętnie czy to będzie biały czy czarno-bialy?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Montaz zamka centralnego

Post autor: jeryk10 » ndz lip 08, 2012 22:06

tak masz podłączyć do tych białych tylko później zobaczysz w która stronę zamyka to przełożysz kable na zmianę i będzie ok


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Montaz zamka centralnego

Post autor: kakaii » pn lip 09, 2012 16:18

dzięki za pomoc działa skurczybyk :D



lukasz2444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
Lokalizacja: elblag/malbork

Montaz zamka centralnego

Post autor: lukasz2444 » pn lip 09, 2012 19:55

witam mam problem z silownikiem tylnej klapy a mianowicie tak ze nie mam na nim zasilania. moje auto nie bylo wyposażone w centralny zamek tylnej klapy kupilem caly orginalny zestaw taki jaki powinien byc montowany seryjnie podlaczylem i nic nie dziala brak zasilania za wtyczkach bezpieczniki sa cale



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 27 gości