Alternator i za luzny pasek

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

majko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 17, 2012 17:26

Alternator i za luzny pasek

Post autor: majko » wt cze 26, 2012 19:18

Jako, ze pasek piszczał i auto mi siadalo, bo slabe ladowanie bylo, zmienilem pasek. Poszedlem do sklepu kupilem(najpierw jakis gates 10mm bo facet mowil, ze dwa typy są do golfow 1.3), no ale jak przyszlo co do czego, to w aucie byl wczesniej zalozony 12mm, no to pojechalem wymienic, dostalem boscha tym razem. Zakladam wydaje mi sie troche za dlugi, bo na koncu regulacji luznawy sie wydaje, przejechalem ze 15km, zobaczyc czy laduje ladnie. Ale po otworzeniu maski pasek jeszcze luzniejszy a regulacji juz nie ma, co mam zrobic z tym fantem? Auto z poczatku 1991, wg oznaczen powinnien byc wlasnie 12 mm pasek. Dodaje foty.

I jeszcze jedna sprawa, zauwazylem jakis wolny wtyk na alternatorze. Od czego on?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Alternator i za luzny pasek

Post autor: Sokol9185 » śr cze 27, 2012 19:08

wtyk może być to tak zwane w czyli wyjście na obrotomierz wykorzystywane w silnikach diesla a co do paska to idź do sklepu poproś 12mm tylko że krótszy po prostu


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

majko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 17, 2012 17:26

Alternator i za luzny pasek

Post autor: majko » śr cze 27, 2012 19:25

ok dzięki, z tym paskiem bosch sie w numerach nadwozia troche pierdyknal, a jednak powinien byc 10mm.

Z tym wyjsciem to znaczy, ze moglbym podpiac obrotek



władek111
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt sty 06, 2012 16:40
Lokalizacja: DSW

Alternator i za luzny pasek

Post autor: władek111 » śr cze 27, 2012 19:29

Obrotek możesz połączyć bez żadnych przeróbek tylko wystarczy wymienić licznik na ten z obrotomierzem i powinno działać a to wyjście z alternatora jest do diesla



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Alternator i za luzny pasek

Post autor: Sokol9185 » śr cze 27, 2012 19:30

ty masz silnik benzynowy a te wyjście jest wyjściem do obrotomierza ale jak masz silnik i licznik od diesla a ktoś prawdopodobnie założył alternator od dieselka i dla tego masz taki wtyk :P:P ale jak podłączysz te wyjście pod obrotomierz z licznika benzynowego po prostu uwalisz licznik:P a jak chcesz sobie podłączać obrotek przy silniku benzynowym nie widzę problemów bo podłączasz go pod cewkę i wsio śmiga. Wspomniałeś o pasku 10mm ale możesz wziąć 12 skoro taki miałeś tylko że krótszy


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

majko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 17, 2012 17:26

Alternator i za luzny pasek

Post autor: majko » śr cze 27, 2012 19:42

no pasek juz mam.
A co do tego alternatora to chyba, nie ma problemu, ze od diesla jest?



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Alternator i za luzny pasek

Post autor: Sokol9185 » śr cze 27, 2012 20:01

nie ma problemów sam mam od dieselka załadowany bo trochę mocniej ładuję :P:P


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

majko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 17, 2012 17:26

Alternator i za luzny pasek

Post autor: majko » śr cze 27, 2012 20:07

a i ostatnie pytanko, odnośnie liczników z obrotomierzem, obecnie mam ten z zegarkiem, ale gdzies na czytalem, ze z obrotkiem są na dwie kostki, robi to jakis problem? Czy mozna to jakos obejsc



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Alternator i za luzny pasek

Post autor: Sokol9185 » śr cze 27, 2012 20:11

to źle czytałeś 2 kostki montowane były w mk2 poniżej 89 rok po wyżej była jedna kość
po prostu patrzysz na swój rocznik i szukasz licznika z obrotkiem na 1 lub 2 kości


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości