Witam, szwankowała mi kostka stacyjki, kupiłem nową oryginalną VW, zamontowałem, wszystko ładnie śmiga, samochód pali itp, ale jest jedno ale Gdy miałem starą kostkę to były 2 fazy przekręcenia, czyli wkładam kluczyk i raz przekręcam mamy prąd, działa nawiew, klakson kontrolki itp, a druga to rozruch, natomiast w nowej kostce jest tak iż mam 3 fazy czyli wkładam kluczyk, przekręcam raz nie ma kontrolek, nie ma klaksonu, działa nawiew światła mijania, a jak przekręcę dalej to mam kontrolki, klakson światła, nawiew itp, a jak przękręcę dalej to jest już rozruch. I mam do Was pytanie drodzy forumowicze czy to jest normalne? Kostka ORI VW
Pozdro
Kostka stacyjki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pawel66600
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: czw gru 31, 2009 00:10
- Lokalizacja: Coniew
- Kontakt:
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kostka stacyjki
Być może, że w wykonanej niedokładnie kostce - tej z "trzema" stopniami jest próg powodujący takie odczucie. Nie jest to normalne, Golf ma tylko mieć "0" - "wszystko" - "wszystko"+rozruch.
I niech Kolega z tym nie eksperymentuje: powolne włączanie kluczyka w Golfach to gwarancja "uwalenia" kostki (wypalenia styków); należy kręcić szybko, stanowczo i nie brutalnie.
I niech Kolega z tym nie eksperymentuje: powolne włączanie kluczyka w Golfach to gwarancja "uwalenia" kostki (wypalenia styków); należy kręcić szybko, stanowczo i nie brutalnie.
- pawel66600
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: czw gru 31, 2009 00:10
- Lokalizacja: Coniew
- Kontakt:
Kostka stacyjki
To dobry ORYGINAŁ Pytałem się kilku ludzi co jeżdżą golfami i niektórzy tak samo mają
Szaleństwo czy głupota? Po prostu pasja na zawsze. . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości