Wentylatory chłodnicy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Wentylatory chłodnicy

Post autor: slawko333 » pt sie 23, 2013 17:24

niemam czasu bawic sie w diagnostyke, zona codziennie do pracy jezdzi tym autem, dzis dopiero drugi raz sie to stalo, kolega ma tez mk4 tdi 110 tylko ze asv, podmienie ten sterownik i bede obserwowal ja i kolega, jakby jemu zaczelo sie cos dziac bedzie wiadomo, jakby cos to chyba szukac oryginalnej uzywki niz nowego zamiennika?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wentylatory chłodnicy

Post autor: Paweł Marek » pt sie 23, 2013 18:32

slawko333, do mk3 są niezłe zamienniki po jakieś 50 zeta. Do mk4 nie wiem. Ale ja bym brał używkę po numerach z gwarancją zwrotu, rzecz psuje się rzadko używka się sprawdzi, zwykle jakaś woda dostanie się do sterownika przez otwór odpowietrzający z boku , w mk3 jest on pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Wentylatory chłodnicy

Post autor: slawko333 » pt sie 23, 2013 21:14

i nic z podmianki, kolega ma auto z 2002r, moj 99r, moj sterownik 1j0 919 506 H, a jego chyba Q o ile pamietam, roznia sie wtyczkami



Awatar użytkownika
DamianBorek
I <3 VAG
I <3 VAG
Posty: 99
Rejestracja: czw lut 07, 2013 18:51
Lokalizacja: Wrocław

Wentylatory chłodnicy

Post autor: DamianBorek » wt sty 21, 2014 19:27

Witam podepne się pod temat.

W silniku 1.8 GU mam problem z długim kręceniem przy odpalaniu na zimnym (na ciepłym jest okej, pali na strzał) nie załącza się wentylator wcale, (działa na 1oo%) i temp na zegarach lubi skakać, z forum wyczytałem że może to być wina czujnika temp, a teraz pytanie, który jest od temp który od ssania który od wentylatora?
Na górnym wężu od chłodnicy do silnika mam dwa czujniki jeden na górze drugi na przeciw na dole krućca, i jeden w chłodnicy, który jest od czego?
Dodam że w krućcu czujniki mają po dwie wsuwki.
Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości