problem po swapie. 1.8 ABS gubi napiecie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
problem po swapie. 1.8 ABS gubi napiecie
Witam, mam problem a mianowicie zrobiłem swap z 1.6 PN 1991 na 1.8 ABS z seata cordoby 1994r, instalacja poszła cała od skrzynki bezpieczników, te trzy białe kostki i przekaznik,, zmieniłem zbiornik na ta z pompka paliwa w zbiorniku. Problem polega na tym, ze podczas jazdy nagle odcina albo iskre na swiecach albo dopływ paliwa, bo jak wyłącze stacyjke i prubuje odpalic na nowo to odpala co moze byc nie tak?? na co zwrócic uwage??
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2012 13:12 przez centek1991, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
problem po swapie. 1.8 ABS
Sprawdź, czy przyczyna leży w zaniku napięcia. Jak masz obrotomierz, to będzie to widać po tym, ze jak silnik gaśnie, to strzałka nagle spadnie do zera, tak, jak przy wyłączeniu zapłonu.
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
problem po swapie. 1.8 ABS
tylko ze po załozeniu nowej instalacju straciłem obrotomierz, wiem ze musze podpiac pod moduł-cewke capłonowa, tylko niewiem jaki kabel wychodzi z licznika. bo to polega na tym ze podczas jazdy nagle traci moc jak bym wogóle wyłaczył stacyjke... i po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy na jakis czas az znowu nie zgasnie, ostatnio nasila sie to i jazda jest okropna... co chwile trzeba odpalac na nowo... znajomy mówił ze to ta moduł-cewka siada i raz podaje prąd a raz nie...
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
problem po swapie. 1.8 ABS
wiem ze problem nie lezy w pompie paliwa bo za kazdym razem sie załącza tak wiec zostaje ta cewka lub bóg wie co ;/ ;/ ;/
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
problem po swapie. 1.8 ABS
Jak nie masz obrotka, to sprawdź woltomierzem. Można jeszcze podłączyć pod vaga i odczytać błędy.
problem po swapie. 1.8 ABS
nie wiem wydaje mi się kolego że w tym aucie z którego pobierałeś swap mógł mieć zabezpieczenia typu imobilaizer którego mogłeś nie zauważyć a zabezpieczenia były z tego co pamiętam takie że auto ci przejedzie kawałek i staje także sprawdź elektrykę czy czegoś nie masz dołożonego może akurat
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
problem po swapie. 1.8 ABS
dawca nie miał imobilajzera pytałem sie własciciela Ale frustrujaca staje sie taka jazda wiec narazie samochód stoi, narazie wymienie cewke zapłonowa i zobaczymy,, a jak nie to to juz niewiem
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
problem po swapie. 1.8 ABS
Immobiliser (przynajmniej ten fabryczny) to to nie jest - pozwala na bezproblemowe odpalenie silnika ale wyłącza silnik zawsze i po dwu sekundach pracy.
Ja podpiąłbym zwykłą żaróweczkę pod zasilanie cewki i poprowadził aż do kabiny. Gdy w czasie jazdy silnik zgaśnie - będzie widać czy odcięło prąd cewce. To samo ale w następnym badaniu dałbym pod zasilanie pompy paliwa, i tak kolejno...
Ja podpiąłbym zwykłą żaróweczkę pod zasilanie cewki i poprowadził aż do kabiny. Gdy w czasie jazdy silnik zgaśnie - będzie widać czy odcięło prąd cewce. To samo ale w następnym badaniu dałbym pod zasilanie pompy paliwa, i tak kolejno...
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
problem po swapie. 1.8 ABS
zrobiłem tak podpiołem zarówke pod pompe paliwa, i wszystko ładnie, po odpaleniu paliła sie cały czas, samochód jechał dobrze, nagle silnik zgasł a zarówka nadal sie swieciła, wiec pompa ok... tylko gdzie podpiac ta zarówke pod ta cewke, wchodza do niej trzy przewody Brązowo zółty, zielony i czarny??
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
problem po swapie. 1.8 ABS
zrobiłem test, po właczeniu zapłonu cały czas sie swieci, nawet podczas jazdy jak samochód gasnie swieci sie zarówka
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
problem po swapie. 1.8 ABS
Czyli zasilania na pompę i układ zapłonu - są. Pozostaje elektronika lub paliwo.
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
problem po swapie. 1.8 ABS
a czujnik halla?? moze robic takie objawy??
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
problem po swapie. 1.8 ABS
Teraz mam troszkę luzu - napiszę więcej.
Czujnik Halla, jeśli się psuje, zwykle działa odwrotnie: łatwo zapala się na zimnym, pracuje, ale ciepłego nie idzie odpalić. Ale to elektronika i różnie może być...
Chyba najskuteczniejszą metodą jest podmienianie od przyjaciela z takim samym sprawnym silnikiem co tylko się da z elektroniki, zawsze po jednym elemencie - i próby.
Myślałem o paliwie. Jednak na pewno choć raz brakło Koledze paliwa i inaczej to wygląda: najpierw szarpanie, co raz częstsze i dopiero zgaszenie. Jeśli gasnie "jak nożem uciął" - raczej elektryka. Kłopotem jest że od razu odpala - nie można sprawdzać iskry, pracy Halla itd, no bo rusza jakby nigdy nic.
Podsumowując: trudno, ale chyba pozostają te podmianki...
Ciekawe, co by się działo, gdyby obłożyć wrażliwe elementy elektryczne (np. cewkę) szczelnym (!) workiem z kostkami lodu. Czy to chodzi o usterkę po nagrzaniu?
Czujnik Halla, jeśli się psuje, zwykle działa odwrotnie: łatwo zapala się na zimnym, pracuje, ale ciepłego nie idzie odpalić. Ale to elektronika i różnie może być...
Chyba najskuteczniejszą metodą jest podmienianie od przyjaciela z takim samym sprawnym silnikiem co tylko się da z elektroniki, zawsze po jednym elemencie - i próby.
Myślałem o paliwie. Jednak na pewno choć raz brakło Koledze paliwa i inaczej to wygląda: najpierw szarpanie, co raz częstsze i dopiero zgaszenie. Jeśli gasnie "jak nożem uciął" - raczej elektryka. Kłopotem jest że od razu odpala - nie można sprawdzać iskry, pracy Halla itd, no bo rusza jakby nigdy nic.
Podsumowując: trudno, ale chyba pozostają te podmianki...
Ciekawe, co by się działo, gdyby obłożyć wrażliwe elementy elektryczne (np. cewkę) szczelnym (!) workiem z kostkami lodu. Czy to chodzi o usterkę po nagrzaniu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości