Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
Witam wszystkich jest od nie dawna właścicielem mk5 i nie daje mi spokoju brak sygnałów dźwiękowych komunkatów np. świecąca się rezerwa, czy brak płynu w spryskiwaczach, oraz tykania kierunkowskazów. Co może być przyczyną czy te dźwięki można jakośc właczyc czy coś padło.
A i jak sprawdzić czy samochód ma fabryczny alarm czy wogóle jakiś ma? Ponieważ po zamknięciu samochodu z pilota i otworzeniu drzwi z kluczyka brak jest sygnału alarmu. tzn nie wyje.Wydaje mi się że ta wersja powinna mieć alaram 1.6 fsi sport. Proszę o pomoc z góry wielkie dzięki
A i jak sprawdzić czy samochód ma fabryczny alarm czy wogóle jakiś ma? Ponieważ po zamknięciu samochodu z pilota i otworzeniu drzwi z kluczyka brak jest sygnału alarmu. tzn nie wyje.Wydaje mi się że ta wersja powinna mieć alaram 1.6 fsi sport. Proszę o pomoc z góry wielkie dzięki
Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
yasio83, potrzebujesz przeprowadzić test elementów wykonawczych licznika a dokładnie głośniczka. Potrzebujesz do tego kogoś z VCDS. Jeśli się nie odezwie to jest martwy. Wówczas wymiana.
Możesz szukać po kodach wyposażenia czy masz alarm fabryczny. Ale jak nie wyje to raczej nie masz. Alarm fabryczny wyłby po otwarciu drzwi mechanicznie jeśli w ciągu 20-30 sekund nie zostanie rozpoznany kluczyk przez immo.
Alarmy niefabryczne zazwyczaj wyją od razu po otwarciu mechanicznym drzwi.
W VW alarm jest często tylko opcją. Przy alarmie powinieneś mieć na słupku B guzik do dezaktywacji czujek wnętrza no i same czujki.yasio83 pisze: i jak sprawdzić czy samochód ma fabryczny alarm czy wogóle jakiś ma? Ponieważ po zamknięciu samochodu z pilota i otworzeniu drzwi z kluczyka brak jest sygnału alarmu. tzn nie wyje.Wydaje mi się że ta wersja powinna mieć alaram 1.6 fsi sport. Proszę o pomoc z góry wielkie dzięki
Możesz szukać po kodach wyposażenia czy masz alarm fabryczny. Ale jak nie wyje to raczej nie masz. Alarm fabryczny wyłby po otwarciu drzwi mechanicznie jeśli w ciągu 20-30 sekund nie zostanie rozpoznany kluczyk przez immo.
Alarmy niefabryczne zazwyczaj wyją od razu po otwarciu mechanicznym drzwi.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
zgodnie z Regulaminem Komisji Europejskiej w homologowanych autach w EU od kilku lat jest zakaz stosowania tzw. BIP-ów przy zamykaniu i otwieraniu auta, możesz mieć fabryczny autoalarm który w przypadku nieuprawnionego dostępu do auta zacznie wyć ale "bipać" nie powinienPonieważ po zamknięciu samochodu z pilota i otworzeniu drzwi z kluczyka brak jest sygnału alarmu.
Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
Dzięki za podpowiedzi. Tylko co oznacza skrót VCDS i jak ewentualnie dostać się do tego głośniczka?
Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
To jest najpopularniejszy program diagnostyczny do nowszych VW. Następca VAG-COM.yasio83 pisze:VCDS
Nie wyciągałem głośniczka z mk5 ale w zegarach VW zazwyczaj jest to podobnie.
Aby dostać się do głośniczka musisz wyciągnąć licznik. Wówczas rozbierasz licznik (Jest na zatrzaskach) i oczom ukarze się mniej więcej taki głośniczek:
To jest akurat z Polo 9N ale u Ciebie powinno być podobnie.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
dokładnie tak, dwie śrubki i licznik wyjęty, buzzer jest z tyłu licznikajhosef pisze:
Aby dostać się do głośniczka musisz wyciągnąć licznik.
Re: Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
Dzięki za info. A tą operacje robimy na wyłączonym aku? Gdzie mozna kupić taki głośniczek i ile może kosztować?
Problem z sygnałem komunikatów oraz kierunkowskazów
yasio83, nie sprawdzę Ci teraz czy element występuje jako część. Bardzo możliwe, że nie.
Na szczęście od czego jest allegro:
http://motoallegro.pl/glosniczek-buzer- ... 87656.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po południu zerknę w Etkę.
Co do demontażu to prawidła pracy wskazują na to, że zabawa przy wiązce powinna odbywać się przy odpiętym aku.
(co prawda ja szarpałem ostatnio licznik bez ale tak się nie powinni )
Na szczęście od czego jest allegro:
http://motoallegro.pl/glosniczek-buzer- ... 87656.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po południu zerknę w Etkę.
Co do demontażu to prawidła pracy wskazują na to, że zabawa przy wiązce powinna odbywać się przy odpiętym aku.
(co prawda ja szarpałem ostatnio licznik bez ale tak się nie powinni )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości