Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
Witam mam taki problem w lewej tylnej lampie tylko tam:
Gdy włączę kierunek lewy - mruga normalnie wcisnę stop kierunek przestaje mrugać lub mruga bardzo słabo a dodatkowo mruga stop i żarzy się wsteczny
Gdzie szukać przyczyny?
Gdy włączę kierunek lewy - mruga normalnie wcisnę stop kierunek przestaje mrugać lub mruga bardzo słabo a dodatkowo mruga stop i żarzy się wsteczny
Gdzie szukać przyczyny?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- sokol26
- Użytkownik
- Posty: 292
- Rejestracja: czw sie 26, 2010 23:05
- Lokalizacja: Głowno (łódzkie)
- Kontakt:
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
Sprawdź mase, przeczyść porządnie styki, wtyczki... Jak to nie pomoże to się pomyśli
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
pomoże na pewno,bo problem właśnie słabej masy.sokol26 pisze:Sprawdź mase, przeczyść porządnie styki, wtyczki... Jak to nie pomoże to się pomyśli
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
poprę poprzedników sprawdź kabel idący od kostki od lampy który jest przykręcony do budy, odkręć przeczyść powinno pomóć
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
nic nadal w ogóle lewa tylna lampa dostaje mniejsze napięcie bo stojąc za autem wszystkie żarówki świecą słabiej.
odkręcałem czyściłem śruby szczotką drucianą i blachę styk jest na pewno dobry.
odkręcałem czyściłem śruby szczotką drucianą i blachę styk jest na pewno dobry.
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
poprowadź dodatkową masę (dodatkowy kabel) do brązowego kabla przy lampie
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
Problem tkwi w wtyczce gdy zaleje wtyk sprayem na elektryczność jest git ale jak wyparuje spray po miesiącu mniej więcej wraca do złej normy.
Przeginałem już wtyki czyściłem i nic wtyk do wymiany albo będę psikał dzięki za pomoc można zamknąć
Przeginałem już wtyki czyściłem i nic wtyk do wymiany albo będę psikał dzięki za pomoc można zamknąć
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- Maniek20080
- Diesel Power
- Posty: 123
- Rejestracja: czw lip 26, 2012 09:55
- Lokalizacja: ZS/ZKA
Kierunek dostaje za mało prądu po wciśnięciu hamulca
a nie prościej wyciągnąć piny z wtyczki i przetrzeć papierem ściernym i w lampie tak samo, niż wymieniać wtyk? lub psiknąć we wtyk i lampę Kontakt S, a następnie Kontakt U-KU i po kłopocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości