Witam,
Mam problem z moim Golfem 4 1.4 kod silnika AHQ. Po zimie, właściwie to niedawno zaczęły się problemy z moim autkiem. Czasami zapala się kontrolka od ciśnienia oleju. Oleju jest cały czas w normie, tzn. ubywa, ale dolewam cały czas, by było ok. No ale do rzeczy, kontrolka zapala się, gdy na zimnym silniku przekroczę chyba 1800 obrotów. Gdy przejadę np. na trójce około 500m, tak trzymając obroty koło 1500, to gdy później już normalnie jadę, to się już nie zapali. To samo, jak się zgasi auto, później odpali i normalnie jedzie, to kontrolka też się już nie zapali (nawet, gdy kręcę do 5k obrotów - to tak w ramach sprawdzenia, czy się zapali). Co może być przyczyną?
Kolejna sprawa, to czujnik temp. cieczy na na desce. Na 99% był wymieniany ten czujnik, bo widać, że coś było przy tym robione mam na myśli poprzedniego właściciela. Otóż auto normalnie się nagrzewa, tylko nie pokazuje na desce temperatury, gdy np. na ciepłym silniku odpalę auto (np. jak tankuję) wskazówka się wychyla do 90 stopni i tak czasami stoi, 5 min, a czasami opada po chwili. To samo, gdy np. włączę i wyłączę światłą, ze 2 razy przekręcę tymi pokrętłami, wskazówka się również wychyla na 90 stopni.
Kolejna sprawa, to kontrolka (!), która zaświeciła mi się wczoraj 3 razy!! Dodam, że ABS działa i nie migała kontrolka. Sprawdzę jeszcze poziom płynu hamulcowego i dam znać, czy to coś zmienia.
To by było na tyle. Pytam na forum, ponieważ oddaję auto do mechanika (rozrząd, olej, filtry, tulejki) i chcę orientacyjnie się dowiedzieć, jakie są przyczyny.
@Edit
Dolałem płynu hamulcowego, bo w zbiorniczku było sporo poniżej! Oby to było to. Jutro zobaczę, bo dziś nigdzie nie jadę. Chyba czeka mnie jeszcze wymiana hamulców.
Kontrolka oleju, temp. cieczy i kontrolka hamulców.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka oleju, temp. cieczy i kontrolka hamulców.
Kontrolka hamulców zniknęła.
Czy nikt nie może pomóc?
Czy nikt nie może pomóc?
Kontrolka oleju, temp. cieczy i kontrolka hamulców.
Podjedź do dobrego elektryka bo coś mi się wydaje ,że albo masz namiksowane w przewodach ,, albo masy gdzieś nie ma ,,, albo wystarczy po dociskać kości z tyły licznika ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kontrolka oleju, temp. cieczy i kontrolka hamulców.
Musiałbym to sprawdzić, tylko jak się dostać na tył licznika?
Kontrolka oleju, temp. cieczy i kontrolka hamulców.
1- odchylasz dźwignię położenia kierownicy ... wysuwasz ją do końca ( tj do siebie - i dajesz na max w dół )
2 - demontujesz taki plastik który jest przy zegarach a osłania 2 wkręty TORX --- rób to z czuciem - by materiału nie rozerwać ....
3- odkręcasz wkręty - wyciągasz zegary ...
4 - odpinasz wtyczki - musisz najpierw takie zapadki , które trzymają wtyki w zegarach - odchylić - po tym zabiegu kości z zegarów same wyskoczą ...
Montaż - w odwrotnej kolejności
2 - demontujesz taki plastik który jest przy zegarach a osłania 2 wkręty TORX --- rób to z czuciem - by materiału nie rozerwać ....
3- odkręcasz wkręty - wyciągasz zegary ...
4 - odpinasz wtyczki - musisz najpierw takie zapadki , które trzymają wtyki w zegarach - odchylić - po tym zabiegu kości z zegarów same wyskoczą ...
Montaż - w odwrotnej kolejności
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości