gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
Witam,
MK4 - problem - w dwóch słowach - na rozgrzanym silniku, zwykle podczas oczekiwania na światło gaśnie, nie chce się uruchomić przez parę minut. Pomaga zepchnięcie na chodnik, krótka modlitwa i od strzału zapala. Na światłach rozrusznik kręci, aku się męczy a silnik nie odpala. Żadnych sygnałów na desce rozdzielczej nie ma.
Błędy, oprócz klimatyzacji i zamków centralnych (chyba nie powinno mieć znaczenia, chyba...) są takie:
error code 16706 - czujnik obrotów silnika - brak sygnału
error code 16502 czujnik temp. płynu chłodzącego - za wysoki
proszę o sugestie - jaka przyczyna zachowania auta i co robić z tymi błędami
został jeszcze error code 18010 napięcie na plusie (zacisk 30) - za niskie napięcie/prąd zasilania - ale ustaliłem, że to błąd sporadyczny i pojawia się, gdy odłączamy akumulator na chwilę
pogdybajcie trochę na głos, może coś wspólnie uradzimy. Acha, jeszcze jakby ktoś miał pojęcie gdzie są te czujniki, to może by tam pogmerać, przeczyścić
dzięki
MK4, 1999 rok, 1.8 benzyna, 20V, bez turbo
MK4 - problem - w dwóch słowach - na rozgrzanym silniku, zwykle podczas oczekiwania na światło gaśnie, nie chce się uruchomić przez parę minut. Pomaga zepchnięcie na chodnik, krótka modlitwa i od strzału zapala. Na światłach rozrusznik kręci, aku się męczy a silnik nie odpala. Żadnych sygnałów na desce rozdzielczej nie ma.
Błędy, oprócz klimatyzacji i zamków centralnych (chyba nie powinno mieć znaczenia, chyba...) są takie:
error code 16706 - czujnik obrotów silnika - brak sygnału
error code 16502 czujnik temp. płynu chłodzącego - za wysoki
proszę o sugestie - jaka przyczyna zachowania auta i co robić z tymi błędami
został jeszcze error code 18010 napięcie na plusie (zacisk 30) - za niskie napięcie/prąd zasilania - ale ustaliłem, że to błąd sporadyczny i pojawia się, gdy odłączamy akumulator na chwilę
pogdybajcie trochę na głos, może coś wspólnie uradzimy. Acha, jeszcze jakby ktoś miał pojęcie gdzie są te czujniki, to może by tam pogmerać, przeczyścić
dzięki
MK4, 1999 rok, 1.8 benzyna, 20V, bez turbo
to mój pierwszy VW!
Mk4 1.8 20V 125 KM, automat
Mk4 1.8 20V 125 KM, automat
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
Hmm a czy przypadkiem jak juz go zapalisz to nie czuc benzyna?
Re: gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
Nie nie czuć benzyną, zachowuje się grzecznie do następnego razu, zwykle następnego dnia
to mój pierwszy VW!
Mk4 1.8 20V 125 KM, automat
Mk4 1.8 20V 125 KM, automat
gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
Wymień czujnik G 28 -obrotów wału korbowego i kłopoty znikną.
Tu masz przyczynę.mishonia pisze:error code 16706 - czujnik obrotów silnika - brak sygnału
Re: gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
Dzięki, dzięki - sprawdzę jutro, czy ten błąd się pojawi znowu, na razie nie gaśnie!!! A jak się pojawi, to wymienię, ale taki czujnik to 160 PLN!!!
to mój pierwszy VW!
Mk4 1.8 20V 125 KM, automat
Mk4 1.8 20V 125 KM, automat
gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
Niestety. Vw to juz nie jest samochód dla ludu...mishonia pisze: ale taki czujnik to 160 PLN!!!
gaśnie na wolnych obrotach, nie chce zapalić (nietypowe)
error code 16502 czujnik temp. płynu chłodzącego - za wysoki
To tez powoduje te usterki,oszukuje ci moze temperature na zegarze licznika????
To tez powoduje te usterki,oszukuje ci moze temperature na zegarze licznika????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 21 gości