Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

netotron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 04, 2009 19:14
Lokalizacja: Sosnowiec

Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Post autor: netotron » czw maja 10, 2012 15:39

Witam
Potrzebuje pomocy kolegów którzy to już robili.
Mianowicie, jak skutecznie i prosto, uniemożliwić uruchomienie silnika poprzez rozłączenie zapłonu, pompy, może wtrysków? itp.
Nie chodzi mi tu o takie zabezpieczenie dla "zawodowców" tylko utrudnienie życia amatorom krótkiej przejażdżki.
Jakiś prosty, a jednocześnie trudny do zdiagnozowania i obejścia na "szybko" sposób.

Będę wdzięczny za podpowiedzi.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Post autor: LoLs » czw maja 10, 2012 22:38

odepnij zasilanie sterownika silnika , rozrusznik , jest wiele opcji
ja preferuje coś takiego , zrób sobie układzik czasowy na pompie paliwa , delikwent odpala auto i jedzie w trasę po jakiś 5 - 10 sec auto mu gaśnie na drodze , to amator zwieje i auto zostawi bo nie będzie dłubał i pruł kabli na środku ulicy ( tylko ze ja bardziej robię rozbudowaną wersje nie tyle co utrudni ale i spowolni ucieczkę )


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Post autor: agrala » czw maja 10, 2012 22:57

Najlepiej odciac zasilanie na modul zaplonu.
Odcinajac sam strownik silnika odpalisz auto na LPG bo zaplon nie idzie przez ECU.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Post autor: LoLs » pt maja 11, 2012 17:25

jak odepnie zasilanie na sterowniku to nie poda zasilania na cewkę to i na lpg nie zapali , iska rama z siebie się nie bierze


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Post autor: agrala » pt maja 11, 2012 21:26

LoLs pisze:jak odepnie zasilanie na sterowniku to nie poda zasilania na cewkę to i na lpg nie zapali , iska rama z siebie się nie bierze
Mylisz sie i to grubo.
Mozna jezdzic tym autem bez ECU na LPG.
Zaplon jest odrebna czescia i ma swoje zasilanie.



netotron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 04, 2009 19:14
Lokalizacja: Sosnowiec

Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Post autor: netotron » pt maja 11, 2012 22:26

Widzę że w grę wchodzi tylko odłączenie pompy.
Przemyślę to jeszcze.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Temat zamknięty.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ

Post autor: agrala » sob maja 12, 2012 08:51

Odcinajac zasilanie modul zaplonu pozbawiasz auto iskry i sterowania wtryskami.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości