Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
Witam
Potrzebuje pomocy kolegów którzy to już robili.
Mianowicie, jak skutecznie i prosto, uniemożliwić uruchomienie silnika poprzez rozłączenie zapłonu, pompy, może wtrysków? itp.
Nie chodzi mi tu o takie zabezpieczenie dla "zawodowców" tylko utrudnienie życia amatorom krótkiej przejażdżki.
Jakiś prosty, a jednocześnie trudny do zdiagnozowania i obejścia na "szybko" sposób.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
pozdrawiam
Potrzebuje pomocy kolegów którzy to już robili.
Mianowicie, jak skutecznie i prosto, uniemożliwić uruchomienie silnika poprzez rozłączenie zapłonu, pompy, może wtrysków? itp.
Nie chodzi mi tu o takie zabezpieczenie dla "zawodowców" tylko utrudnienie życia amatorom krótkiej przejażdżki.
Jakiś prosty, a jednocześnie trudny do zdiagnozowania i obejścia na "szybko" sposób.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
pozdrawiam
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
odepnij zasilanie sterownika silnika , rozrusznik , jest wiele opcji
ja preferuje coś takiego , zrób sobie układzik czasowy na pompie paliwa , delikwent odpala auto i jedzie w trasę po jakiś 5 - 10 sec auto mu gaśnie na drodze , to amator zwieje i auto zostawi bo nie będzie dłubał i pruł kabli na środku ulicy ( tylko ze ja bardziej robię rozbudowaną wersje nie tyle co utrudni ale i spowolni ucieczkę )
ja preferuje coś takiego , zrób sobie układzik czasowy na pompie paliwa , delikwent odpala auto i jedzie w trasę po jakiś 5 - 10 sec auto mu gaśnie na drodze , to amator zwieje i auto zostawi bo nie będzie dłubał i pruł kabli na środku ulicy ( tylko ze ja bardziej robię rozbudowaną wersje nie tyle co utrudni ale i spowolni ucieczkę )
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
Najlepiej odciac zasilanie na modul zaplonu.
Odcinajac sam strownik silnika odpalisz auto na LPG bo zaplon nie idzie przez ECU.
Odcinajac sam strownik silnika odpalisz auto na LPG bo zaplon nie idzie przez ECU.
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
jak odepnie zasilanie na sterowniku to nie poda zasilania na cewkę to i na lpg nie zapali , iska rama z siebie się nie bierze
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
Mylisz sie i to grubo.LoLs pisze:jak odepnie zasilanie na sterowniku to nie poda zasilania na cewkę to i na lpg nie zapali , iska rama z siebie się nie bierze
Mozna jezdzic tym autem bez ECU na LPG.
Zaplon jest odrebna czescia i ma swoje zasilanie.
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
Widzę że w grę wchodzi tylko odłączenie pompy.
Przemyślę to jeszcze.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Temat zamknięty.
Przemyślę to jeszcze.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Temat zamknięty.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
Odcinajac zasilanie modul zaplonu pozbawiasz auto iskry i sterowania wtryskami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości