Standardowy licznik w 1.8 RP

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vayizmir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 21:32
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Standardowy licznik w 1.8 RP

Post autor: vayizmir » śr maja 02, 2012 11:27

Witam! Niedawno kupiłem golfika z silnikiem 1.8 RP. Mam w nim licznik wyskalowany do 220km/h i obrotomierz do 7000rpm. Co ciekawe mam rówież manetkę od MFA, jednak licznik posiada sam zegarek. Otóż moje pytanie jest takie, jakie były seryjnie montowane liczniki w golfach z tym silnikiem? Czy standartem był MFA, i ktoś po prostu wymienił licznik i zostawił manetkę i czujniki, czy ktoś nie ruszał licznika a wymienił samą manetkę? Ciekawi mnie to bo chciałem dokupić sobie licznik z MFA. Zobaczyłem też, że są liczniki wyskalowane do 200km/h i te do 220km/h. Który z nich był w moim silniku? Dodam, że mój licznik ma jedną kostkę. Od czego zależy czy licznik MFA ma 1 lub 2 kostki?
Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Marcin


Some think the cockroach is a pest, but that's the insect I like best! I love the way they run in fright, when I turn on the kitchen light. And when I squish them on the ground, they make a pleasant crunching sound.

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Standardowy licznik w 1.8 RP

Post autor: majekMK2 » śr maja 02, 2012 21:15

kolego sa rozne liczniki u ciebie powinien byc 220km/h widac po prostu ze ktos albo wymienił licznik lub odwrotnie teraz najlepiej zakup licznik z mfa i sprawdz czy wszystko działa
a liczniki maja dwie lub jedna kostke bo to jest zależne od roczników
na jedna kostke sa od 89 powyzej
a na dwie ponizej 89r.


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
ajvan
Ataman
Ataman
Posty: 445
Rejestracja: czw lip 07, 2011 22:29
Lokalizacja: Lublin

Standardowy licznik w 1.8 RP

Post autor: ajvan » śr maja 02, 2012 22:06

sprawdz czy w kratce pod zderzakiem czy masz czujnik temperatury- jesli jest to bylo MFA fabrycznie i zapewne zegary padly, dlatego poprzedni wlasciciel je podmienil na tansze bez MFA. jesli byla instalacja to zeby ja zreaktywowac musisz kupic zegary na 1 kostke z MFA o indeksie 950 (liczba ta jest na dole na predkosciomierzu) zamontowac je i podlaczyc do nich gumowy wezyk ktory idzie z kolektora dolotowego do serwa (miejsce wpiecia jest przewidziane, nic nie trzeba ciac) oraz kostke z manetki i wspomniany czujnik temperatury



Awatar użytkownika
vayizmir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 21:32
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Standardowy licznik w 1.8 RP

Post autor: vayizmir » śr maja 02, 2012 23:50

Przypomniało mi się, jak wyjmowałem licznik przy montażu anteny do radia, że mam ten gumowy wężyk, który ot tak luzem sobie leżał. Jutro udam się na poszukiwania czujnika temperatury. W pełni zaspokoiłem swoją ciekawość :) Bardzo wam dziękuję koledzy za pomoc. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam


Some think the cockroach is a pest, but that's the insect I like best! I love the way they run in fright, when I turn on the kitchen light. And when I squish them on the ground, they make a pleasant crunching sound.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości