Cewka zapłonowa, jej zasilanie NIE jest zabezpieczone żadnym bezpiecznikiem; jest "na żywca" ze stacyjki. To dla bezpieczeństwa: kosztem ryzyka zwarcia unika się ryzyka wyłączenia się sinika np. przy wyprzedzaniu, gdy z innego powodu przepali się bezpiecznik.
Ponieważ to zasilanie idzie przez skrzynkę bezpieczników i tam też mogą być problemy - proponuję chwilowo, na próbę zasilić cewkę z plusa akumulatora.
Przekaźniki do uruchomienia samochodu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przekaźniki do uruchomienia samochodu
sprawdź czy dochodzi paliwo i najprostszy sposób to weź stary kabel zapłonowy, urwij końcówkę i odizoluj przy świecy, odłącz obojętnie jaką świece i tam wepnij ten kabel, przyłóż do silnika i niech ci ktoś zakręci i będziesz wiedział czy masz iskrę i jaki ma kolor. co do masy to musowo musi być !
Kto SmarujeTen Jedzie
AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"
Volkswagenwerk AktienGesellschaft
AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"
Volkswagenwerk AktienGesellschaft
Przekaźniki do uruchomienia samochodu
Panowie, chyba wsio działa!
Dzisiaj rano odzyskałem przekaźniki 17, 19, 21 i 72, wsadziłem je identycznie jak na jednej aukcji (już myślałem, że będę musiał kupować), ale sprawdzałem też po numerkach i gniazdkach. Podpiąłem tą masę silnika, ruszył od strzała. Zrobiłem rundkę naokoło parkingu, nawet raz (znowu, mea cupla) odpaliłem na biegu i stało się tak, jak powinno, czyli lekko szarpnął i silnik stanął (dobry mam ręczny ) Popodłączałem też porozpinane inne kable, m. in. jeden kierunkowskaz. Przy okazji zrobiłem przegląd bezpieczników i powymieniałem tak, jak bozia przykazała.
Na chwilę obecną wszystko hula jak powinno, jutro prawdopodobnie pojadę odebrać nowe reflektory i je założę, zaraz postaram się pokleić połamany grill i to będzie wszystko do czasu przerabiania świateł na przekaźniki (myślę, że w przyszłym tygodniu).
Wszystkim pomocnym bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam!
Dzisiaj rano odzyskałem przekaźniki 17, 19, 21 i 72, wsadziłem je identycznie jak na jednej aukcji (już myślałem, że będę musiał kupować), ale sprawdzałem też po numerkach i gniazdkach. Podpiąłem tą masę silnika, ruszył od strzała. Zrobiłem rundkę naokoło parkingu, nawet raz (znowu, mea cupla) odpaliłem na biegu i stało się tak, jak powinno, czyli lekko szarpnął i silnik stanął (dobry mam ręczny ) Popodłączałem też porozpinane inne kable, m. in. jeden kierunkowskaz. Przy okazji zrobiłem przegląd bezpieczników i powymieniałem tak, jak bozia przykazała.
Na chwilę obecną wszystko hula jak powinno, jutro prawdopodobnie pojadę odebrać nowe reflektory i je założę, zaraz postaram się pokleić połamany grill i to będzie wszystko do czasu przerabiania świateł na przekaźniki (myślę, że w przyszłym tygodniu).
Wszystkim pomocnym bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości