Witam.
Chciał wam bym opisać mój problem z wariującym licznikiem auto to Golf 3 1.8 AAM B+G. A więc problem wygląda tak po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcania na zapłon zaczyna mrugać przebieg i zegarek czasem w ogóle nie widać wartości na wyświetlaczach jeszcze zauważyłem ,że razem z tym mruga słabo kontrolka wody. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki wszystko okej ,wyczyściłem klemy ,główne masy na głowicy nadal nic. A tu filmik jak to wygląda " onclick="window.open(this.href);return false;
Restuje się przebieg dzienny i zegarek !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Restuje się przebieg dzienny i zegarek !
Podmień licznik na próbę
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Restuje się przebieg dzienny i zegarek !
No, pewnie licznik albo zasilanie licznika coś nie styka
MK3 ADZ->AGU
Restuje się przebieg dzienny i zegarek !
Myślę, że licznik w tym tygodniu podmienię. A co z tym zasilaniem jakieś sugestie ?
Restuje się przebieg dzienny i zegarek !
pomierz czy zasilanie dochodzi do licznika, sprawdź czy się wtyczka nie poluzowała, czy nie zaśniedziałe styki itp
MK3 ADZ->AGU
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Restuje się przebieg dzienny i zegarek !
wyjmij licznik i pomierz napięcia na pinach 3 i 11 ...oraz 3 i 13 - jak będą ok to możliwe że wina leży w liczniku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości