Witam, Posiadam Golfa III 1.8 ABS.
Pytanie odnośnie czujnika, Tydzień temu podczas jazdy temperatura mi skoczyła na max, ale silnik miał normalną temperaturę, od tamtej pory wskazówka od temperatury dochodzi mi tylko do 70C i tak stoi.
Wczoraj podpiołem się do komputera to miałem błąd "czujnik cieczy zwarcie do masy"
Gdy dzisiaj zdjołem wtyczke z czujnika to między dwoma pinami (pojedyńczy czujnik na cztery przewody) brązowymi z białym i chyba czarnym paskiem było zwarcie, oraz zwarcie jest po skosie między dwoma pinami czujnika.
Teraz moje pytanie, które zwarcie jest prawidłowe, to na przewodach czy na czujniku bo nie wiem czy kupowac nowy czujnik czy szukac po instalacji jakiegoś przetarcia, fajnie gdyby ktoś miał jakieś zdjęcie czy stronke jak tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1603401.html
Pozdrawiam.
Jak sprawdzic czujnik temperatury cieczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Jak sprawdzic czujnik temperatury cieczy
http://www.google.pl/search?hl=pl&as_q= ... as_rights=" onclick="window.open(this.href);return false;Jasomit pisze:Jak sprawdzic czujnik temperatury cieczy
Jak sprawdzic czujnik temperatury cieczy
szukaj,na 100% jest bo sam robiłem pomiary i zapodałem na forumJasomit pisze:, fajnie gdyby ktoś miał jakieś zdjęcie czy stronke jak tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1603401.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak sprawdzic czujnik temperatury cieczy
normy oporów sa na forum, między stykiem 1 i 3 czujnika mierzysz składową czujnika dla sterownika silnika, miedzy 2 a 4 dla wskazówki licznika, zwarć w czujniku pomiedzy nimi nie moze być. Potem włącz zapłon i mierz napięcia w wyjętej wtyczce, 5V między 1 i 3 oraz 12V miedzy 2 i 4. Tak zróżnicujesz czy czujnik czy kable do niego są zepsute.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości