Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Witam,
1)otóż pierwsze moje pytanie brzmi w jaki sposób/ i czy w ogóle jest możliwość coby podczas odpalonego silnika/podczas jazdy zamiast temperatury : http://dl.dropbox.com/u/11804238/DSC_0017.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; - była widoczna godzina? Jak tym sterować żeby zobaczyć godzinę a jak żeby temp? Wcześniej miałem widoczną godzinę, ale teraz JAKIMŚ magicznym sposobem jest temp.
2) Do czego służą przyciski na dzwigniach kierunków i wycieraczek RESET oraz SET? http://dl.dropbox.com/u/11804238/DSC_0021.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; - naciskałem to i nie widziałem jakiejś zmiany w czymkolwiek- ale może źle patrzyłem?
1)otóż pierwsze moje pytanie brzmi w jaki sposób/ i czy w ogóle jest możliwość coby podczas odpalonego silnika/podczas jazdy zamiast temperatury : http://dl.dropbox.com/u/11804238/DSC_0017.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; - była widoczna godzina? Jak tym sterować żeby zobaczyć godzinę a jak żeby temp? Wcześniej miałem widoczną godzinę, ale teraz JAKIMŚ magicznym sposobem jest temp.
2) Do czego służą przyciski na dzwigniach kierunków i wycieraczek RESET oraz SET? http://dl.dropbox.com/u/11804238/DSC_0021.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; - naciskałem to i nie widziałem jakiejś zmiany w czymkolwiek- ale może źle patrzyłem?
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
No co Ty? Haha, czyli np SET należy przytrzymać, czy pojedynczo naciskać? Tam gdzie kierunki to zegar a tam gdzie wycieraczki to co? Jak zejdę do auta to przyjrzę się mocno, ale jak mówię naciskałem to dość bezwiednie. Myślałem, że to katapulta.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Sorry teraz doczytałem dokładniej...
tam gdzie kierunki to sterowanie tempomatu...
tam gdzie wycieraczki to sterowanie MFA (przycisku na boku - góra-dół - przełączanie funkcji...z dołu reset do kasowania kiedy się przytrzyma i do przełączania pomiędzy MFA1 i MFA2 kiedy się krótko przydusi)leachim pisze:Tam gdzie kierunki to zegar a tam gdzie wycieraczki to co?
tam gdzie kierunki to sterowanie tempomatu...
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Licznik będzie Ci się zmieniał na temp po osiągnięciu pewnych poziomów temp. Jest to np 4 stopnie, wówczas pojawia się też gong. Poza tym chyba 1,5 , 0, -1,5, -4 - przynajmniej u mnie w polo.
Jak Ci przełączy to tak jak pisze Qto.
Niestety ten mały wyświetlacz mieści tylko jedną daną. Ale zawsze można założyć FIS lub 1/2 FIS. Ale o tym pod szukajką.
Jak Ci przełączy to tak jak pisze Qto.
Niestety ten mały wyświetlacz mieści tylko jedną daną. Ale zawsze można założyć FIS lub 1/2 FIS. Ale o tym pod szukajką.
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Super dzięki za odzew
1)Próbowałem jak to wygląda i faktycznie zmienia się przyciskami góra,dół (tam gdzie spryskiwacz)- jednak nie ogarniam przycisku RESET - zmienia na MFA1 MFA2 , ale co to daje i do czego służy?
2)SET oraz RESET przy dźwigni kierunków niestety nie rozumiem - TEMPOMAT? Z tego co zerknąłem w necie to jakaś dość zaawansowana funkcja utrzymywania stałej prędkości auta czy coś? Nie jestem jednak świadom co to znaczyć może w PRAKTYCE oraz jak to aktywować i dezaktywować.
3)Zastanawiam się również co tak naprawdę pokazuje mi w każdej z opcji ten MFA w kolejności wyświetlania: http://w343.wrzuta.pl/film/9ifJts0Vdut/zegar" onclick="window.open(this.href);return false; (mój filmik).
1- zegar
2- temperatura powietrza
3- .... ? itd.
Przeczytałem o MFA na wikipedii tam jednak podane są te dane, które są pokazywane nie w kolejości i ni e wiem czy to to samo.
1)Próbowałem jak to wygląda i faktycznie zmienia się przyciskami góra,dół (tam gdzie spryskiwacz)- jednak nie ogarniam przycisku RESET - zmienia na MFA1 MFA2 , ale co to daje i do czego służy?
2)SET oraz RESET przy dźwigni kierunków niestety nie rozumiem - TEMPOMAT? Z tego co zerknąłem w necie to jakaś dość zaawansowana funkcja utrzymywania stałej prędkości auta czy coś? Nie jestem jednak świadom co to znaczyć może w PRAKTYCE oraz jak to aktywować i dezaktywować.
3)Zastanawiam się również co tak naprawdę pokazuje mi w każdej z opcji ten MFA w kolejności wyświetlania: http://w343.wrzuta.pl/film/9ifJts0Vdut/zegar" onclick="window.open(this.href);return false; (mój filmik).
1- zegar
2- temperatura powietrza
3- .... ? itd.
Przeczytałem o MFA na wikipedii tam jednak podane są te dane, które są pokazywane nie w kolejości i ni e wiem czy to to samo.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
1), 2) - proponuję poczytać instrukcję obsługi auta...na necie jest tego pełno. MFA 1 i MFA 2 było opisywany na forum wiele razy - sam kilka razy pisałem
3)
- zegar
- temperatura zewnętrzna
- spalanie chwilowe
- spalanie średnie
- przejechany dystans
- średnia prędkość
- czas jazdy
3)
- zegar
- temperatura zewnętrzna
- spalanie chwilowe
- spalanie średnie
- przejechany dystans
- średnia prędkość
- czas jazdy
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Dwie pamięci:leachim pisze:1)Próbowałem jak to wygląda i faktycznie zmienia się przyciskami góra,dół (tam gdzie spryskiwacz)- jednak nie ogarniam przycisku RESET - zmienia na MFA1 MFA2 , ale co to daje i do czego służy?
1 Pamięć na podróż. Jeśli ja przerwiesz powyżej 30 minut czy 1 h to zlicza od nowa
2 pamięć całościowa
Jak przytrzymasz reset na jednej z nich to ją skasujesz
Podczas jazdy włączasz przełącznikiem na manetce na ON, przy wybranej prędkości naciskach SET i możesz zdjąć nogę z gazy, zabawa pedałami rozłączy utrzymanie prędkości, ale ponowne naciśnięcie SET i auto będzie chciało wrócić do wybranej prędkości. Góra-dół zmniejsz lub zwiększasz wybraną prędkość. Trzymając górę przyśpieszasz jakbyś naciskał gaz, dół zwalniasz jakbyś puścił.leachim pisze:2)SET oraz RESET przy dźwigni kierunków niestety nie rozumiem - TEMPOMAT? Z tego co zerknąłem w necie to jakaś dość zaawansowana funkcja utrzymywania stałej prędkości auta czy coś? Nie jestem jednak świadom co to znaczyć może w PRAKTYCE oraz jak to aktywować i dezaktywować.
Temp, godzina, czas podróży, spalanie średnie, chwilowe, średnia prędkość - nie w kolejności bo jej nie pamietam.
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
To spalanie chwilowe mi pokazuje 41.1? :O Dlaczego tak?
jhosef dzięki bardzo za wyjaśnienie tempomatu , obaczaję to , ale aż nie chce mi się wierzyć , że coś takiego mam!
jhosef dzięki bardzo za wyjaśnienie tempomatu , obaczaję to , ale aż nie chce mi się wierzyć , że coś takiego mam!
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
jak będziesz jechał to będzie się zmieniało...na postoju niestety nie pokazuje aktualnego spalania w litrach na godzinę - dopiero w nowszych licznikach (immo3) był taki bajerleachim pisze:To spalanie chwilowe mi pokazuje 41.1? :O Dlaczego tak?
po 2h się resetuje samojhosef pisze:1 Pamięć na podróż. Jeśli ja przerwiesz powyżej 30 minut czy 1 h to zlicza od nowa
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Świetny bajer ten tempomat. SET ustawia prędkość i ja utrzymuje a ten drugi button "dodaje gazu "
Czy częste używanie tempomatu- lub przez długi odcinek na trasie np może jakoś negatywnie wpływać na niego albo na silnik?
Czy częste używanie tempomatu- lub przez długi odcinek na trasie np może jakoś negatywnie wpływać na niego albo na silnik?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
tempomat to nie jest jakaś wymyślna machina...manetka przy kierownicy, parę kabelków - resztę robi sterownik. Co się może zepsuć...np przycisk w manetce... ale myślenie "nie używam bo się zepsuje" jest trochę bez sensuleachim pisze:Czy częste używanie tempomatu- lub przez długi odcinek na trasie np może jakoś negatywnie wpływać na niego
...
może mieć wpływ na spalanie...leachim pisze:albo na silnik
...tego używa się raczej na dłuższych trasach, dla wygody...a nie żeby co 2min pstrykać manetką i się denerwować że za chwilę trzeba zwalniać albo wyprzedzać.
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
A jeszcze jedno w tej kwestii. Czy jeśli nie używam/ podczas danej trasy nie chcę użyć tempomatu to na dźwigni przesuwak ON->OFF dać na OFF czy jak będzie ciągle na ON to też nic się nie stanie?
Kilka laickich pytań nt GolfaIV
Nic się nie stanie
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości