Blad Air BaG

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: sklejku » śr kwie 04, 2012 19:56

Witam podpiolem dzis kabelek zeby sprawdzic ile bledow nalapal moj golfgik po wlaczeniu testu poduszek swieci mi caly czas na desce teraz kontrolka i pisze po zaplonie air bag faul nie wiem co mam z tym zrobic jak dam pokaz bledy pokazuje w zakladce----> 532 napiecie zasilania sygnal za maly blad sporadyczny macie jakis pomysl? Dodam ze poduszki sa sprawne wszystkie


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: agrala » śr kwie 04, 2012 21:02

Blad sporadyczny - usun i powinno byc po problemie.
Jezeli po ponownym wlaczeniu zaplonu znow bedzie ten blad to sprawdz mase i +12V po stacyjce ktore dochodzi na sensor poduszek.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: sklejku » śr kwie 04, 2012 21:16

na przekaznik 53 mam pod plus po stacyjce swiatla do jazdy dziennej podlaczone moze byc to wina tego bledu??


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: agrala » śr kwie 04, 2012 21:24

Blad jest sporadyczny co oznacza ze wytapil raz i juz go nie ma.
Blad zostal spowodowany jakims spadkiem napiecia w aucie - np slaby akumulator i proba odpalania auta na nim, zasniedziala wtyczka sensora lub cos podobnego. Napiecie w aucie lub na przewodzie zasilajacym sterownik spaadlo ponizej jakiejs wartosci i sterownik zapisal blad.
Po usunieciu bledu powinno byc ok, jezeli nie to wtedy bedizesz sie przejmowal.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: sklejku » śr kwie 04, 2012 22:26

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A
Component and/or Version: 0F AIRBAG VW5 01 0004
Software Coding: 12358
Work Shop Code: WSC 00046
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
49-10 - No Communications - Intermittent


Bledu nie da sie usunac problem wlasnie w tym ze z kazda proba usuniecia bledu powraca z powrotem, siwieci poduszka i wyswietla Air bag Faul kiedy przekrecam kluczyk sygnal dzwiekowy napis i niegasnaca kontrolka :/


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
psilos1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1152
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25

Blad Air BaG

Post autor: psilos1 » czw kwie 05, 2012 00:11




Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: sklejku » czw kwie 05, 2012 09:30

Nie! no ja nie wytrzymam z tym autem -,-" ile to kosztuje :/


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Blad Air BaG

Post autor: Pablo Corrado » czw kwie 05, 2012 09:39

To nic nie kosztuje. Trzeba tylko trochę poczytać przed zabawą kabelkami. Temat wałkowany tysiąc razy i co parę tygodni powraca w stylu.... pomóżcieeee... :banghead:


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: sklejku » czw kwie 05, 2012 09:51

Pablo Corrado pisze:Temat wałkowany tysiąc razy i co parę tygodni powraca
To Fakt sorka byl temat poczytam o tym ale jesli bede chcial wymienic sterownik na 1C0 909 605 A to wystarczy podmiana i skasowanie bledu czy to juz zaawansowana szkola jazdy??


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: agrala » czw kwie 05, 2012 11:07

Przeciez ten blad 65535 mogl tam byc wczesniej. Wystarczyl spadek napiecia zeby uszkodzic sterownik.
Najwidoczniej masz jakis problem z wtyczka skoro masz tez problem z komunikacja po CANie.
Przeczysc zlacze i zobacz czy wtedy bledy sie skasuja. Zobacz w blokach jakie sterownik widzi napiecie.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: sklejku » czw kwie 05, 2012 11:19

Przed przystapieniem do wyciagniecia sterownika nalezy odlaczyc akumulator?


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: agrala » czw kwie 05, 2012 12:01

Nie bo sterownik jest zasilany tylko po stacyjce wiec wystarczy wylaczyc zaplon. Zawsze bezpieczniej jak go odlaczysz.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Blad Air BaG

Post autor: sklejku » czw kwie 05, 2012 16:18

Dzieki za pomoc u mnie w miescie 50zl za naprawe pojade po swietach Pozdrawiam.

znalazlem jeszcze cos takiego na forum ktos to przetestowal?

1. Uruchamiamy Vag eepromer programmer
2. Podpinamy kabel i przekręcamy stacyjke
3. Naciskamy AIRBAG / Read EEprom
3a. Teraz powinien nam zczytać eeprom z naszego sterownika. Jeśli wyskoczy błąd wyłączamy zapłon i przekręcamy kluczyk od nowa. Do skutku aż sczyta eeprom na dysk komputera.
3b. Kiedy sczyta eeprom naciskamy guzik "Clear Crashdata & DTC"
3c. Kiedy to zrobimy możemy zapisać sobie nasz naprawiony wsad do sterownika na dysk komputera.
4. Żeby zapisać do pamięci sterownika naciskamy Airbag / Write EEprom.
4a. Może znowu wyskoczyć błąd przy łączeniu więc powtarzamy czynności ze stacyjką.
5. Po wgraniu kontrolka poduszek nam zgaśnie i po kłopocie
Wszystko działa i brak błędów

Sposob wyzej wymieniony nie dziala ;)

a co myslicie o takim interfejsie --- http://allegro.pl/kb11-interfejs-vag-ai ... 33576.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości