Blad Air BaG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Blad Air BaG
Witam podpiolem dzis kabelek zeby sprawdzic ile bledow nalapal moj golfgik po wlaczeniu testu poduszek swieci mi caly czas na desce teraz kontrolka i pisze po zaplonie air bag faul nie wiem co mam z tym zrobic jak dam pokaz bledy pokazuje w zakladce----> 532 napiecie zasilania sygnal za maly blad sporadyczny macie jakis pomysl? Dodam ze poduszki sa sprawne wszystkie
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Blad Air BaG
Blad sporadyczny - usun i powinno byc po problemie.
Jezeli po ponownym wlaczeniu zaplonu znow bedzie ten blad to sprawdz mase i +12V po stacyjce ktore dochodzi na sensor poduszek.
Jezeli po ponownym wlaczeniu zaplonu znow bedzie ten blad to sprawdz mase i +12V po stacyjce ktore dochodzi na sensor poduszek.
Blad Air BaG
na przekaznik 53 mam pod plus po stacyjce swiatla do jazdy dziennej podlaczone moze byc to wina tego bledu??
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Blad Air BaG
Blad jest sporadyczny co oznacza ze wytapil raz i juz go nie ma.
Blad zostal spowodowany jakims spadkiem napiecia w aucie - np slaby akumulator i proba odpalania auta na nim, zasniedziala wtyczka sensora lub cos podobnego. Napiecie w aucie lub na przewodzie zasilajacym sterownik spaadlo ponizej jakiejs wartosci i sterownik zapisal blad.
Po usunieciu bledu powinno byc ok, jezeli nie to wtedy bedizesz sie przejmowal.
Blad zostal spowodowany jakims spadkiem napiecia w aucie - np slaby akumulator i proba odpalania auta na nim, zasniedziala wtyczka sensora lub cos podobnego. Napiecie w aucie lub na przewodzie zasilajacym sterownik spaadlo ponizej jakiejs wartosci i sterownik zapisal blad.
Po usunieciu bledu powinno byc ok, jezeli nie to wtedy bedizesz sie przejmowal.
Blad Air BaG
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A
Component and/or Version: 0F AIRBAG VW5 01 0004
Software Coding: 12358
Work Shop Code: WSC 00046
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
49-10 - No Communications - Intermittent
Bledu nie da sie usunac problem wlasnie w tym ze z kazda proba usuniecia bledu powraca z powrotem, siwieci poduszka i wyswietla Air bag Faul kiedy przekrecam kluczyk sygnal dzwiekowy napis i niegasnaca kontrolka :/
Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A
Component and/or Version: 0F AIRBAG VW5 01 0004
Software Coding: 12358
Work Shop Code: WSC 00046
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
49-10 - No Communications - Intermittent
Bledu nie da sie usunac problem wlasnie w tym ze z kazda proba usuniecia bledu powraca z powrotem, siwieci poduszka i wyswietla Air bag Faul kiedy przekrecam kluczyk sygnal dzwiekowy napis i niegasnaca kontrolka :/
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Blad Air BaG
Nie! no ja nie wytrzymam z tym autem -,-" ile to kosztuje :/
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Blad Air BaG
To nic nie kosztuje. Trzeba tylko trochę poczytać przed zabawą kabelkami. Temat wałkowany tysiąc razy i co parę tygodni powraca w stylu.... pomóżcieeee...
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Blad Air BaG
To Fakt sorka byl temat poczytam o tym ale jesli bede chcial wymienic sterownik na 1C0 909 605 A to wystarczy podmiana i skasowanie bledu czy to juz zaawansowana szkola jazdy??Pablo Corrado pisze:Temat wałkowany tysiąc razy i co parę tygodni powraca
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Blad Air BaG
Przeciez ten blad 65535 mogl tam byc wczesniej. Wystarczyl spadek napiecia zeby uszkodzic sterownik.
Najwidoczniej masz jakis problem z wtyczka skoro masz tez problem z komunikacja po CANie.
Przeczysc zlacze i zobacz czy wtedy bledy sie skasuja. Zobacz w blokach jakie sterownik widzi napiecie.
Najwidoczniej masz jakis problem z wtyczka skoro masz tez problem z komunikacja po CANie.
Przeczysc zlacze i zobacz czy wtedy bledy sie skasuja. Zobacz w blokach jakie sterownik widzi napiecie.
Blad Air BaG
Przed przystapieniem do wyciagniecia sterownika nalezy odlaczyc akumulator?
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Blad Air BaG
Nie bo sterownik jest zasilany tylko po stacyjce wiec wystarczy wylaczyc zaplon. Zawsze bezpieczniej jak go odlaczysz.
Blad Air BaG
Dzieki za pomoc u mnie w miescie 50zl za naprawe pojade po swietach Pozdrawiam.
znalazlem jeszcze cos takiego na forum ktos to przetestowal?
1. Uruchamiamy Vag eepromer programmer
2. Podpinamy kabel i przekręcamy stacyjke
3. Naciskamy AIRBAG / Read EEprom
3a. Teraz powinien nam zczytać eeprom z naszego sterownika. Jeśli wyskoczy błąd wyłączamy zapłon i przekręcamy kluczyk od nowa. Do skutku aż sczyta eeprom na dysk komputera.
3b. Kiedy sczyta eeprom naciskamy guzik "Clear Crashdata & DTC"
3c. Kiedy to zrobimy możemy zapisać sobie nasz naprawiony wsad do sterownika na dysk komputera.
4. Żeby zapisać do pamięci sterownika naciskamy Airbag / Write EEprom.
4a. Może znowu wyskoczyć błąd przy łączeniu więc powtarzamy czynności ze stacyjką.
5. Po wgraniu kontrolka poduszek nam zgaśnie i po kłopocie
Wszystko działa i brak błędów
Sposob wyzej wymieniony nie dziala
a co myslicie o takim interfejsie --- http://allegro.pl/kb11-interfejs-vag-ai ... 33576.html" onclick="window.open(this.href);return false;
znalazlem jeszcze cos takiego na forum ktos to przetestowal?
1. Uruchamiamy Vag eepromer programmer
2. Podpinamy kabel i przekręcamy stacyjke
3. Naciskamy AIRBAG / Read EEprom
3a. Teraz powinien nam zczytać eeprom z naszego sterownika. Jeśli wyskoczy błąd wyłączamy zapłon i przekręcamy kluczyk od nowa. Do skutku aż sczyta eeprom na dysk komputera.
3b. Kiedy sczyta eeprom naciskamy guzik "Clear Crashdata & DTC"
3c. Kiedy to zrobimy możemy zapisać sobie nasz naprawiony wsad do sterownika na dysk komputera.
4. Żeby zapisać do pamięci sterownika naciskamy Airbag / Write EEprom.
4a. Może znowu wyskoczyć błąd przy łączeniu więc powtarzamy czynności ze stacyjką.
5. Po wgraniu kontrolka poduszek nam zgaśnie i po kłopocie
Wszystko działa i brak błędów
Sposob wyzej wymieniony nie dziala
a co myslicie o takim interfejsie --- http://allegro.pl/kb11-interfejs-vag-ai ... 33576.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości