Swap wtrysk rp do pn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Swap wtrysk rp do pn
Jak w temacie. Mam kilka pytań odnośnie tego:
1. To jest przewód do podpięcia jeża w kolektorze?
http://imageshack.us/photo/my-images/407/81000994.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Przewód powyżej idzie do:
http://imageshack.us/photo/my-images/252/37273529f.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
i tu sie wpina przekaźnik od jeża nr 80?
3. http://imageshack.us/photo/my-images/718/39863419.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/209/79404056.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
żółta wtyczka to do kodów błyskowych? niegdzie sie nie podłącza?
ta duża biała wtyczka co idą do niej zielony i czerwony idzie do cewki?
ten czarny po prawej z wtyczką to też do cewki?
a ten co trzymam w palcach to może jakaś masa? On jest grubszy od tego poprzedniego czarnego.
4. http://imageshack.us/photo/my-images/16/39182725.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
do czego ta wtyczka? Wygląda tak samo jak wtyczka taka brązowa od wtrysku.
Teraz pytanie do czego to wszystko:
5.http://imageshack.us/photo/my-images/687/75197365.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
to może do czujnika oleju przy filtrze oleju? A ten niebieski kabelek do czego?
6.http://imageshack.us/photo/my-images/210/12646346.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
7.http://imageshack.us/photo/my-images/831/50224938.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
to tez do czujnika oleju tyle że w bloku silnika? Ten drugi kabelek od czego?
8.http://imageshack.us/photo/my-images/513/76423156.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
9.http://imageshack.us/photo/my-images/823/18338760.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
10.http://imageshack.us/photo/my-images/812/12063046.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
11.http://imageshack.us/photo/my-images/818/89930976.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
1. To jest przewód do podpięcia jeża w kolektorze?
http://imageshack.us/photo/my-images/407/81000994.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Przewód powyżej idzie do:
http://imageshack.us/photo/my-images/252/37273529f.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
i tu sie wpina przekaźnik od jeża nr 80?
3. http://imageshack.us/photo/my-images/718/39863419.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/209/79404056.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
żółta wtyczka to do kodów błyskowych? niegdzie sie nie podłącza?
ta duża biała wtyczka co idą do niej zielony i czerwony idzie do cewki?
ten czarny po prawej z wtyczką to też do cewki?
a ten co trzymam w palcach to może jakaś masa? On jest grubszy od tego poprzedniego czarnego.
4. http://imageshack.us/photo/my-images/16/39182725.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
do czego ta wtyczka? Wygląda tak samo jak wtyczka taka brązowa od wtrysku.
Teraz pytanie do czego to wszystko:
5.http://imageshack.us/photo/my-images/687/75197365.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
to może do czujnika oleju przy filtrze oleju? A ten niebieski kabelek do czego?
6.http://imageshack.us/photo/my-images/210/12646346.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
7.http://imageshack.us/photo/my-images/831/50224938.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
to tez do czujnika oleju tyle że w bloku silnika? Ten drugi kabelek od czego?
8.http://imageshack.us/photo/my-images/513/76423156.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
9.http://imageshack.us/photo/my-images/823/18338760.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
10.http://imageshack.us/photo/my-images/812/12063046.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
11.http://imageshack.us/photo/my-images/818/89930976.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Swap wtrysk rp do pn
1. tak
2. nie wiem
3. biała kość do cewki. czarny kabel z przeźroczystą osłonką to cewki.
4. od jakiegoś podzespołu od wtrysku.
5. zółty czujnik oleju w stópce filtra, niebieski może być od MFA
6. czujnik temp. zewnętrznej MFA
7.niebieski czujnik oleju w głowicy od lewej strony
8. nie wiem
9. nie wiem
10. kostka od klawisza regulacji świateł mijania
11. nie wiem.
2. nie wiem
3. biała kość do cewki. czarny kabel z przeźroczystą osłonką to cewki.
4. od jakiegoś podzespołu od wtrysku.
5. zółty czujnik oleju w stópce filtra, niebieski może być od MFA
6. czujnik temp. zewnętrznej MFA
7.niebieski czujnik oleju w głowicy od lewej strony
8. nie wiem
9. nie wiem
10. kostka od klawisza regulacji świateł mijania
11. nie wiem.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Swap wtrysk rp do pn
to jeszcze zostało:
2.
3. żółta wtyczka
4. czyżbym we wtrysku przeoczył jakieś wejście?
5. niebieski MFA? Tzn.?
7. ten kabelek, wychodzi stąd co i ta wtyczka od czujnika oleju
8.
9.
11.
12. http://imageshack.us/photo/my-images/53 ... 80770.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
co pisze: do elektrozaworu odprowadzania par paliwa
to u mnie elektrozawór, taka szara wtyczka jest z wężyka która wychodzi z kolektora i jest jeden tak jakby odciety wężyk który idzie do tego filtra węglowego? ale nie ma tam żadnego zaworka, jak to powinno być?
2.
3. żółta wtyczka
4. czyżbym we wtrysku przeoczył jakieś wejście?
5. niebieski MFA? Tzn.?
7. ten kabelek, wychodzi stąd co i ta wtyczka od czujnika oleju
8.
9.
11.
12. http://imageshack.us/photo/my-images/53 ... 80770.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
co pisze: do elektrozaworu odprowadzania par paliwa
to u mnie elektrozawór, taka szara wtyczka jest z wężyka która wychodzi z kolektora i jest jeden tak jakby odciety wężyk który idzie do tego filtra węglowego? ale nie ma tam żadnego zaworka, jak to powinno być?
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Swap wtrysk rp do pn
W błotniku pasażera jest filtr oparów paliwa. Gdy auto stoi to opary wylatuja przez filtr a jak auto jest odpalone to filtr jest zamykany i opary lecą do przepustnicy i są spalane.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap wtrysk rp do pn
2 kostka od przekaźnika podgrzewania kolektora jeż
11 kostka do zaworku przy wtrysku gdzie montujesz wężyk podciśnienia aparatu zapłonowego
9 kostka do zaworku na wężu idącym do zbiorniczka pochłaniacza par paliwa
8 prześwietli ta kostkę miernikiem dokąd idą przewody
11 kostka do zaworku przy wtrysku gdzie montujesz wężyk podciśnienia aparatu zapłonowego
9 kostka do zaworku na wężu idącym do zbiorniczka pochłaniacza par paliwa
8 prześwietli ta kostkę miernikiem dokąd idą przewody
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Swap wtrysk rp do pn
odnośnie 8:
wygląda jakby wtyczka była dorabiana i jakieś inne kable predłużające są
wskazuje, że jest od czerwonego czujnika na króćcu wody, bo idzie do G2/03
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 04387.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
a druga końcówka do tej kostki po lewej
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 04386.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
do tego brązowego kabelka
ale jak wziąłem przekaźnik od podgrzewania jeża nr80, ten po prawo ten brązowy kabelek idzie do nikąd? jakiś inny przekaźnik powinien być?
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 04388.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit:
zamiast przekaźnika nr 80 to powinien być nr 1 ?
EDIT 2:
kupiłem przekaźnik nr 1 i pasuje
całe 5zł na szrocie, a miałem na allegro kupić
5. niebieski jest do temperatury oleju, znalazłem już
wygląda jakby wtyczka była dorabiana i jakieś inne kable predłużające są
wskazuje, że jest od czerwonego czujnika na króćcu wody, bo idzie do G2/03
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 04387.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
a druga końcówka do tej kostki po lewej
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 04386.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
do tego brązowego kabelka
ale jak wziąłem przekaźnik od podgrzewania jeża nr80, ten po prawo ten brązowy kabelek idzie do nikąd? jakiś inny przekaźnik powinien być?
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 04388.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit:
zamiast przekaźnika nr 80 to powinien być nr 1 ?
EDIT 2:
kupiłem przekaźnik nr 1 i pasuje
całe 5zł na szrocie, a miałem na allegro kupić
5. niebieski jest do temperatury oleju, znalazłem już
Swap wtrysk rp do pn
5 . Żółto-czarny od MFA , temp Oleju, Niebieski od ciśnienie Oleju
Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Swap wtrysk rp do pn
odnośnie punktu 3 mógłby ktoś jeszcze opisać dokładnie?
chodzi o żółtą wtyczke i ten czarny grubszy kabelek
chodzi o żółtą wtyczke i ten czarny grubszy kabelek
Swap wtrysk rp do pn
żółty złącze diagnostyczne , w tej białej kości czarno-czerwony od obrotomierza,
Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Swap wtrysk rp do pn
to tego złącza nigdzie się nie podpina?
pytanie kolejne
13. http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 05409.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 05410.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
ta kostka idzie do pinów z ecu zaznaczonych na drugim zdjęciu, może to jest do niebieskiego czujnika do ssania?
14. a jeszcze brakuje mi kostki do temperatury płynu chłodniczego na deskę, nie mam wogóle tej kostki
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wskazał by ktoś którędy wychodzi?
może to G2/03
pytanie kolejne
13. http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 05409.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 05410.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
ta kostka idzie do pinów z ecu zaznaczonych na drugim zdjęciu, może to jest do niebieskiego czujnika do ssania?
14. a jeszcze brakuje mi kostki do temperatury płynu chłodniczego na deskę, nie mam wogóle tej kostki
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wskazał by ktoś którędy wychodzi?
może to G2/03
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Swap wtrysk rp do pn
odpowie któś?
pytanie 15. Przy kablach przy cewce idą dwa czarne grubsze kabelki, jeden idzie do modułu zapłonowego, a drugi do ecu,
czy ten co idzie do ecu to może podłącza się pod - akumulatora, a ten od modułu do sondy?
pytanie 15. Przy kablach przy cewce idą dwa czarne grubsze kabelki, jeden idzie do modułu zapłonowego, a drugi do ecu,
czy ten co idzie do ecu to może podłącza się pod - akumulatora, a ten od modułu do sondy?
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Swap wtrysk rp do pn
zaznaczony pin prawy to siłownik pneumatyczny czyli ta gruszka. wypinając kostkę i patrząc w nią, kierujemy 2 rowki w górę a 3 rowki w dół i mamy końcowy pin po prawej.
zatem lewy pin który zaznaczyłeś to pin potencjometru. Jest to pin środkowy
Pytanie odnośnie cewki. Pin z białej dwupinowej kości chyba jest to zielony idzie do modułu zapłonowego. Gdy wyjmiemy kość i spojżymy w nią, mamy dwa rowki do góry i trzy na dole jest to pin pierwszy z lewej.
Następne kable w cewce, podłączone te z przodu to środkowy pin modułu zapłonowego oraz sterownika ECU w pin 13. czyli szersza strona kości w górę i końcowy górny pin po prawej.
zatem lewy pin który zaznaczyłeś to pin potencjometru. Jest to pin środkowy
Pytanie odnośnie cewki. Pin z białej dwupinowej kości chyba jest to zielony idzie do modułu zapłonowego. Gdy wyjmiemy kość i spojżymy w nią, mamy dwa rowki do góry i trzy na dole jest to pin pierwszy z lewej.
Następne kable w cewce, podłączone te z przodu to środkowy pin modułu zapłonowego oraz sterownika ECU w pin 13. czyli szersza strona kości w górę i końcowy górny pin po prawej.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości