Swap wtrysk rp do pn

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: jarek43_16 » wt kwie 03, 2012 12:18

Jak w temacie. Mam kilka pytań odnośnie tego:
1. To jest przewód do podpięcia jeża w kolektorze?
http://imageshack.us/photo/my-images/407/81000994.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Przewód powyżej idzie do:
http://imageshack.us/photo/my-images/252/37273529f.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
i tu sie wpina przekaźnik od jeża nr 80?
3. http://imageshack.us/photo/my-images/718/39863419.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/209/79404056.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
żółta wtyczka to do kodów błyskowych? niegdzie sie nie podłącza?
ta duża biała wtyczka co idą do niej zielony i czerwony idzie do cewki?
ten czarny po prawej z wtyczką to też do cewki?
a ten co trzymam w palcach to może jakaś masa? On jest grubszy od tego poprzedniego czarnego.
4. http://imageshack.us/photo/my-images/16/39182725.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
do czego ta wtyczka? Wygląda tak samo jak wtyczka taka brązowa od wtrysku.

Teraz pytanie do czego to wszystko:

5.http://imageshack.us/photo/my-images/687/75197365.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
to może do czujnika oleju przy filtrze oleju? A ten niebieski kabelek do czego?

6.http://imageshack.us/photo/my-images/210/12646346.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

7.http://imageshack.us/photo/my-images/831/50224938.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
to tez do czujnika oleju tyle że w bloku silnika? Ten drugi kabelek od czego?

8.http://imageshack.us/photo/my-images/513/76423156.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

9.http://imageshack.us/photo/my-images/823/18338760.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

10.http://imageshack.us/photo/my-images/812/12063046.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

11.http://imageshack.us/photo/my-images/818/89930976.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: Johnatan » wt kwie 03, 2012 12:56

1. tak
2. nie wiem
3. biała kość do cewki. czarny kabel z przeźroczystą osłonką to cewki.
4. od jakiegoś podzespołu od wtrysku.
5. zółty czujnik oleju w stópce filtra, niebieski może być od MFA
6. czujnik temp. zewnętrznej MFA
7.niebieski czujnik oleju w głowicy od lewej strony
8. nie wiem
9. nie wiem
10. kostka od klawisza regulacji świateł mijania
11. nie wiem.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: jarek43_16 » wt kwie 03, 2012 13:13

to jeszcze zostało:
2.
3. żółta wtyczka
4. czyżbym we wtrysku przeoczył jakieś wejście?
5. niebieski MFA? Tzn.?
7. ten kabelek, wychodzi stąd co i ta wtyczka od czujnika oleju
8.
9.
11.


12. http://imageshack.us/photo/my-images/53 ... 80770.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
co pisze: do elektrozaworu odprowadzania par paliwa
to u mnie elektrozawór, taka szara wtyczka jest z wężyka która wychodzi z kolektora i jest jeden tak jakby odciety wężyk który idzie do tego filtra węglowego? ale nie ma tam żadnego zaworka, jak to powinno być?



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: Johnatan » wt kwie 03, 2012 22:53

W błotniku pasażera jest filtr oparów paliwa. Gdy auto stoi to opary wylatuja przez filtr a jak auto jest odpalone to filtr jest zamykany i opary lecą do przepustnicy i są spalane.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: jeryk10 » śr kwie 04, 2012 09:14

2 kostka od przekaźnika podgrzewania kolektora jeż
11 kostka do zaworku przy wtrysku gdzie montujesz wężyk podciśnienia aparatu zapłonowego
9 kostka do zaworku na wężu idącym do zbiorniczka pochłaniacza par paliwa
8 prześwietli ta kostkę miernikiem dokąd idą przewody


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: jarek43_16 » śr kwie 04, 2012 10:35

odnośnie 8:
wygląda jakby wtyczka była dorabiana i jakieś inne kable predłużające są
wskazuje, że jest od czerwonego czujnika na króćcu wody, bo idzie do G2/03
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 04387.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
a druga końcówka do tej kostki po lewej
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 04386.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
do tego brązowego kabelka
ale jak wziąłem przekaźnik od podgrzewania jeża nr80, ten po prawo ten brązowy kabelek idzie do nikąd? jakiś inny przekaźnik powinien być?


http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 04388.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;



Edit:
zamiast przekaźnika nr 80 to powinien być nr 1 ?




EDIT 2:
kupiłem przekaźnik nr 1 i pasuje
całe 5zł na szrocie, a miałem na allegro kupić :bigok:

5. niebieski jest do temperatury oleju, znalazłem już



Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: MatVWeusz » śr kwie 04, 2012 14:03

5 . Żółto-czarny od MFA , temp Oleju, Niebieski od ciśnienie Oleju


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: jarek43_16 » śr kwie 04, 2012 22:38

odnośnie punktu 3 mógłby ktoś jeszcze opisać dokładnie? :bajer:
chodzi o żółtą wtyczke i ten czarny grubszy kabelek



Awatar użytkownika
MatVWeusz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: śr lis 30, 2011 15:07
Lokalizacja: Okolice Sokołów Młp

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: MatVWeusz » śr kwie 04, 2012 23:36

żółty złącze diagnostyczne , w tej białej kości czarno-czerwony od obrotomierza,


Trzy Literki a znaczą tak wiele - GTI

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: jarek43_16 » czw kwie 05, 2012 11:39

to tego złącza nigdzie się nie podpina?

pytanie kolejne

13. http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 05409.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 05410.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

ta kostka idzie do pinów z ecu zaznaczonych na drugim zdjęciu, może to jest do niebieskiego czujnika do ssania?



14. a jeszcze brakuje mi kostki do temperatury płynu chłodniczego na deskę, nie mam wogóle tej kostki
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wskazał by ktoś którędy wychodzi?
może to G2/03



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: jarek43_16 » wt kwie 10, 2012 19:05

odpowie któś?

pytanie 15. Przy kablach przy cewce idą dwa czarne grubsze kabelki, jeden idzie do modułu zapłonowego, a drugi do ecu,
czy ten co idzie do ecu to może podłącza się pod - akumulatora, a ten od modułu do sondy?



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Swap wtrysk rp do pn

Post autor: Johnatan » wt kwie 10, 2012 21:55

zaznaczony pin prawy to siłownik pneumatyczny czyli ta gruszka. wypinając kostkę i patrząc w nią, kierujemy 2 rowki w górę a 3 rowki w dół i mamy końcowy pin po prawej.
zatem lewy pin który zaznaczyłeś to pin potencjometru. Jest to pin środkowy

Pytanie odnośnie cewki. Pin z białej dwupinowej kości chyba jest to zielony idzie do modułu zapłonowego. Gdy wyjmiemy kość i spojżymy w nią, mamy dwa rowki do góry i trzy na dole jest to pin pierwszy z lewej.
Następne kable w cewce, podłączone te z przodu to środkowy pin modułu zapłonowego oraz sterownika ECU w pin 13. czyli szersza strona kości w górę i końcowy górny pin po prawej.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości