problem z centralnym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z centralnym
witam mam problem niedawno kupiłem golfa 4 nie znam się na elektryce normalnie mi działa centralny z kluczyka a jak podłącze radio pod kostki to przestaje działać jak odłączę z powrotem normalnie działa co morze być ?
Re: problem z centralnym
Morze - część oceanu, mniej lub bardziej wyraźnie oddzielona od pozostałych jego części brzegami kontynentu, wyspami lub wzniesieniem dna. Ze względu na utrudnioną wymianę wód morza charakteryzują się indywidualnymi cechami. Zbiór tych cech nazywa się ustrojem hydrologicznym.guma79 pisze:witam mam problem niedawno kupiłem golfa 4 nie znam się na elektryce normalnie mi działa centralny z kluczyka a jak podłącze radio pod kostki to przestaje działać jak odłączę z powrotem normalnie działa co morze być ?
Po pierwsze jaki to centralny - oryginał, uniwersalny itd...
problem z centralnym
źle podłączone radio ,dokładnie styk "S"-kontakt.Tu Problem.guma79 pisze:podłącze radio pod kostki to przestaje działać jak odłączę z powrotem normalnie działa co morze być ?
A prościej ,centralny widzi to tak jak byś miał kluczyk stale włożony w stacyjce.
- Qto
- _
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problem z centralnym
Raczej nie ma z czym zamienić...w radyjku pod pinem 5 będzie sterowanie anteną...jeżeli jest nam potrzebne do np sterownia wzmacniacza i stosujemy przejściówkę pomiędzy ori wtyczkami a radiem...pin 5 w przejściówce będzie zajęty i pod niego możemy podłączyć wzmacniacz, ale kabla z oryginalnej wtyczki trzeba się pozbyć. Jeżeli "sterowanie anteną" nie jest potrzebne to po prostu odpinamy ten kabelek
...a zamieniamy zasilania (plus stały z plusem po stacyjce) bo w VW jest odwrotnie niż pozostałych markach - zmiany można dokonać w przejściówce dołączonej do radia, są do tego przystosowane.