Spotkał się ktoś z tym błędem..? Tylko wymiana pompy czy można coś zawalczyć..?267 Zawór wylotowy ABS prawy przód - N100
Błąd ABS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Błąd ABS
The quieter you become, the more you are able to hear...
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Błąd ABS
tylko jedno mnie martwi bo tych błędów z zaworami było 4, po skasowaniu i jeździe wypluwa tylko ten 1.. czy to aby nie problem z zasilaniem pompy..?
The quieter you become, the more you are able to hear...
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Błąd ABS
nie jeśli powiesz mi który to..
The quieter you become, the more you are able to hear...
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Błąd ABS
z tego co pamiętam: teves ate..?
to jest ta pompa
to jest ta pompa
The quieter you become, the more you are able to hear...
Błąd ABS
TEVES MK4
Masz osobny sterownik i blok zaworów ,więc ciężko powiedziec co moze byc uszkodzone,trzy mozliwości ster,kable ,cewki w bloku.Masz pinologię ,sprawdź i daj znać.
przy bloku zaworów
1,2,3,4,5,7,8,9 to cewki zaworów ,żeby sprawdzić mostkujesz 6,10 (drugi biegun cewek)prawdopodobnie te większe piny. i sprawdzasz oporność pomiędzy zmoskowanymi pinami,do poszczególnych pinów cewek.1,2,3 itd..
Żeby sprawdzić kabelkologię to
blok zaworów----sterownik
1-------36
2--------38
3--------54
4--------2
5--------20
6--------3
7--------21
8---------18
9---------59
10-------3
Masz osobny sterownik i blok zaworów ,więc ciężko powiedziec co moze byc uszkodzone,trzy mozliwości ster,kable ,cewki w bloku.Masz pinologię ,sprawdź i daj znać.
przy bloku zaworów
1,2,3,4,5,7,8,9 to cewki zaworów ,żeby sprawdzić mostkujesz 6,10 (drugi biegun cewek)prawdopodobnie te większe piny. i sprawdzasz oporność pomiędzy zmoskowanymi pinami,do poszczególnych pinów cewek.1,2,3 itd..
Żeby sprawdzić kabelkologię to
blok zaworów----sterownik
1-------36
2--------38
3--------54
4--------2
5--------20
6--------3
7--------21
8---------18
9---------59
10-------3
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Błąd ABS
zgadza się, będzie dość upierdliwe bo sterownik jest pod tylną kanapą..edzio pisze:Masz osobny sterownik i blok zaworów
a jaki to ma być opór..?edzio pisze:sprawdzasz oporność
a jeszcze pytanko o drugą wtyczkę, tam są 2 plusy i dwie masy..?
The quieter you become, the more you are able to hear...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości