Hej .
Golfik 3d , 1998r , 1.9 tdi , 90km .
Tematów przeszukalem i przeczytalem chyba z 20 tutaj i na elektrodzie ale zadnych pomocnych informacji . Zaczne od podania schematu i instrukcji http://www.bowi.com.pl/instrukcje/sterowanie.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; .
Sciagnalem tapicerke drzwi i doszedlem do wiazki kabli idącej do siłownika . Kabelków we wtyczce jest 8 - jak bedzie potrzeba to podam zdjecie . Pytanie - pod jakie kolory sie podpiąć jakimi kablami i którym schematem sie kierowac ? Ktos mial do czynienia ?
Najbardziej zależy mi na informacji jaki kolor kabli od siłownika odpowiada jakiej funkcji i pod który jakim kablem ze sterownika sie podpiąć . Dzieki !
Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.
kostex9, jak rozumiem masz oryginalny centralny a chcesz się dopiąć do niego żeby było sterowanie pilotem i alarm?
rozpisuję wtyczkę zamka - 8 pin
1 - sygnał dla silnika
2 - sygnał dla silnika
3 - SAFE
4 - zu
5 - sygnał o zamknieciu
6 - auf
7 - masa
8 - mikrostyk - sygnał o otwartych drzwiach.
rozpisuję wtyczkę zamka - 8 pin
1 - sygnał dla silnika
2 - sygnał dla silnika
3 - SAFE
4 - zu
5 - sygnał o zamknieciu
6 - auf
7 - masa
8 - mikrostyk - sygnał o otwartych drzwiach.
Ostatnio zmieniony wt mar 20, 2012 21:14 przez grg474, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.
centralny mam z kluczyka a niefabryczny alarm wywaliłem wyposazenie to tempomat , hak , szyby na korbke , klimatyzacja wiec nie wiem czy mam modul komfortu cokolwiek to oznacza .
Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.
teraz tłumaczę z polskiego na nasze
auf i zu to sygnały masą jak kluczykiem otwierasz i zamykasz drzwi - wtedy masa takim pinem idzie do komfortu i stamtąd idzie sygnał/zasilanie dla silniczka odpowiednio żeby otworzył lub zablokował zamek.
auf i zu to sygnały masą jak kluczykiem otwierasz i zamykasz drzwi - wtedy masa takim pinem idzie do komfortu i stamtąd idzie sygnał/zasilanie dla silniczka odpowiednio żeby otworzył lub zablokował zamek.
maszkostex9 pisze: nie wiem czy mam modul komfortu cokolwiek to oznacza
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.
Jak rozumiem silnik = siłownik tak ?
Ciezko mi sie rozczytac ze schematu z instrukcji wiec jakbyscie mnie naprowadzili który kabel do którego pinu idzie to bede w skowronkach .
I czy zeby sprawdzic czy wszystko dziala to moge sobie na krótko podłaczyc zasilanie sterownika np z zapalniczki samochodowej , wypiac wtyczke z silownika i powpinac kable ze sterownika pod odpowiednie piny ? wtedy ponaciskac guziki na pilocie i sprawdzic czy gra ? Zeby nie potrzebnie nie wlutowywac sie .
Ciezko mi sie rozczytac ze schematu z instrukcji wiec jakbyscie mnie naprowadzili który kabel do którego pinu idzie to bede w skowronkach .
I czy zeby sprawdzic czy wszystko dziala to moge sobie na krótko podłaczyc zasilanie sterownika np z zapalniczki samochodowej , wypiac wtyczke z silownika i powpinac kable ze sterownika pod odpowiednie piny ? wtedy ponaciskac guziki na pilocie i sprawdzic czy gra ? Zeby nie potrzebnie nie wlutowywac sie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości