Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kostex9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 02, 2011 23:51

Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.

Post autor: kostex9 » wt mar 20, 2012 21:01

Hej .
Golfik 3d , 1998r , 1.9 tdi , 90km .
Tematów przeszukalem i przeczytalem chyba z 20 tutaj i na elektrodzie ale zadnych pomocnych informacji . Zaczne od podania schematu i instrukcji http://www.bowi.com.pl/instrukcje/sterowanie.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; .
Sciagnalem tapicerke drzwi i doszedlem do wiazki kabli idącej do siłownika . Kabelków we wtyczce jest 8 - jak bedzie potrzeba to podam zdjecie . Pytanie - pod jakie kolory sie podpiąć jakimi kablami i którym schematem sie kierowac ? Ktos mial do czynienia ?

Najbardziej zależy mi na informacji jaki kolor kabli od siłownika odpowiada jakiej funkcji i pod który jakim kablem ze sterownika sie podpiąć . Dzieki !



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.

Post autor: grg474 » wt mar 20, 2012 21:09

kostex9, jak rozumiem masz oryginalny centralny a chcesz się dopiąć do niego żeby było sterowanie pilotem i alarm?
rozpisuję wtyczkę zamka - 8 pin
1 - sygnał dla silnika
2 - sygnał dla silnika
3 - SAFE
4 - zu
5 - sygnał o zamknieciu
6 - auf
7 - masa
8 - mikrostyk - sygnał o otwartych drzwiach.
Ostatnio zmieniony wt mar 20, 2012 21:14 przez grg474, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

kostex9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 02, 2011 23:51

Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.

Post autor: kostex9 » wt mar 20, 2012 21:12

centralny mam z kluczyka a niefabryczny alarm wywaliłem :) wyposazenie to tempomat , hak , szyby na korbke , klimatyzacja wiec nie wiem czy mam modul komfortu cokolwiek to oznacza .



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.

Post autor: grg474 » wt mar 20, 2012 21:18

teraz tłumaczę z polskiego na nasze :kac:
auf i zu to sygnały masą jak kluczykiem otwierasz i zamykasz drzwi - wtedy masa takim pinem idzie do komfortu i stamtąd idzie sygnał/zasilanie dla silniczka odpowiednio żeby otworzył lub zablokował zamek.
kostex9 pisze: nie wiem czy mam modul komfortu cokolwiek to oznacza
masz :bigok:


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

kostex9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 02, 2011 23:51

Montaz sterownika CARPROTECT BX 20.

Post autor: kostex9 » wt mar 20, 2012 21:25

Jak rozumiem silnik = siłownik tak ?
Ciezko mi sie rozczytac ze schematu z instrukcji wiec jakbyscie mnie naprowadzili który kabel do którego pinu idzie to bede w skowronkach .

I czy zeby sprawdzic czy wszystko dziala to moge sobie na krótko podłaczyc zasilanie sterownika np z zapalniczki samochodowej , wypiac wtyczke z silownika i powpinac kable ze sterownika pod odpowiednie piny ? wtedy ponaciskac guziki na pilocie i sprawdzic czy gra ? Zeby nie potrzebnie nie wlutowywac sie .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości