Witam,
Nie mogę poradzić sobie z następującym problemem:
588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) Resistance too High
Vag przy pomiarze 1 bloku pokazuje 'too large' a resztę correct. Co trzeba zrobić?
Czy można jednoznacznie stwierdzić, a jeśli tak to jak, czy to taśma łącząca poduszkę ze spiralą(clockspring) czy sama spirala czy też taśma spirala - moduł airbag? Nie uśmiecha mi się wymiana wszystkiego i eksperymentowanie...
Ewentualnie jeśli ktoś wie, kto mógłby się tym zająć (Trójmiasto) to proszę o namiary.
Airbag problem 588 n95 resistance too large
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Airbag problem 588 n95 resistance too large
Ruszyc glowa
Przerwa w obwodzie poduszki kierowcy.
Prawdopodobnie uszkodzona tasma badz niepodpieta poduszka.
Bierzez rezystor 2,2 Ohm i wkladzasz zamiast tasmy - patrzysz VAGiem czy da rade blad skasowac. JAk tak to podpinasz zamiast poduchy opornik - jak da rade skasowac blad to poducha do wymiany, jak nie da rady skaoswac to tasma.
Tasma - zwijak
Uklad jest taki: sterownik - przewody - tasma (zwijak) - poducha
Przerwa w obwodzie poduszki kierowcy.
Prawdopodobnie uszkodzona tasma badz niepodpieta poduszka.
Bierzez rezystor 2,2 Ohm i wkladzasz zamiast tasmy - patrzysz VAGiem czy da rade blad skasowac. JAk tak to podpinasz zamiast poduchy opornik - jak da rade skasowac blad to poducha do wymiany, jak nie da rady skaoswac to tasma.
Tasma - zwijak
Uklad jest taki: sterownik - przewody - tasma (zwijak) - poducha
Airbag problem 588 n95 resistance too large
Dzięki za wyjaśnienie . Czy przypadkiem tam wtyczka przed zwijakiem i za zwijakiem nie ma 4 pinów? Do których trzeba włożyć nóżki rezystora?
Sama poduszka jest na 99% sprawna, bo samochód jest u mnie od kiedy wyjechał z salonu.
Sama poduszka jest na 99% sprawna, bo samochód jest u mnie od kiedy wyjechał z salonu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Airbag problem 588 n95 resistance too large
2 lakson, 2 poducha.
Miernik w dlon i patrzysz - od strony poduchy wiadomo ktore, od strony instalacji auta dojdziesz miernikiem. Nawet bez rezystora sprawdzisz zwijak miernikiem.
Miernik w dlon i patrzysz - od strony poduchy wiadomo ktore, od strony instalacji auta dojdziesz miernikiem. Nawet bez rezystora sprawdzisz zwijak miernikiem.
Airbag problem 588 n95 resistance too large
Dokładnie tak. Wsadzony opornik przed zwijakiem wskazał na zepsuty zwijak. Po wymianie zwijaka wszystko pięknie działa. Dzięki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości