Golf II obrotomierz z Golf I

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dziki126p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 05, 2011 17:55
Lokalizacja: Podlasek Warminsko-mazurskie
Kontakt:

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: dziki126p » sob mar 10, 2012 18:58

Witam.Jestem nowy i mówię z góry takiego tematu nie ma.A więc chcę wmątować nie zmienić tylko wmątować obrotomierz w mój licznik tak się złożyło że mam od golfa I a ja mam golfa II.Wiem że to jest od benzynki.Pytanie następujące jak i gdzie się wpiąć by to działało golf II 1,6 oznaczenia silnika nie znam jest on na gaźniku sterowany podciśnieniem pierburg 2e2.Czekam na odzew z strony forumowiczów.



dziki126p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 05, 2011 17:55
Lokalizacja: Podlasek Warminsko-mazurskie
Kontakt:

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: dziki126p » sob mar 10, 2012 19:02

Chciałbym zaznaczyć iż na płytce w obrotomierzu są 3 wyjścia + ; - i Zund. zund przez u z kropkami.



Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: Witek.J » ndz mar 11, 2012 00:22

Na zacisk "zund" musisz dostarczyć sygnał z cewki zapłonowej. Nie wpinasz się we wtyczkę bezpośrednio przy obrotomierzu tylko we wtyczkę licznika, jutro sprawdzę na którym pinie to powinno być podłączone.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: agrala » ndz mar 11, 2012 09:16

W liczniku golfa 2 z tylu za zegarkiem powinna byc tasiemka gdzie jest podane zasilanie i sygnal z cewki. Wystarczy sie pod to podpiac.



dziki126p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 05, 2011 17:55
Lokalizacja: Podlasek Warminsko-mazurskie
Kontakt:

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: dziki126p » ndz mar 11, 2012 09:36

właśnie znalazłem sygnał z cewki na taśmie licznika mosiężną próbówką i przy odpalonym silniku kopało miło a im więcej gazu to już miło nie było ;).Plus i minus podłączyłem to wskazówka idzie do końca do 7 tyś nie wiem czy to jest dobrze myślę że nie powinno ale tak się dzieje i podpięcie sygnałowego nic nie daje wskazówka nie opada



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: agrala » ndz mar 11, 2012 12:32

Wskazowka idzie na 7 tys jak podasz samo zaislanie? Jezeli tak to zle go podlaczasz.
Podlacz pod akumulator i do cewki i zobacz co bedzie wtedy.



dziki126p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 05, 2011 17:55
Lokalizacja: Podlasek Warminsko-mazurskie
Kontakt:

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: dziki126p » ndz mar 11, 2012 22:39

pod aku podczepiam plus i minus i do 7 idzie sprawdzałem a do cewki nie mam pojęcia jak są dwa wejścia na wsuwki i pod jednym i drugim jest minus bez zapłonu a jak się włączy zapłon to jest plus na obu



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Golf II obrotomierz z Golf I

Post autor: Lipek81 » wt mar 13, 2012 00:29

Podłącz pod zacisk oznaczony "1" na cewce zapłonowej. Idą tam kabelki zielone, albo czerwono-czarny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości